Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Avatar

fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten (28 kommenttia)
Eix niinq olis jännää jos sais niinq ihan oman avatar-hahmon...

(Eli siis avatarin koko olisi suurempi, ja sen saisi itse uploadata)

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin varmaan. a) Älyttömän kokoiset avatarit ovat varmaan modeemikäyttäjienkin mieleen ja eivät vie juurikaan kaistaa palvelimen internet-letkusta b) uploadien salliminen palvelimelle on aina melko riskaabeliä hommaa c) taitaa olla jo tarpeeksi monta varoittavaa esimerkkiä miltä forumit alkavat näyttämään kun käyttäjät saavat itse latailla avatarinsa.

    Eli ei.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei ois. Sitäpaitsi minä oon ihan avatarini näkönen, mitäs sitä muuttamaan.

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on aika paljon vähemmän karvaa naamassa eikä vasen puolisko kasvoistakaan sinerrä ihan niinku tossa kuvassa, mutta muuten ihan jees.
    Ja tosiaan avatarit noin defaulttina on aika turhia, mutta tämänkokoisella foorumilla vielä tällaiset pienet toimivat, kun kuvan osaa helpohkosti yhdistää kirjoittajan nickiin. Tosin toisinaan vähän hämää, kun joku uusi kasvo on valinnut saman avatarin mikä jollain vanhemmalla konkarilla on käytössä.

    fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, noista turvajutuista sun muista en nyt tiedäkään. Mutta olisihan se kiva olla oma legendaarinen hilleri-avatar tuossa ;-)
    Eipä se avatar kuitenkaan foorumien idea ole.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toisella foorumilla ylläpitäjä on fiksaillut noita itse kunkin haluamista kuvista. Tämä ainakin ratkaisisi pari mainittua ongelmaa, mutta teettäisi Jakelle hommia.

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täysin turhaa sellainen joka tapauksessa olisi, joten eiköhän tyydytä näihin kivoihin kuviin mitä meille on jo tarjottu.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyrsii kun Pekalla on sama avatar kuin minulla... Minä olin eka. :cry:

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joskus menee Kcrimson ja Pekan viestit sekaisin juuri tuosta syystä. Sitäpaitsi näkemistäni kuvista päätellen Pekka ei näytä ollenkaan tuolta kun taas Kcrimson kyllä tunnistaa. Tavoitehan on, että avatar on tyypin näköinen. Itse en ole ihan noin punakka mutta muita klanipäitä ei kuvastosta löytynyt.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sitäpaitsi näkemistäni kuvista päätellen Pekka ei näytä ollenkaan tuolta kun taas Kcrimson kyllä tunnistaa.


    Heh, en tiedä pitäisikö tuosta loukkaantua... :?

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Höh, pitääköhän minun vaihtaa avatarini. En ole noin luiseva ja lettikin on pitempi. Ajattelin sen jotenkin kuvaavan haltijansa henkistä tilaa.

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En tiedä miten meikäläisen avatar kuvastaa omaa ulkonäköä, mutta luullakseni paremmin kuin se edellinen kapteeni Haddock.

    Jaakob kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minun avatarini kieltämättä on aikalailla erinäköinen kuin omaajansa, mutta mielestäni se kuvastaa täydellisesti henkistä ilmiasuani.

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla menee myös usein Pekan ja Kcrimson viestit sekaisin. Olen usein miettinyt onko Kcrimso jakomielitautinen, kun samassa threadissa saattaa olla vastakkaisia mielipiteitä jostain bändistä/levystä, vaikka vieressä on sama kiltti jänöjussi. Yleensä olen kyllä vähän ajan päästä tajunnut, etteivät molemmat mielipiteistä olekaan lähtöisin Kcrimson näppikseltä.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm... pitäisi varmaan muuttaa tuota systeemiä niin ettei voi valita avataria joka on jo käytössä.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rapiat 300 käyttäjää tällä hetkellä ja avataria tarjolla noin 200 kpl.

    Ilmankos hindut odottavat uutta avataria Kali Yugan päätteeksi..

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No puuttuvat avatarit voi piirtää kännipäissään vahaliiduilla. Olisi tosin sääli moiset teokset kutistaa avatar -kokoon.

    Aikaisemmin piti sanomani että jos jollakulla on erityisen hyvä avatar ja/tai syy sen lisäämiseksi tuonne valikoimaan niin noitahan saapi lähetellä emailitse allekirjoittaneelle. Kunhan ovat suoraan oikeain kokoisia (32x32).

    Edellinen avatarin lisäyspyyntö kuului jotakuinkin näin:

    "Olen uusi käyttäjä N.N. Laittakaa oheinen avatar listaanne. Kiitos."

    JacKal kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Njoo, oon ollu ite täällä reilut kolme vuotta, enkä ole avataria käytellyt, mutta nyt sellasen valkkasin itelleni. Sitä ei kuitenkaan näy viestien yhteydessä. What to do? Tää on tietty ihan joku yksinkertanen jutska, mut en saa sitä ite selville kuitenkaan mistään...

    Hezzu kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    foorumi -> käyttäjätiedot -> siirrä hahmokuva palasokeri.com profiilista

    JacKal kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    foorumi -> käyttäjätiedot -> siirrä hahmokuva palasokeri.com profiilista


    jeah! hoituikin nopiasti... toivottavasti kellään ei tuota avataria ole...?

    MissLemon kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt näkyy örkki, jolla on rintsikat. Sopii hyvin.

    EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Cool.

    juuffo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tätä on odotettu, kiitos!

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt näkyy örkki, jolla on rintsikat. Sopii hyvin.

    Kelpaisiko myös tämä kuvaus?:
    Madonna korsetti yllään soittamassa ilmakitaraa.

    PeeHoo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eli ei.


    5-vuotis tarkistus: joko?

    :wink:

    Jake kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No vaikka ei.

    PeeHoo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Okka, tarkistan tilanteen taas 5v. kuluttua.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Okka, tarkistan tilanteen taas 5v. kuluttua.

    Älä luovuta vielä. Vastaus ei ollut jyrkkä ei, vaan vaikka ei... siis sehän on sama kuin melkein kyllä vaikka ei niin käytännössä kirjoittaisikaan.

    PeeHoo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Älä luovuta vielä. Vastaus ei ollut jyrkkä ei, vaan vaikka ei... siis sehän on sama kuin melkein kyllä vaikka ei niin käytännössä kirjoittaisikaan.


    Siis niin kuin jyrkkä ehkä? Joo, tuntuu heti paremmalta.