Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

CDON & p0rn0

Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten (15 kommenttia)
Olenko jotenkin vajaavainen, kun havaitsin nyt vasta että CDON:in valikoimaan kuuluu myös HC-p0rn0a? "Valitse laji"-pudotusvalikko ei sisällä tuoteryhmää "erotiikka", mutta taitavasti valituilla hakusanoilla löytyy DVD-levyjä, jotka kuuluvat tuoteryhmään "erotiikka". Hmmm.

+/- saldo : 0 |

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Update: täsmennetyn haun alta löytyy erotiikka-tuoteryhmä, mutta ei aloitussivun pudotusvalikosta.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aika edulliset hinnatkin. Jos vaikka kaverille tilaisi jotain lahjaksi...

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla ainakin on tossa heti erotiikka. Ja sitä napsauttamalla vielä alavalikot -erotiikka ja -gay.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Mulla ainakin on tossa heti erotiikka. Ja sitä napsauttamalla vielä alavalikot -erotiikka ja -gay.

    No ei mulla kylläkään.. romantiikka ja ruotsalainen elokuva löytyy kylläkin. Siis CDON?

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ehkä CDONilla on systeemi, joka cd-tilausten perusteella päättelee, mitä dvd-levyjä kannattaa kullekin asiakkaalle tarjota. :lol:

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla ainakin on tossa heti erotiikka. Ja sitä napsauttamalla vielä alavalikot -erotiikka ja -gay.


    Minullakin näkyy nuo.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No juu.. siellä vasemmalla tekstilinkeissä näköjään on erotiikkaa, mutta oikeassa yläkulmassa olevassa pudotusvalikossa ei ole. Eli olen noin puoliksi vajaavainen..

    "Näkymättömän miehen seksiseikkailut.." DVD..

    YrjöAlkio kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki halii.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

    "Näkymättömän miehen seksiseikkailut.." DVD..


    Yleensä se on kyllä niin päin, että nainen muuttuu näkymättömäksi jos ehdottaa seksiseikkailua.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuka noita ostaa? Nehän pitää vuokrata. Ei sitä nyt samaa ainakaan kolmea kertaa katso..

    RecÿKcle_Bin kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tulee naamat liian tutuiksi, alkaa sessio kestämään liian kauan, vai? :lol:

    Edit: Lisätään nyt yksi hymistys sinne niin ei näytä liian tosikolta...

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Wau RecÿKcle_Bin, mutta ei kuitenkaan valvoja RecÿKcle_Bin? vaan perusjäsen

    Joo, se on niin vaikea, muistaisin poikamiesvuosilta, laittaa teeveeruutubimbolle paperipussia päähän.

    RecÿKcle_Bin kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sama valvoja, vaikkei mun status nykyjään olekaan "Valvoja" vaan Perusviestijä. Yhtä kaikki. On ollut vähän hiljaista minun puoleltani viimeaikoina, joitain valvojankeikkoja olen ehtinyt heittää täällä, mutten paljon kommentoida. Sori vaan. Asia saattaa korjaantua.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Termi seksiseikkailu on jotenkin ryhtynyt kiehtomaan tässä lähipäivinä.. maakuntiin ohjelmallista elämysretkeilyä?

    Mixu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten olisi historiallinen ekskursio edesmenneeseen Kotkan satamakadun "punaiseen taloon". Tai futuristinen cybersessio teknologian ihmemaahan Jyväskylään.

    Ei hemmetti, eiköhän tyydytä perinteiseen Punkaharjun Puuhamaahan... :mrgreen: