Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Autohifi

Janus kirjoitti noin 23 vuotta sitten (5 kommenttia)
Ihan uteliaisuudesta kysyn paljonko (rahallisesti) olette panostaneet autohifiin? Kuka uskaltaa tunnustaa? Joskus Hifi-lehteä lukiessa törmää hiuksianostattaviin summiin. :)

+/- saldo : 0 |

Jake kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    700 mk :). Tosin kaupan päälle tuli kesärenkaat alumiinivantein :P. Ostetaan muuten edullinen cd-radiovärkki autoon jos jollakulla on ylimääräistä tarjolla.

Paras veto mitä olen kaupungilla nähnyt on ollut Golf, missä oli takapenkin paikalla subbarikotelo, jatkuen todennäköisesti paksiin asti. Käytännöllistä. Samaan sarjaan sopii kuulemani huhu, että rakentelijat olivat joutuneet uusimaan ikkunoiden kiinnitykset että ruudut pysyvät ääneenpaineessa paikoillaan. :P

EsaJii kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuli auton mukana, soittaa yhden CDn kerrallaan, Honda mallia 2003. Bassoa ei voi soittaa kovaa, rätisee paikat liikaa.

Viukkis kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä antaisin kunniamaininnnan sille eräälle pari vuotta sitten nimeltämainitsemattomassa maaseututaajamassa näkemälleni traktorille jossa oli subbari ja tummennetut takalasit. Siinä kiteytyi mielestäni jotain hyvin olennaista autohifistä :D

Kcrimso kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minun autohifini on 800 markan kannettava cd-soitin jota käytän linja-autossa... :P

Sunkka kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, minun Volvo V70 Classic kätkee sisäänsä 9 kaiutinta eli mukana on myös se parjattu subbari. Se on kuitenkin "open air"-asennuksena joten se ei potki ihan niin kovasti/napakasti mutta tuo sitä lämpöä ja matalaa päätä mukaan. Noita varten pitää olla pari vahvistinta ja jakosuotimia. Autossa on myös kymmenen levyn boxi. Kahdessa ja puolessa vuodessa olen (uudesta asti) ajellut jo 123 tkm joten soittimelle on ollut kovasti käyttöä, kustannus per käyttötunti ei ole paha. Radiomarketin pojat rakensivat ja asensivat järjestelmät, minä en oikein osaa niin hyvin.

Autojen vakiosoittimet ovat nykyisin jo ihan hyviä kunhan vaan malttaisi soittaa tarpeeksi hiljaa. Soundi menee ihan paskaksi kun kääntää yhtään kovenpaa. Siksi piti tehdä tämä oma ratkaisu, kestää kuunnella moottoritielläkin (120km/h eli 75mph, Esa) ;)

Ja tästä tulee mieleen se, että kun nuorempana ihmeteltiin, että niistä teinisubbariautoista kuuluu aina se sama diskojytke niin toki olen sopivissa paikoissa luukutellut Toolia ja Meshuggahia ja tietysti Rushia.