"Onko Plussa-korttia?"
Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten (6 kommenttia)
AARRGGHH! Alkaa jo ottamaan päähän tuon kysymyksen kuuleminen marketin kassalla. No ei oo enkä aio hankkia. Pitääkö sitä joka kerta udella? Luulisi, että jos asiakas on kortin hommannut niin hän älyäisi sitä myös näyttää ilman eri pyyntöä.
+/- saldo : 0 | Tweet
Plussa-kortin kyselyiltä välttyy, kun käyttää aina samaa kauppaa. Muutaman ei-vastauksen jälkeen ei enää kysellä.
Marketin kassalla eniten ärsyttää aikuiset naiset teinitytöille tarkoitettujen selkäreppujensa kanssa. Eivätkö he tajua, että heillä on selässään järkyttävän kokoinen kyttyrä, jolla voi kääntyessään tönäistä kumoon keskikokoisen miehen? Kohteliaana ihmisenä yleensä väistelen näitä tönijöitä, mutta viime päivinä olen vain alkanut kävelemään päin. Kun elopainoa on liki 110 kg, niin tähän asti se on ollut nainen reppuineen, joka on antanut periksi. :D
Voi olla että kassoille on annettu ohjeeksi kysyä sitä..
Ite suosin ruokakauppoja joisa ei ees oo käytösä minkäänlaisia plussa tms. -kortteja, tosi harvoin tulee eksyttyä Sokkarille tai K-superiin.
Doc.B.D kirjoitti 17/1/2004 klo 19:27: Voi olla että kassoille on annettu ohjeeksi kysyä sitä..
Näinhän se onkin. Itse olen HOK-Elannon päivittäistavarakaupassa töissä opintojen ohella, ja nyt varsinkin bonussysteemien muutoksen jälkeen jotkut pomontyyppiset ovat käskeneet kyselemään sitä vitun bonuskorttia joka kerta, jos sattuu kassalla olemaan. Ei sillä että sitä silti kysyisin, koska tiedän kuinka vittumaista on vastailla samaan kysymykseen joka kerta. Asiakkaan mokahan se on, jos ei tajua sitä hankkimaansa korttia lykätä kassalle ennen maksamista.
Eipä ne tuota pahemmin ehdi kysymään, kun tulee lykättyä jo kortit kouraan. On Plussakortti, S-etukortti ja Ykkösbonuskortti. Noista ainoastaan S-etukortti on osoittanut tuottavansa jotain. Reilussa vuodessa on kertynyt n. 70 euroa bonusta, kun taas Plussakortilla saa kuppaisen vitosen etusetelin ehkä kerran vuodessa.
äiti sanoi että pitää olla reipaspoika kun menee kauppaan.
jos kassalla kysytään "Plussa-korttia" ilmoitan että Ei.
sillä siitä pääsee.