CDON & p0rn0
Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten (15 kommenttia)
Olenko jotenkin vajaavainen, kun havaitsin nyt vasta että CDON:in valikoimaan kuuluu myös HC-p0rn0a? "Valitse laji"-pudotusvalikko ei sisällä tuoteryhmää "erotiikka", mutta taitavasti valituilla hakusanoilla löytyy DVD-levyjä, jotka kuuluvat tuoteryhmään "erotiikka". Hmmm.
+/- saldo : 0 | Tweet
Update: täsmennetyn haun alta löytyy erotiikka-tuoteryhmä, mutta ei aloitussivun pudotusvalikosta.
Aika edulliset hinnatkin. Jos vaikka kaverille tilaisi jotain lahjaksi...
Mulla ainakin on tossa heti erotiikka. Ja sitä napsauttamalla vielä alavalikot -erotiikka ja -gay.
Mulla ainakin on tossa heti erotiikka. Ja sitä napsauttamalla vielä alavalikot -erotiikka ja -gay.
No ei mulla kylläkään.. romantiikka ja ruotsalainen elokuva löytyy kylläkin. Siis CDON?
Ehkä CDONilla on systeemi, joka cd-tilausten perusteella päättelee, mitä dvd-levyjä kannattaa kullekin asiakkaalle tarjota. :lol:
Minullakin näkyy nuo.
No juu.. siellä vasemmalla tekstilinkeissä näköjään on erotiikkaa, mutta oikeassa yläkulmassa olevassa pudotusvalikossa ei ole. Eli olen noin puoliksi vajaavainen..
"Näkymättömän miehen seksiseikkailut.." DVD..
Kaikki halii.
"Näkymättömän miehen seksiseikkailut.." DVD..
Yleensä se on kyllä niin päin, että nainen muuttuu näkymättömäksi jos ehdottaa seksiseikkailua.
Kuka noita ostaa? Nehän pitää vuokrata. Ei sitä nyt samaa ainakaan kolmea kertaa katso..
Tulee naamat liian tutuiksi, alkaa sessio kestämään liian kauan, vai? :lol:
Edit: Lisätään nyt yksi hymistys sinne niin ei näytä liian tosikolta...
Wau RecÿKcle_Bin, mutta ei kuitenkaan valvoja RecÿKcle_Bin? vaan perusjäsen
Joo, se on niin vaikea, muistaisin poikamiesvuosilta, laittaa teeveeruutubimbolle paperipussia päähän.
Sama valvoja, vaikkei mun status nykyjään olekaan "Valvoja" vaan Perusviestijä. Yhtä kaikki. On ollut vähän hiljaista minun puoleltani viimeaikoina, joitain valvojankeikkoja olen ehtinyt heittää täällä, mutten paljon kommentoida. Sori vaan. Asia saattaa korjaantua.
Termi seksiseikkailu on jotenkin ryhtynyt kiehtomaan tässä lähipäivinä.. maakuntiin ohjelmallista elämysretkeilyä?
Miten olisi historiallinen ekskursio edesmenneeseen Kotkan satamakadun "punaiseen taloon". Tai futuristinen cybersessio teknologian ihmemaahan Jyväskylään.
Ei hemmetti, eiköhän tyydytä perinteiseen Punkaharjun Puuhamaahan... :mrgreen: