Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Fontteja

EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten (5 kommenttia)
Voisiko tän viestikentän tekstin fonttia suurentaa yhtä kokoa isommaksi?

-nimimerkillä kaksiteholasit

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tein uuden teeman jossa on pari pikseliä isommat fontit. Isommat fontit sisältävän teeman voi vaihtaa klikkaamalla "Profiili" tuosta ylhäältä ja valitsemalla teemaksi "gray-larger". Toivottavasti auttaa, suurennetaan fontteja jos on vielä tarvis.

    Koko Palasokerin leiska muuttunee joskus lähitulevaisuudessa kun on pienehköstä fonttikoosta tullut vähän kommenttia, mutta on sen verran käjet täynnä ettei ihan tällä tai ensi viikolla. Kommentoikaahan että kuinka helvetillisperkeleelliset fontit pitäisi ylipäänsä olla että ois mukava lukea :). Itse kun noihin fonttiasioihin hieman sokeutuu kun on työnantajan sponsoroima helvetillisperkeleellinen monitori jumalattomalla resoluutiolla (no kotona on vähän pienempi mutta kuitenkin).

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ein mun mielestä hirveesti tartte suurentaa, jos ny ollenkaan, no ehkä vähä ;)

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm, siis mä nyt tarkoitin lähinnä sitä kenttää, johon ajan oman tekstini ja joka näkyy pikkuisilla sinisillä kirjaimilla. En nyt osaa sanoa onko se suurempi nyt. Mä kun teen virheitä enkä näe niitä lukea ennen kuin painan lähetä nappia.

    Lähetteynä sain sen isomman koon jo näkyville.

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No nyt pitäisi olla suurin osa fonteista sidottu tuohon valittuun teemaan jota foorumissa valitsee käytettäväksi.

    Stylesheeteillä asetetut fonttikoot on tietysti hieman hanurista kun lukija ei voi valita minkäkokoista fonttia haluaa katsella (paitsi selaimissa missä fonttiasetukset voi talloa yli selaimen omilla), mutta minkäänlaista leiskaa ei kyllä jaksa vääntää jos sen pitää toimia kaikilla mahdollisilla fonttikoilla.

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, Hienoa!