Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Magma Suomeen huhtikuussa

apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten (98 kommenttia)
Magma tulee poriin huhtikuun 29 päivä, Onko kellään enempää tietoa asiasta tällä hetkellä? Se on ainakin jo varma että minä olen sinne menossa! :D

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No huh! Ei ole todellista! Aika helvetin hienoa jos tämä pitää paikkaansa. Mistäs tieto on peräisin?

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei voi olla totta?!

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    WANHA! ;)

    Tosin mulle kerrottiin näin:

    "näillä näkymin (epävirallista siis vielä) Magma olis keikalla Porin
    Teatterissa 27.4 (tiistai) ja Savoy-teatterissa Helsingissä 26.4."

    Mutta ehkä päivät on muuttunu / varmistunu toisaalle...

    apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaveri soitti ja oli lukenu asian soundista.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    WANHA! ;)

    Tosin mulle kerrottiin näin:

    "näillä näkymin (epävirallista siis vielä) Magma olis keikalla Porin
    Teatterissa 27.4 (tiistai) ja Savoy-teatterissa Helsingissä 26.4."


    Wanha... turha siellä on elvistellä kun myöhässä asiasta meitä informoit :)

    Savoy-teatteri olisi kyllä asiaa niin ei tarvitsi Poriin raahautua. Aika outoahan tuo olisi jos Magma Suomeen asti vaivautuisi, muttei tulisi lainkaan Helsinkiin.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    turha siellä on elvistellä kun myöhässä asiasta meitä informoit


    Kyllä mää tuosta infosin jo 11. päivä (viime viikolla) ainaski kolomella irc-kanavalla ;) Sokrun irc-logistaki saattaa löytyä...

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaa? No tosimiehet ei irccaa!

    apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No lyhyt matka sulla sieltä olis, mulla tulee poriin varmaan 650 ja hellsinkiin 800 km ainaki.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No tosimiehet ei irccaa![/quote]

    Sulle ei oo vaan kerrottu totuutta ;)

    Esim. tämmöstä voi sielä tapahtua:

    [quote]
    14:29 <@Hezzu^> menneekö lasse magman keikalle ens kuusa? ;)
    14:29 <@Lazer> ?
    14:29 <@viukkis> hezzu^ lietsoo suotta paniikkia
    14:29 <@Hezzu^> ;)


    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mistä saa libui?!

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen neitsyt. En ole koskaan ircannut (voiko noin sanoa?). :oops:

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä irkkaan jatkuvasti. Oon sen verta kokenut kolli.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitäisköhän kokeilla? Jään kuitenkin kertalaakista koukkuun...

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitäisköhän kokeilla?


    Ei kannata ;)

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai jaa, minua ei haluta sotkemaan teidän jänniä keskusteluja? Myöhäistä... :twisted:

    Vyötiäinen kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hei, jättäkää noi irccinne jonnekin tän keskustelun ulkopuolelle ja ilmottakaa mistä ja milloin saa lippuja. Haluaa Magmaa!!!

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No lyhyt matka sulla sieltä olis, mulla tulee poriin varmaan 650 ja hellsinkiin 800 km ainaki.


    Ei Oulusta ole lyhintä reittiä Hellsinkiin kuin 600 km. Jos haluat välttämättä mennä länsirannikkoa, silloin matkaksi saattaa tulla 800.

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Helsingin keikan lipunmyynti alkaa huomenna klo 9. Hintaa 25 euroa. http://kulttuuri.hel.fi/savoy/ohjelma/magma_fi.html


    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä ajattelin ettei ois kannattanu kertoa muille niin ois voinu olla ~kymmenen tyyppiä koko keikalla!

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Virallinen tiedote:

    MAGMA

    1970-luvun alussa, jolloin proge nosti päätään maailmalla krautrockin, improvisoidun monotonismin ja/tai sinfonisen rockin muodossa, eräällä ryhmällä oli aivan omat kuvionsa menossa. Tämä ryhmä on Magma.

    Suoraan asiaan: Tämä huikea 1960-luvun lopulla Ranskassa alkunsa saanut bändi, jota johtaa rumpali-säveltäjä Christian Vander (pianisti Maurice Vanderin poika), saapuu huhtikuussa Suomeen. Tulossa on vajaa kymmenpäinen ensemble, joka Christianin ja vaimonsa Stellan johdolla navigoi halki 20-minuuttisten sävellyksien, joissa klassinen, jazz, rock ja äärimmäinen energia kohtaavat hämmentävällä tavalla, jota on vaikea selittää mutta helppo kuunnella. Upeissa teoksissa on outoa jatkuvuutta kummallisesti taittuvissa sovituksissa. Magmaa pidetään King Crimsonin, Frank Zappan, Gongin ja Arean vertaisena progepioneerina, joka on luonut massiivisen elämäntyön konseptinsa ympärille.

    Magman tarina kertoo tulevaisuuden kansasta, joka pakenee maapallon rappeutuneita elinolosuhteita löytääkseen spirituaalisesti antoisamman elämän toiselta planeetalta. Kaaoksen ja henkisen rappion keskeltä pitää päästä pois, ja avaruusmatkailun teknologiat hallitsevina nämä valitut yksilöt sitten lähtevät perustamaan uutta sivilisaatiota. Uusi eldorado löytyy Kobaia-planeetalta, johon uusi kolonna asettuu aloittamaan alusta tätä uutta, henkisesti rikkaampaa elämäänsä. Magman levyt kertovatkin Kobaian kansan historian eri vaiheista. Konseptin äärimmilleen viemisestä kertoo myös se seikka, että Magman musiikissa lauletaan Kobaian kielellä.

    Musiikillisesti Magma on kuin emoalus, jossa on soittanut Ranskan jazz- ja rockmuusikoiden kerma. Mukana on ollut sellaisia guruja kuin Klaus Blasquiz, Guy Khalifa, Claude Engel, Jannick Top, Bernard Paganotti, Patrick Gauthier, Francis Moze, Rene Garber, Jean-Luc Manderlier, Benoit Widermann, Didier Lockwood, Teddy Lasry, Yochk'o Seffer, Michel Herve, Florence Berteaux, Daniel Denis, Clement Bailly... ja lista vain jatkuu. Vanderin tyyli nojaa vahvasti Elvin Jonesin jazz-otteeseen, mutta hänen "käännyttyään" Coltranen spirituaalisempaan musiikkiin ja elämänkatsomukseen 60-luvun alussa, tuli mukaan myös negrospirituaalisia mutta myös itäeurooppalaisen kansanmusiikin elementtejä. Äärimmäisen kurinalaisesti sovitettu musiikki on nostattanut monien kulmakarvoja jo vuosikymmenien ajan.

    Odotettavissa on parin tunnin huikea spektaakkeli, jossa genret kohtaavat yhdeksi suureksi universumiksi.

    Konsertit suomessa:

    26.4. Helsinki / Savoy-teatteri
    (liput myy Lippupalvelu http://www.lippupalvelu.fi)

    27.4. Pori / Porin Teatteri
    (liput myy Lippupiste http://www.lippupiste.fi
    ja ne tulevat myyntiin viikolla 13)

    Lisää infoa netissä:

    http://www.deepturtle.net/zerga/magma.html
    http://www.seventhrecords.com



    Terveisin Jussi / Ektro Records
    ektro.records@dnainternet.net

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aikamoinen keikkakevät/ -kesä tulossa. Vielä kun saataisiin tänne Univers Zero ja Samla Mammas Manna. (Henry Cow ei taida pahemmin keikkailla).

    apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    JEP! Ja Morbid Angel tulee kesällä nummirokkiin.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onpa kumma, että Lippupalvelun sivut eivät olleet ruuhkautuneet :D

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tosi outoa.

    CosmicJazz kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juuri nyt sivut ovat itse asiassa jumissa...

    Mutta 9.00 eivät olleet. :)

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep, niistettyäni ykköspaikat kcrimson nenun edestä, klikkasin myyntipiste linkkiä, niin ilmoitti että liikaa käyttäjiä ja sitä sun tätä. Rivi 4 on palsulaisten rivi.

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toi pascepalvelu tuntuu preferoivan rivin neljä reunaa ennemmin kuin esim. rivin seittemän keskikohtaa.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    onko tietoa mikä paikka on aivan keskimmäinen?

    darshan kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä minulle tuli kertaalleen yritämyöhemminuudelleen-tyyppinen ruuhkailmoitus tuolla yhdeksän maissa.

    apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla liput riville 4, Helsinkiin. :D

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikkihan me ollaan nelosrivillä.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkohan siellä muita rivejä?

    CosmicJazz kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siis, onko kaikilla oikeasti paikka nelosrivillä? :D
    Siltä vaikuttaa. Minä varasin sen rivin paikat 11 ja 12. Ketkä teistä istuvat sitten vieressä? :)

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vasemmalla Lazerin ja oikealla Jusun posse.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla kaverin kanssa paikat 5 ja 6.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    joo, eli sä 11-12, mä 13-14, sitten kcrimso ja sitten jusu.

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    On siellä vitosrivikin. Itse tosin kai kuitenkin siihen nelosrivin reunaan (22-23) tyydyn.

    apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla ja kaverilla 2 ja 3.

    Hopkins kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Varasin äsken kaksi paikkaa Helsingin keikalle riville 8 (23-24). Kai niihin on tyytyminen. Eli palasokeri hajaantuu. Ei kai mua silti eristetä porukasta? :(

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sori, mutta sä olet nyt ulkona possesta! :lol:

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hesarissa oli keikkamainos. Olikohan se kuva bändistä ihan tuore?

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei se ainakaan mikään ikivanha ollut. Samalta Vander näyttää 2000 kuvatussa konsertti dvd:ssä

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hesarissa ollut bändikuva oli muistaakseni sama kuin Trilogie Theusz Hamtaahk -boksin kansissa. Netistä on näkynyt kyllä liveotoksia joissa Vander on harmaantunut huomattavasti enemmän.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Sori, mutta sä olet nyt ulkona possesta!

    Jos käyttää sanoja homososiaalinen, ontologia tai onkologia, niin heti pyydetään suomennusta, mutta mikä hittoa tarkoittaa "posse"?? Ei löytynyt Kielioppaasta.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taidat tuntea heikosti afro-amerikkalaista heimokulttuuria.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Taidat tuntea heikosti afro-amerikkalaista heimokulttuuria.

    Joo, ei käy kieltäminen. Pan-germaaninen yhtenäiskulttuuri on tutumpi.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kannattaa muuttaa tänne Vantaalle tutkimaan asiaa (posseja siis).

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    acronymfinder.comin mukaan posse tarkoittaa "Parental Obligation System for Support Enforcement" tai "Program of Ship Salvage Engineering".

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä viittasin jälkimmäiseen.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Piti itsekin lippu varata Stadin keikalle, vaikka täytyy tunnustaa, että en omista yhtään (!) levyä bändiltä. Olisin kuulemma katunut loppuelämäni, jos olisin missannut (näin sanoi mm. J. Lehtisalo ja DJ Stalker...). Pakko uskoa. Niin, rivi 2.

    CosmicJazz kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    täytyy tunnustaa, että en omista yhtään (!) levyä bändiltä.


    Minäkin olen nyt vasta lipun hankkimisen jälkeen ruvennut hankkimaan niitä levyjä. :)

    Magma on monta vuotta ollut sellainen bändi, johon on pitänyt tutustua kun se on vaikuttanut niin mielenkiintoiselta. Mutta levyt eivät vain löydy kovin helposti...

    Keikalle halusin lähinnä Teemu Hännisen loistavan keikkaarvostelun takia, se oli Colossuksessa muutama vuosi sitten. :)

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vihjeenä kerrottakoon, että Hippie Shakesta löytyy helposti ja postimyyntikin pelaa.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisko orig. vinyyliä?! :wink:

    CosmicJazz kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep, Hippie Shakesta olen tilannutkin pari levyä. Ja Cdonista sain eilen Ûdü Wüdün, se oli halpa (11 euroa) ja on siisti digipack. Charlys-versio, mutta ihan hyväsoundinen. Ilmeisesti remasteroitu viime vuonna.

    Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niin, oonhan miekii tuonne lähdössä, tais olla rivi 5. Siis Helsinkiin.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rivi 3. 8)

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Cdonista sain eilen Ûdü Wüdün


    No helvetti, miten kauan meni tilauksessa? Minä olen tilannut levyn noin ikuisuus sitten, mutta ei ole vielä näkynyt. Sähköpostia on sen sijaan tullut toimituksen viivästymisestä.

    CosmicJazz kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No helvetti, miten kauan meni tilauksessa? Minä olen tilannut levyn noin ikuisuus sitten, mutta ei ole vielä näkynyt.


    Ai jaa? Kyllä se minulle tuli nopeasti, olisiko kestänyt 5 päivää.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hitto, joutuu sittenkin jättämään väliin, kun on 29. pvä tentti... Täyttä hepreaa. :cry: Nyyh!

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän Magman takia voi hyvin jättää parikin tenttiä väliin. Ainahan ne voi uusia.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei enää tässä vaiheessa...

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan siinä pari päivää väliäkin.

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Surkein tekosyy koskaan. Sanoisit edes suoraan, ettet vaan oikeasti diggaa Magmasta yhtään.

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei sellastakaan kannata tunnustaa, ellei halua joutua naurunalaiseksi!

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin kuin jo tunnustin, levyjä ei mulla ole. Kyse on tosiaan vaikeasta lopputentistä, ja päivisin täytyy käydä töissäkin. Iltaisin ohjelmassa lisäksi lapsenhoitoa. Pakko tinkiä jostain... Ja rahatkin täytyisi säästää toisaalle. Liekö tarpeeksi selityksiä?

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikö Magman konsertteja lasketa tapahtumiksi, kun niitä ei näy tuolla "tapahtumia tänään" -listassa?

    Alkaa jo keikkajännitys kohota...

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hups, no nyt on.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitoksia, hetken jo pelkäsin mielenterveyteni rippeidenkin puolesta! :wink:

    CosmicJazz kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olipa älyttömän kova keikka! Ehkä Magma *oikeasti* tulee toiselta planeetalta? :shock:

    Eilen oli parempi keikka kuin uskalsin odottaa. Jotenkin pelkäsin että Magma olisi enemmän has been-orkesteri nykyään. Mutta oli kovatasoinen line-up all the way. Yksi iso plussa oli varsinkin se, että laulu ei ollut sellaista ärsyttävää kiljuntaa missään vaiheessa vaan todella tiukkaa ja hienoa.

    Se ensimmäinen noin 50:n (?) minuutin teos ei ollut tuttu, mutta kun kuulin sen ajattelin että se on parasta Magma mitä olen kuullut ja että levy on pakkohankinta. "Varmaan joku vanha klassikko..." No, sitten kävi ilmi että se olikin uutta tavaraa, ja että levy ilmestyy syksyllä... Vai ymmärsinkö väärin? Tuleeko Magman paras levy vuonna 2004?

    Ja sitten M.D.K, bassosoolo ja pitkähkö jazzjam sen keskellä. Oli tietenkin vakuuttava sekin.

    Christian Vander oli teknisesti parhaita rumpaleita ketä olen nähnyt - ja tunnelataus, ilmeet ja karisma oli melkeinpä täysin omassa luokassaan.

    Kobaia iss de hundin! :twisted:

    pimeys kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Loistava keikka. Allekirjoitan täysin CosmicJazzin sanat tuossa ylempänä.

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En muista että ikinä olisivat hiiret vilistäneet selkäpiitä pitkin noin ahkerasti ja pitkään. Toivunko tästä koskaan. Bassosoolo olisi voinut olla ehkä vähän lyhyempi mutta oli sekin sentään kiukkuista revitystä ja kun siitä ja kitarasoolosta lopulta selvittiin niin ekstaasi oli sitäkin suurempi kun kuoro lähti taas pajattamaan. Köhntarkösz Anteria (joka ei siis ole kuin etäistä sukua Köhntarköszille) hilasi odotukset seuraavan studioalbumin suhteen todella korkealle.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kannatti kyllä olla paikalla, Magma täytti odotukset. Parhaat hetket koettiin ehkä sen ensimmäisen "biisin" jälkimmäisellä puoliskolla. Välillä rummuniskut tulivat turhankin kovaa. Mikäs se Magman toistaiseksi uusin studiolevy on?

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Uusin studiolevy on kammottava diskozeuhlmutantti Merci vuodelta 1984.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai siitä on jo niin kauan...

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jees, aivan loistava keikka. Vander on aivan yliluonnollinen rumpali. Ei pysty käsittämään sitä energian määrää kun mies ei kuitenkaan mikään teinipoika enää ole. Ja äijän tekniikka on tietenkin myös ihan omalta planeetalta (ja kaikki varmaan tietää miltä). Ainoa miinus tulee ylipitkästä bassosoolosta muuten koko keikka oli täyttä euforiaa.

    Lobotomix kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huikea keikka.

    No, sitten kävi ilmi että se olikin uutta tavaraa, ja että levy ilmestyy syksyllä... Vai ymmärsinkö väärin? Tuleeko Magman paras levy vuonna 2004?[/quote]

    Uuden piisin välissä vilahti ehkä paras Magma-melodia piisistä Om Zanka Inedit-levyltä. Oli pakko kuunnella se yöllä pimeässä luureista pitkästä aikaa, siitä tulee kylmät väreet.
    [quote]
    Ja sitten M.D.K, bassosoolo


    Bassosoolo oli käsittämätön, niinhän ne aina ovat. Muu bändi sai lepotauon, Bussonett ei ollut sitä varmaan ansainnut. Helvetinmoinen soittaja kyllä sekin.

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lisäksi joskus viitisen vuotta sitten ilmestyi alle 10-minuuttinen single Floë Ëssi / Ëktah. Kannattaa tutustua myös instrumentaalista fuusiozeuhljammailua tykittävään One Shotiin joka on Magman uusien jätkien sivuprojekti.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jatketaan ylistystä. Tyrmäävä keikka! Ajattelin jo jossain vaiheessa, että selviääköhän siitä edes hengissä. Kitarasoolon aikana olin tyytyväinen, että sai pienen hengähdystauon. Vanderia seuratessa ei voinut kuin ihmetellä, miten mies osaa ja jaksaa.
    Jos jotain pitää kritisoida, niin sitä bassosooloa, varsinkin sen pituutta, sekä mieslaulua: olisin kaivannut siihen hieman vahvistuksia.
    Ja pitänee mainita, että Vanderin seuraamisen lisäksi katselin mielelläni myös Himiko Paganottia.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heh.Itse en taatusti olisi selvinnyt hengissä jo siihen kidutukseen olisi joutunut.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    korjaus: Jo=Jos.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heikot kaatuu elon tiellä.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    korjaus: Jo=Jos.

    Sillä editillä voi editoida ihan alkuperäistä viestiä, ettei tartte näitä lisätökköjä.

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Loistava keikka tosiaan.
    Bassosoolokin oli hyvä, joskin pari minuuttia liian pitkä. Ainoa miinus tulee kyllä sille kitaristityypille, jonka soitto (varsinkin sooloilut) kuulosti välillä todella irralliselta muusta äänimaailmasta.

    Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tunnelmia minultakin näin vähän viiveellä...
    Loistavaahan se oli, turha muuta löpistä. Ainoa miinus, etten paikaltani (rivi 5, paikka 23) nähnyt kunnolla Vanderin ilmeitä. Mies vaikutti aika leppoisalta papalta ja muukin bändi hymyili arveluttavan paljon...;)

    Olikos sokrun porukkaa paljonkin Cantina Westissä keikin jälkeen? Viukkiksen taisin tunnistaa, mutta en kuitenkaan arvannut tulla juttelemaan.

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä Cantina Westiin tainnut eksyä kuin sekalaisia hippihörhöjä joista suurin osa ei harrasta sosiaalista kanssakäymistä internetin välityksellä.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliko kukaan Porin keikalla?

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Magman keikan jälkeen suoraan kotiin rauhoittumaan, ei tehnyt mieli minnekään muualle.

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä sinne Cantinaan olisi itsekään tullut lähdettyä ellei seurueessa olisi ollut 1 kpl henkliöitä jonka junan lähtöön oli reilu tunti aikaa. Riistohinnat ja epämiellyttävää taustamusiikkia.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvää pihvejä sieltä kumminkin saa.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä menin juomaan viinaa.

    apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No pitää nyt sitte vielä minunki hehkuttaa. MAHTAVA fantastinen mykistävä keikka.Uuden levyn kohdalla on odotukset sitte korkealla, sen uuden teoksen kuultua.
    Mulla ei ole valittamista edes siitä basso sooloista, mitä nyt se kitara soolo ei ollut yhtä hyvä kuin trilogiassa.

    dracid kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pakko oli Helsingin keikan jälkeen lähteä myös Poriin kuunteleen. Kannattihan se koska soittivat siellä encorena Kobaian.

    Trurl kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jeah, ei kyllä tippaakaan harmita konkurssi joka kahden keikan tsekkaamisesta aiheutui! Porissa kun oli vielä hieman selkeämmät soundit kuin Hesassa, ainakin mun paikaltani kuunnellen. Bändilläkin oli lavalla hauskempaa, välillä jopa liiaksikin kun pokka meinas revetä :)

    t

    Lobotomix kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Löytyikö Porissa yleisöä tuvan täytteeksi? Jos Helsingissä olikin yleisöä neljä-, viisisataa, niin vaikea kuvitella, että Porin seutuvilta löytyisi likimainkaan niin paljon bändistä kiinnostuneita.

    Lobotomix kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kesäkuussa olisi mahdollisuus viettää viikon loma Kobaiassa, eikä sinne ei ole kuin parin tunnin lentomatka:

    http://www.letriton.com/fiches/f1-magma.html


    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt ei niin harmita, että Magma jäi väliin, sillä heprean tentti meni läpi arvosanalla 2-!!!

    Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä me kaikki keikalla olleet nyt viherrymme kateudesta. Onnittelut kuitenkin siitä että uhraus ei ilmeisesti ollut täysin turha.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitos. Ensi perjantain Ozric/Hidria -pläikäys vielä hieman vie harmistusta Magman näkemättäjäämisestä.