Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Gilmore Girls

aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten (3 kommenttia)
Tuosta "luurankokaappielokuvat"-threadista tuli mieleeni että olen kokenut vastaavanlaisia tuntemuksia joistakin tv sarjoista, etenkin loistavasta Gilmore Girls ohjelmasta.
Tämä ohjelma on tosin nauttinut myös kriitikoiden suosiosta (ainakin overseas), vaikka kuulemma tuleva tuotantokausi onkin laskenut tasoa huomattavasti.

Joka tapauksessa, mielestäni tämä on huippukamaa; masennuksissa ei tarvitse enää syödä suklaata ja jätskiä: gilmoren tytöt on suklaata suoraan aivoihin;) Loistavat henkilöhahmot, hyviä tarinoita, witty references (tosin usein liiankin kanssa!) jne.

...no okei Lorelai on välillä ärsyttävä ja tyttöjen keskinäiset höpinät väillillä liiankin täyteenahdettuja ja ripeitä, mutta all in all, jeah!

---löytyykö muita gilmoren ystäviä?

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä ole tullut seurattua, mutta sen mitä olen nähnyt niin vaikutti kyllä todella ärsyttävältä sarjalta.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ---niin minäkin aluksi ajattelin, mutta annettuani sille toisen mahdollisuuden ja hieman lisää aikaa alkoivat hyvät puolet tulla railakkaasti esiin ärsyttävyyksien alta.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niile joita mahdollisesti ei kiinnosta: Gilmore Girls: season 1 dvd-paketti on tullut ulos tuossa joitain kuukausia sitten. Kysymys: voisiko joku ohjastaa minua siinä, että mistä moisen paketin täältä suomesta saisi?