Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

"CDON huippu haut"

Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten (10 kommenttia)
Mitenköhän tätä nyt pitäisi tulkita.. luulin että joku teinipop olisi kärjessä. Toisaalta top lista näyttää vähän erillaiselta. Onko tutkimustulos sellainen, että Metallican kuuntelijat osaavat parhaiten käyttää haku-toimintoa.
------------------------
Eniten haetut artistit CDON.COMISSA

» 1. Metallica
» 2. Iron Maiden
» 3. Opeth
» 4. HIM
» 5. Eri esittäjiä
» 6. Korn
» 7. Diablo
» 8. Black Sabbath
» 9. Slayer
» 10. Deep Purple
» 11. Queen
» 12. CMX
» 13. Pink Floyd
» 14. Kotiteollisuus
» 15. Nirvana
» 16. Hellacopters
» 17. The Beatles
» 18. Nightwish
» 19. Tool
» 20. muse
----------

+/- saldo : 0 |

Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuosta listasta vois ainaki päätellä että sielon paljon suomalaisia asiakkaita.... ? Meinaan ku esim. Diablo, CMX ja Kotiteollisuus on nuin korkeella.

Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin noh, arvatenkin CDON:in Suomi-versiolla on paljon suomalaisia käyttäjiä. :wink:

MZ kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yllättävän metallipainotteista. Pitäisiköhän tulkita niin, että metallin kuuntelijat hakevat levyjä joita haluaisivat ostaa, mutta "tälläkään kertaa ei ole varaa tilata mitään". Minäkin olen tainnut parantaa ainakin Opethin ja Slayerin sijoitusta.

Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai se ottaa top-listan sillee, no jooooooo.....

Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliskohan jossain sitten vielä listaa, josta näkyisi eniten ostetut levyt.
    Itse usein haen erinäisiä artisteja ihan vaan katsoakseni paljonko levyt kyseisessä lafkassa maksavat, vaikka ostaisin levyn jostain muualta.

Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliskohan jossain sitten vielä listaa, josta näkyisi eniten ostetut levyt.

Luulen, että se pysyy aika tiukasti firman finanssiosaston omassa tiedossa: kilpailijat saavat itse arvailla, mitä kannattaa ostaa sisään.

YrjöAlkio kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    minä en auta ketään. Kepittäköön nukkensa muovijalat. Mites Nirvana on noin korkealla? Onko niillä tullut taas joku kokoelma?

No onhan Nirvana edelleen angstisten teinien kestosuosikki.
    Mutta tarkoitetaanko tuossa tätä itsemurhia aiheuttavaa grungenirvanaa vai kenties 60-70-luvun hippirokkinirvanaa?! Aikamoinen dilemma.

Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nirvanan levyistä tuli pari kuukautta sitten remasterit. Nyt on Story of Simon Simopathinkin mono- ja stereomiksaukset saatu yhdelle CD:lle.

Eikun hemmetti, näköjään CDONissa on erikseen Nirvana ja Nirvana (uk). Huonoa bisnesvaistoa.

Joo, varsinkin kun sen pitäisi olla Nirvana ja Nirvana (US), jos sen mukaan mentäisiin, kuka oli ekana.