Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

TV-mainos

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten (6 kommenttia)
Kaikki varmaan ovat nähneet vakuutusyhtiömainoksen jossa soi taustalla Uriah Heepin Easy Living. Mitä mieltä olette siitä? Minusta se on aika mainio ja ironinen. Kliseitä rokkistaran elämästä (kuten telkkarin heittäminen hotellihuoneen ikkunasta). Eri asia sitten onko tuollainen mainos yhtiön imagolle sopiva. Ainakin erottuu joukosta! Oli muuten saanut jonkun Kuukauden mainos –palkinnonkin ja siitä ovat jotkut vetäneet herneen nenään.

+/- saldo : 0 |

    Minea kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun mielestä kyseinen mainos on aivan loistava, suoranainen helmi! Tulen hyvälle tuulelle aina kun näen sen:P

    Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, Pohjolan asiakkat ovat juuri tuollaisia renttuja ja muusikoita, jos olet itsekin sellainen, tule Pohjolaan.

    No, minä olen Pohjolan asiakas. Mutta minulla on lyhyt tukka.

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan tuo vähän sellainen The Osbornesin menestyksellä ratsastava mainos, ainakin mulle jäi vähän sellainen fiilis tuosta. Jotenkin tuntuu oudolta että rankempi musiikki on noussut ns. "suuren yleisön" areenoille, kaveri sanoi ettei jaksa itse enää kuunnella Nightwishiä kun heillä työpaikalla kaikki yli neljäkymppiset herrat ja rouvat huudattavat sitä päivästä toiseen :P.

    Minea kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Uuuh... suututanko nyt kauheen monta immeistä jos sanon että mun mielestä Nightwish on aivan käsittämättömän hirvittävää ulvontaa suoltava pumppu? Tai lähinnä se on humoristista musaa, vino hymy nousee huulille aina kun kuulen. Ja nyt ei ole kyse suvaitsemattomuudesta musiikin suhteen, musiikkimakuni kyllä yltää aivan laidasta laitaan ja olen viittä vaille valmis klassinen muusikko. Nightwish vaan ei iske meikäläiseen.:(

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nightwish taitaa kuulua niihin orkestereihin joista pidetään paljon tai sitten ei lainkaan. :)

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onnistuimpa minäki viimmen näkemään tuon mainoksen kokonaan, onhan se hauska :)