Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Hyväntekeväisyyslevyt

Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten (8 kommenttia)
Oletteko hairahtuneet näitä hankkimaan? Hyllystä taitaa löytyä vain vuonna 1995 tehty Help Bosnia, jonka brittipopparit koostivat. On siinä muutama hyvä esitys. Senkin tosin ostin poistolaarista...

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainoa hyväntekeväisyys johon minä "hairahdun" on Punaisen Ristin joulukortit. Ei tarvitse ostaa postimerkkejä... :)

    YrjöAlkio kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En harrasta. En oikein tiedä mitään hyviä.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainoa hyväntekeväisyys johon minä "hairahdun" on Punaisen Ristin joulukortit.


    Joka joulu tulee postiluukusta niitä Invalidiliiton kortteja lahjuksena, mutta ei niitä kehtaa lähettää kellekään ku niisä lukee että "Tämän kortin lähettäjä on tehnyt arvokasta työtä tukemalla Invalidiliiton toimintaa" :oops: Kyllä mulla ainaki omatunto kolkuttas jos tuommosen lähettäsin.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, nuo Punaisen Ristin kortit ovat kyllä ihan maksullisia. Ja kalliita vieläpä. Mutta niissä on postimaksu maksettu ja siksi suosin niitä. Postimerkkien hankkiminen ja liimailu on niin vittumaista hommaa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on paljon pahantekeväisyyslevyjä.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ostamalla omakustanteen tekee varmasti enemmän hyväntekeväisyyttä kun ostamalla jonku ison levymerkin hyväntekeväisyyslevyn :wink:

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joskus on tullut ostettua levyjä, joiden kuuntelun jälkeen on voinut todeta rahojen menneen hyväntekeväisyyteen.

    zen kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on se Amnesty-kokoelma. Siinä on muutamia ihan hyviäkin tsipaleita ja rahat menivät hyvään tarkoitukseen.