Al Queda soittaaa ja laulaa
Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten (17 kommenttia)
Kellään mitään tietoa seuraavasta ilmiöstä:
- Soitto menee suoraan vastaajaan
- Vastaajassa on useiden minuuttien mittainen "viesti", joka koostuu arabian tms. kielisestä musiikista ja taustamökästä: huonekalujen kolinaa ja jotain puhetta.
- Kun viestin yrittää poistaa, Nokian matkapuhelimen
menut muuttuvat turkin kielisiksi.
Kaiken kaikkiaan: v:tun ihme että kyse on jostain välimeren asukkaiden touhuista. Argh.. kaksi firman puhelinta täysin solmussa, erinäisiä SMS-palveluiden kuittauksia pitäisi tehdä ja puhua asiakkaille jne. Helvetti NAPALMIA!
- Soitto menee suoraan vastaajaan
- Vastaajassa on useiden minuuttien mittainen "viesti", joka koostuu arabian tms. kielisestä musiikista ja taustamökästä: huonekalujen kolinaa ja jotain puhetta.
- Kun viestin yrittää poistaa, Nokian matkapuhelimen
menut muuttuvat turkin kielisiksi.
Kaiken kaikkiaan: v:tun ihme että kyse on jostain välimeren asukkaiden touhuista. Argh.. kaksi firman puhelinta täysin solmussa, erinäisiä SMS-palveluiden kuittauksia pitäisi tehdä ja puhua asiakkaille jne. Helvetti NAPALMIA!
+/- saldo : 0 | Tweet
Noi perse! Tuo Al Queda -otsikko on nyt aika pateettinen, koska puhelut on jäljitetty Irakiin!
Niin ja puhelimet ovat Nokian huollossa, koska niistä ei löydy enää suomen kielisiä softavalikkoja..
Ihimeellistä hommaa :shock: :roll:
Sen verran oikaisua, että ei suom. kieli ollutkaan täysin hävinnyt puhelimen ohjelmistosta , mutta kukaan ei osaa selittää miten puhelimen kieliasetuksia voi muuttaa soittamalla Irakista.
Mun puhelimeen iski tänään sama vaiva, ilmeisesti joku kännykkävirus, mikä aktivoituu kuun alussa.
Yllättäen Soneran asiakaspalvelussa suhtauduttiin melko varauksellisesti koko asian olemassaoloon..
Tiedätkö Jake mistä puhelut tulivat?
Tuli tekstiviestejä, jotka sisälsivät jotain binääriltä näyttävää kuraa. Firman puhelintuesta tiesivät kertoa että noita on ilmennyt päivän aikana monta, tutkivat aiheuttajaa.
Joo.. tutun tutun veljen kaiman siskon tuttu on Irakissa ja sillä on ilmeisesti mun numero puhelimen SIM-kortilla. Tuli taas harrastettua perusteetonta rotusortoa!
Mitä tulee tuohon aktivointipäivään, niin aprillipäivä on varmaan tärkeämpi nimittäjä kuin kuukauden alku. Tai siis luulis varmaan.
Mun puhelimessa oli sellainen vika että siihen oli kalareissulla mennyt kuravettä sisään, siksi se oikutteli.
Mulla putos kaira pohjaan kalareissulla viime juhannuksena.
Mulla putos kaira pohjaan kalareissulla viime juhannuksena.
Venähtikö juhannuksen vietto vai mihin sitä kairaa tarvittiin?
Venähtikö juhannuksen vietto vai mihin sitä kairaa tarvittiin?
Heh, kalajutut sikseen, koska nyt pakko kysyä Jakelta, mikä osa oli totta ja mikä kuravettä. Eli onko teillä ihan oikeasti ollut ongelmia oletetun SIM-viruksen kanssa. Itse olen nimittäin tosissani sen suhteen, että yksi kaukainen tuttu (Kurdi-nainen) on tällä hetkellä Irakissa ja kun tietää paikan olot, ei haluaisi hämmentää asiaa lisää..
Jahas. Mä kyllä oletin että tarjolla oli aprillattua silakkaa kurakastikkeessa. :lol:
Joo, tuo juttu ei tosiaan ollut mikään aprillipila. Teknisesti asia on täysin käsittämätön. Eihän Nokian puhelimen pitäisi missään olosuhteissa vaihtaa kieli- tai merkistöasetuksia itsestään (esim. jos vaikka siirrytään toisen operaattorin piiriin).
Eipå viitsinyt uutta aihetta aloittaa, mutta todella epämääräisesti asiaan liittyen..
Männä viikolla istuttiin tuotantopalaverissa ja todettiin että meripelastusyhtiön yhteystiedoissa on vtusti virheitä. Totesin siinä, että virheet ovat alkuperäisessä materiaalissa, korjataan heti mutta asia ei ole meidän "ongelma" moraalisesti tai tuotevastuun näkökulmasta. Puolen tunnin päästä puhelimeen tulee tekstiviesti: "perkele, me hävitettiin se luotsivene". No se oli väärä numero, mutta tuota noin..
-zzz.. krääh, häh?
- Soneral Plaza hakemistopalvelusta tässä Jaana .N, hei!
- kröööh..
- Teidän yrityksellä kun on nämä internet-sivut (ei minun tietääkseni. toim. huom), niin oletteko tietoinen että voimme vaikuttaa sivujen näkyvyyteen hakukoneissa..?
- en oo
- Oletko ajatelleet, että kun asiakkaat tekevät hakuja ja eivät löydä teidän sivuja, se on aina menetetty asiakas?!
-zzz, krooh.. jaa, miten se teidän positiointialgoritmi toimii ja missä indekseissä?
- Jaa, tuota..
- Vittuax tänne sitt soittelet, klik!
Kjäh :twisted:
Jag är känkkäränkkä i dag.