Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Uusavuttomuus

EberkJuho kirjoitti noin 20 vuotta sitten (15 kommenttia)
Joudun myöntämään että olen muutaman kerran tehnyt asian josta minua voitaisiin syyttää uusavuuttomuudesta...
1. Tästä jutusta minun veljeni vieläkin piikittää minua...joka tapauksessa pistin jonkun pihvin tai vastaavan mikroon, kun en jaksanut sitä pannulla tehdä...
2. Tämä tapahtui viime kesänä, olin juuri ollut kaverini mökillä jossa ei ollut sähköjä...joka tapauksessa kun tulin kotiin ja sitten menin suihkuun, niin ihmettelin että miksei suihkuhana mennyt päälle kun laitoin sen sellaseen pidikejutskaan, kesti sitten hetken ennen kuin tajusin että pitää siitä lavuaarin hanasta eka pistää vesi päälle :D

Ehkä nää ei oo uusavuttomuutta, mutta aika noloja tilanteita.

+/- saldo : 0 |

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pihvistä tulee keitetty mikrossa...

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Teevesi kannattaa keittää jo illalla niin ei tartte sitte muutaku aamulla lämmittää, säästää aikaa.....

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten kauan vettä pitää keittää ennen kuin se on kypsää?
    Tuliko pihvi syötyä?

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten kauan vettä pitää keittää ennen kuin se on kypsää?


    Kypsyys kannattaa kokeilla esim. tikulla. Jos tikkuun ei tartu mitään niin tietää että se on kypsää.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aika jännä että veden kiehumispiste on tasan sata, eikä esim. 67 tai 95 astetta !!!!!

    AKIRA kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    100

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Saa tulla pyyhkimään!-syndroma"
    Nythän ne on keksinyt tuolla varusmiespalveluksessakin tuon olemassaolon; "Pehmeää laskua" on kokeiltu muistaakseni jossain Kotkan seudulla, hyvin tuloksin...
    No mutta miten niin "uus"-? Johan Gontsarovin opus Oblomov kuvailee tätä samaa juttua.....

    fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    100


    Noin monta kertaa olen mennyt sieltä missä rima on matalin.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aika jännä että veden kiehumispiste on tasan sata, eikä esim. 67 tai 95 astetta !!!!!


    Paitsi Ameriikassa, missä sekin on suurempi!

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paitsi, jos ilmanpaine on heikko. Vuoristossa vesi kiehuu alle sadassa asteessa. Korkeampi ilmanpaine taas nostaa kiehumislämpötilaa.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näiden autojen kanssa on tullut aika uusavuttomaksi. Lisää pisapoikaan nesteet ja vaihtaa pyyhkijän sulat, siihen se jää...

    Olen kerran itse vaihtanut öljyt, mutta ruohonleikkurissa se edelleen käy.

    Stello kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksi irlantilainen heppu kuulemma meni kerran ihmettelemään sairaalaan joutuneelle vaimolleen, että hän on koittanut keittää kananmunaa vaikka miten kauan, muttei se vaan pehmene..

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Määä lämmitin tänään lihapiirakan paistinpannulla!

    PeterBird kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tulipa tänään Jyväskylän kaupungilta postitse tiedoite;

    "Loppu liukastumisille, varoitus liukkaudesta tekstiviestillä"

    Kaupungin kustantamana saa sitten tilaaja varoituksen yöllä tai aamulla että nyt ompi liukasta. Ei vittu, saisikohan samanlaisen palvelun mikä kertoisi kun kesällä on kuuma, tietäis sitten vähentää vaatetta jos moinen viesti tulee.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lähettävät kuitenkin viestin että "saattaa mahdollisesti olla liukasta"... sillä jos lähettää että on liukasta ja sitten ei olekaan, niin siitä on joku vaatimassa korvauksia.