Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Mitä vappua!?!

Olli kirjoitti noin 20 vuotta sitten (167 kommenttia)
Miten käy opiskelijavapun kun valmistuu?

Entä työläisvapun kun "pääsee" urallaan johtohommiin?

Itse ajattelin unohtaa, että olen valmistunut - eli haalarit päälle ja rusehtavaksi kääntynyt yo-lakki takataskuun vaan.

Mites muut juhlii?

+/- saldo : 0 |

    Jaakob kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eihän vapussa enää mitään juhlittavaa ole. Harva enää edes muistaa, mitä silloin pitäisi juhlia. Siitä on tullut vain yksi syy lisää ryyppäjäisille. Itselläni ei ole valkolakkia – vaikka ylioppilas olenkin – eikä haalareita – vaikka opiskelija olenkin, joten ei ole tarvis lähteä esittelemään niitä kaupungille. Taidan pysyä tiiviistä neljän seinän sisällä ja kuunnella Zappaa kahvikupin ääressä.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ..tai sitten voit juoda kaljaa, katsoa mm-jääkiekkoa ja esim huutaa lujaa.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä taija vappupäivä tuottaa mitään poikkeuksia normaaliin elämään... ehkä korkeintaan jos on aivan pakko mennä ulos niin vois sen lakin kaivaa päähän, jos se mahtuu...

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Johonkin bileisiin joutuu menemään kun nainen käskee ja sunnuntaina piknikille. Itse voisin kyllä ihan hyvin harmaantua Vapun tässä koneenkin ääressä, mutta kaipa se vaihtelu virkistää...

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko muuten virallinen lakinpitopäivä perjantaina vai lauantaina? Ja jos perjantaina niin mihin aikaan päivästä on sallittua laittaa se päähän? Ei varmaan heti aamusta? ;)

    Olli kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko muuten virallinen lakinpitopäivä perjantaina vai lauantaina? Ja jos perjantaina niin mihin aikaan päivästä on sallittua laittaa se päähän? Ei varmaan heti aamusta? ;)


    Kyllä siinä Mantan lakituksen aikoihin (pe klo 18 ) lakkia päähän on viritetty. Teekkarit odottavat klo 24 asti.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    pöh.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole suunnitellut vapuksi mitään. Saa nähdä...

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ajattelin juoda pullon olutta, mutta muistin että tällä hetkellä käyttämäni lääkkeen kanssa se ei ole mahdollista. Tulee antabus-reaktio. Taidan mennä sitten perinteisesti katsomaan lintuja.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kun jääkiekkoa!

    Vyötiäinen kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Todennäköisesti juon itseni tukkihumalaan ja kiroan tämän elämän alimpaan helvettiin.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole suunnitellut vapuksi mitään. Saa nähdä...

    Älä unohda Inglorious bastardsia!

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole suunnitellut vapuksi mitään. Saa nähdä...

    Älä unohda Inglorious bastardsia!

    Öö, ei tunnu riittävän kiinnostavalta, että vaivautuisin paikalle.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jotkut ei vaan tajua omaa parastaan.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jotkut ei vaan tajua omaa parastaan.


    ...ja ottavat viinaa.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saa nähdä kuluuko vappu sängyn pohjalla maaten tänään alkavalta Ruotsin risteilyltä toipuessa.
    Tai ehkä sitä raahautuu perjantaiaamuna Katajanokan terminaalilta tuomiokirkon portaille hyvissä ajoin paikkaa varaamaan.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    2 korillista Amiraalia ja muita psykedeelisiä päänsekoittajia-vappun onnistuminen on taattu.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, sehän oli itseasiassa Wapun aatto kauan aikaa sitten, kun Tri Rahikaisen kanssa otettiin Karhu-Asperiinia sen ainoan kerran....
    Loppuillasta sitten juotiin valkkasia, että pää olisi selvinnyt.

    Ps: Heli Keinosen Ruskie Neitzyt/Ajettii Dah Ziganaiset on Suomen psykedeelisin single edelleen.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liittyiskös vasemmiston kaunamarssille vai olisiko porvariyksilö ja siis sitä mieltä, että tiettynä kalenteripäivänä tulee pitää valkoista lippalakkia sen merkiksi että osaa ratkaista toisen asteen yhtälön.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Valkolakin pitäminen vappuna on aina näyttänyt minusta jotenkin hölmöltä. Lakki pysyy visusti kaapissa tänäkin vuonna.

    Jaakob kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minusta sen lakin pitäminen koskaan näyttää hölmöltä. Ei sillä edes ole enää sellaista puoli-elitististä imagofunktiota kuin joskus aiemmin. Valkolakki on kärsinyt inflaation. Itse en edes hommannut sitä aikoinani.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Teekkarilakki on vielä hölmömpi. Valkoiseen haalariin pukeutunut ihminen, jonka valkoisessa kotsassa roikuu naru, näyttää sellaiselta vanhalta vessanpytyltä, jossa vesisäiliö on ylhäällä ja jonka huuhtelu tapahtuu ketjua alas vetämällä.

    Jaakob kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Amen.

    Ja jos jatketaan asusteiden haukkumista, niin on niitä typerän näköisiä haalareita muillakin kuin teekkareilla. Kun asuu ylioppilaskylässä, näkee ikkunan alla näinä päivinä mitä hölmömmän näköisiä haalareita. Se teekkaritupsu lieventää haalarin vaikutusta, mutta näillä raukkaparoilla on vain yo-lakkinsa.

    Tonto kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ensimmäinen vappu Rovaniemellä. Täytynee lähteä katsomaan, miten Lapissa juhlitaan tätä riehaa. Kiekkomatsi alta pois ja pari olutta, kovin suuria suunnitelmia ei ole. Opiskelijastatuksen kadottaminen orastavan keski-iän :? syövereihin rauhoittaa kummasti mieltä tällaisina juhlina.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mut noi haalarit päällä voi huolettomasti möyriä ojat ja oksennukset.

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sivistynyt ihminen ei heilu perskännissä pitkin katuja keskellä kirkasta päivää. Sivistynyt ihminen ei myöskään kanna punalippua keskellä kirkasta päivää pitkin katuja. Brunssi ja pientä naukkailua perhepiirissä on oikeaa vapunviettoa. Jos oikein sattuu hulivilituulelle, niin voi pistää progea soimaan.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sivistynyt ihminen blaablaablaa...

    Tai ennemminkin suomenruotsalainen.

    EberkJuho kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vappua vietän tänä vuonna silleen että nyt olen koneella, ja huomenna meen päivällä kaverin luokse soittamaan.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun vappuuni kuuluu jokaisen (Helsinkiläisen) ääliönuoren kiroaminen, ja amatöörisalapoliisina toimiminen.

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinhän siinä kävi, että Ruotsin reissu otti niin pahasti voimille, että tämä päivä menee lepäillessä. Laivalla oli esiintymässä Dave Stewart, mutta jostain syystä ei tullut yhtään National Healthin tai Hatfield & the Northin biisiä!
    Huomenna kaupunkiin, mutta lakki pysyy kaapissa. Kerran erehdyin sen laittamaan päähän, ei ollut kovin kotoisa olo.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainoa ystäväni on sammunut, katselen Veronican kaksoiselämää ,mietin, pitäisikö vielä ottaa paukku jotain...

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyl pari paukkua vielä voi ottaa. Voisinpa mäkin.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hiltunen tuli aikoinaan Wappuna kylään ja toi kossupullon, johon oli etiketiksi liimannut sloganin: "Tue Työväen Yhtenäisyyttä; Juo Koskenkorvaa Vappumarssin sijasta!" Kieltämättä tämä aktiviteetti kokoaa suuria massoja marsseja paremmin Vappuna(kin).
    Mutta kuunnelkaa siis Wappuna ainakin paljon työväenlauluja.

    quarry kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hei sedät, lämmittellään vähäsen vanhaa ketjua. Mites tän vuoden vappusuunnitelmat?




    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vappuna olen kotona. En aio tehdä yhtään mitään. Niinkuin en muinakaan kansallisina juhlapäivinä. Satunnaiset ja spontaanit arkipäivän kohottajaiset ovat paljon mukavampia.

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    jaa millos se vappu oikein ees on

    Perauta kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Musiikin kuuntelua, rentoutumista ja paroni puussa loppuun.

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mut ei mitään suunnitelmia. luultavasti kuitenki jotain hyvää ruokaa, ku porukoilla oon. simaa vois kyl juoda muulloinkin. Kyllä sitä tulee ehkä jotain vesi-ilmapalloja tehtyä lapsille muttei jaksais mitenkää ite riehua, varsinkaan kylmällä. Eikä juhlia hirveesti muutenkaan.
    PS. paroni puussa on muuten oikein kiva kirja

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Teinikännit Espalla, satoi tai paistoi. Mahdollista pikkupimujen vikittelyä ja myöhemmin erittäin humalaista seksiä pusikossa. Juomana helmeilevä omppuviini.

    Uni kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä laitan haalarit päälle ja lähden jahtiin.. Kyseessä on tosin kelluntahaalarit ja sopivassa määrin humalainen haukijahti Suomenlahdella. On muodostunut jo perinteeksi. Samoin kuin vappuinen pään kaljuksi ajeleminen.

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vähimmäistavoitteena olisi vähemmän vaiherikas vappu kuin viime keväänä.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lauantaina tsekkaan PervoMajskojen valmistelut V:llä alkavassa Suuren & Mahtavan rajakaupungissa.

    Ettei pääsisi unohtumaan - Perinteisiä Vappulauluja täältä:

    http://www.sovmusic.ru


    quarry kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vähimmäistavoitteena olisi vähemmän vaiherikas vappu kuin viime keväänä.


    Jaa, mitäs silloin sattui?

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://helsinki.euromayday.org/


    - aikovat kuulemma laittaa Kampin liikekeskuksen palasiksi. Jos omistatte jotain ko. alueella, kannattaa hankkia haulikko tai vähintää pamppu.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä ainakin mm. vedän flänät.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käyn lenkillä, venyttelen.

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmaa, kai sentään Rassin keikalla viimeistään vedät kunnon flanderit?

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://helsinki.euromayday.org/

    - aikovat kuulemma laittaa Kampin liikekeskuksen palasiksi. Jos omistatte jotain ko. alueella, kannattaa hankkia haulikko tai vähintää pamppu.


    Jaahas, pullamössöt taas liikkeellä. Kävisivät töissä ja huolehtisivat itse toimeentulostaan, niin ei tarvi kylillä riehua.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://helsinki.euromayday.org/



    Nuohan osuvat asian ytimeen. Hyvä meininki.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Nuohan osuvat asian ytimeen. Hyvä meininki.

    Vain jos olet kävelevä paskakasa etkä omista mitään.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmaa, kai sentään Rassin keikalla viimeistään vedät kunnon flanderit?


    Ei kai se nyt niin huono keikka ole ettei sitä selvinpäin kestä?

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Otettiin pari ylimääräistä vartiaa vapuksi siitä firmasta, jonka pari työntekijää oli youtubessa vähän aikaa sitten. Hyvä meininki.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Otettiin pari ylimääräistä vartiaa vapuksi siitä firmasta, jonka pari työntekijää oli youtubessa vähän aikaa sitten. Hyvä meininki.


    Taisi siitä pätkästä tulla ilmainen ja tehokas mainos :lol:

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nuohan osuvat asian ytimeen. Hyvä meininki.


    Tiesitkö, että ajamalla mitä tahansa asiaa kyseenalaisin keinoin, on sama asia kuin paskantaisi agendansa päälle. Riehukaa vain yhteiskuntaa vastaan hajottamalla yksityisten ihmisten omaisuutta. Onko tuossa kenties jokin ristiriita ehkä? Helvetti sentään, herätkää jo!

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös se Kampin keskus myyty samantien jollekin brittiläiselle sijoitusyhtiölle? Tuskin sen omistajat ovat edes nähneet koko paikkaa kuin ehkä salkunhoitoyhtiön tilinpäätöskertomuksen marginaalissa olevassa valokuvassa. En nyt väitä että jurrisen nuorison ikkunoiden rikkominen olisi jotenkin myönteinen asia ;)

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, kävisivät mellakoimassa sitten vastustamiensa yhtiöiden pääkonttoreilla sen sijaan, että kivittävät tavallisia veronmaksajia.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja eikös vappu ole TYÖVÄEN JUHLA alunperin? Nuo aktivistivandaalit kun eivät tee edes töitä...

    TYÖVÄKI = Käy töissä tai haluaa käydä töissä tai opiskelee käydäkseen töissä tai tekee vapaaehtoistyötä

    JUHLA = Ei rikota paikkoja vaan ollaan iloisia

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmaa, kai sentään Rassin keikalla viimeistään vedät kunnon flanderit?


    Ei kai se nyt niin huono keikka ole ettei sitä selvinpäin kestä?

    Minä en ainakaan kestäisi. :x

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]Harmaa, kai sentään Rassin keikalla viimeistään vedät kunnon flanderit?


    Ei kai se nyt niin huono keikka ole ettei sitä selvinpäin kestä?[/quote]
    Minä en ainakaan kestäisi. :x


    En usko mutta ihan miten vaan... :roll:

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tunnetteko tai tiedättekö ketään Vappu nimistä naista? (julkkiksia ei lasketa)
    Minä en oo elämäni aikana tavannut kuin yhden Vappu nimisen. Taitaa olla aika harvinainen nainen, joten juhlikaa aina Vappua kun sellaisen tapaatte.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nuohan osuvat asian ytimeen. Hyvä meininki.


    Tiesitkö, että ajamalla mitä tahansa asiaa kyseenalaisin keinoin, on sama asia kuin paskantaisi agendansa päälle. Riehukaa vain yhteiskuntaa vastaan hajottamalla yksityisten ihmisten omaisuutta. Onko tuossa kenties jokin ristiriita ehkä? Helvetti sentään, herätkää jo!


    Siis mistä tää paikkojen paskaks pistäminen nyt tulee? En mä ainakaan tuolta etusivulta löytänyt mitään sellaseen viittaavaa.
    Mutta se ideologia ja yhteiskuntakritiikki, mitä sivuilla luki osui suurinpiirtein nappiin. Sitä mie tässä lähinnä puolustin.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nuohan osuvat asian ytimeen. Hyvä meininki.

    Vain jos olet kävelevä paskakasa etkä omista mitään.


    Sä vaan oot liian oikeella.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Ei kai se nyt niin huono keikka ole ettei sitä selvinpäin kestä?


    "C'mon, live a little!"

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Doc.B.D on maailman katellisin paska joka kyttää naapureita.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Siis mistä tää paikkojen paskaks pistäminen nyt tulee? En mä ainakaan tuolta etusivulta löytänyt mitään sellaseen viittaavaa.
    Mutta se ideologia ja yhteiskuntakritiikki, mitä sivuilla luki osui suurinpiirtein nappiin. Sitä mie tässä lähinnä puolustin.


    Sellaiseksi se touhu yleensä tuppaa menemään. Muutama agitaattori, vähän nuorisomusaa ja kännäystä. Sitten joku älypää keksii sotkea ja hajottaa paikkoja ja älämölötä pitkin katuja. Eihän hyvissä ajatuksissa mitään vikaa ole. Mutta yhteiskuntaa voi mielestäni kritisoida vasta sitten kun ottaa ensin osaa sen toimintaan.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Doc.B.D on maailman katellisin paska joka kyttää naapureita.

    Jotta sä voit väittää, että joku kyttää naapureitaan, niin sun pitää kytätä kyttääjää.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Doc.B.D on maailman katellisin paska joka kyttää naapureita.

    Nyt kun sinun ajatuksilla ja olemassaololla ei ole tietenkään pidemmän päälle mitään merkitystä, niin en oikein viitsisi kuluttaa näppäimistöä sinun takia, mutta kerro nyt kuitenkin mitä tai keta kadehdin? Satutko tietämään, että minulla on ihan vitusti kaikkea?

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siis mistä tää paikkojen paskaks pistäminen nyt tulee? En mä ainakaan tuolta etusivulta löytänyt mitään sellaseen viittaavaa.

    Se tuli kirjallisena tietona (mellakka)poliisin johdolta isoimmille alueen yrittäjille. Ei siis sulle mistään.

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Elä kuluta.Yrität olla aina jotain milloin mitäkin päteä.Köyhä.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Elä kuluta.Yrität olla aina jotain milloin mitäkin päteä.Köyhä.

    Ai että "yritän päteä". Vähän sama kuin jos sanoisi tunkiolla seisovan ihmisen yrittävän päteä. Tunkiotahan tämä paikka muistuttaa paljon sinunlaisten takia.

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kauanko minä olen ollut täällä?

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kauanko minä olen ollut täällä?

    Toi on semmonen asia että parempi kysyä edunvalvojalta tai äidiltä. Vieläkö haluat kaataa päälleni kurapaskaa? Olen pohjimmiltani kiinnostunut ideoistasi, onko sinulla omaa blogia?

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kauanko minä olen ollut täällä?

    Toi on semmonen asia että parempi kysyä edunvalvojalta tai äidiltä. Vieläkö haluat kaataa päälleni kurapaskaa? Olen pohjimmiltani kiinnostunut ideoistasi, onko sinulla omaa blogia?


    Eiku kato googleta ,hae rekisteristä,sä olet edelläkävijärunkkari.Mä en o kiinnostunustunut susta.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Et ole kiinnostunut minusta, mutta haluat valella päälleni paskaa? Taidat olla vaan ujo, mutta jos totta puhutaan niin kyllä meillä on aika erillainen seksuaalielämä.

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu en oo kiinnostunut mutta haluan paskantaa päällesi.Itse kylvit sen jo aikoinaan.Muuten et varmaan itsekään olisi viitsinut foorumeihin jos ei pääse asemaan ja saa kunnioitusta ja statusta.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt kun sinun ajatuksilla ja olemassaololla ei ole tietenkään pidemmän päälle mitään merkitystä...

    Itse uskon, että jokaisen olemassaololla on merkitystä. Ajatusten suhteen väite varmasti pitää paikkansa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu en oo kiinnostunut mutta haluan paskantaa päällesi.Itse kylvit sen jo aikoinaan.Muuten et varmaan itsekään olisi viitsinut foorumeihin jos ei pääse asemaan ja saa kunnioitusta ja statusta.

    Uskotko että pystyisit ulostamaan päälleni siten, että ilmassa ei olisi minkäänlaista homoeroottista viritystä?

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu en oo kiinnostunut mutta haluan paskantaa päällesi.Itse kylvit sen jo aikoinaan.Muuten et varmaan itsekään olisi viitsinut foorumeihin jos ei pääse asemaan ja saa kunnioitusta ja statusta.

    Uskotko että pystyisit ulostamaan päälleni siten, että ilmassa ei olisi minkäänlaista homoeroottista viritystä?


    Olen varma siitä.Kiitos kun kysyit.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Uskotko että pystyisit ulostamaan päälleni siten, että ilmassa ei olisi minkäänlaista homoeroottista viritystä?

    Sorry vaan, että änkeen teidän kahden väliin, olette kyllä hyvin osanneet hypätä mun yli. Tuli vaan tuosta mieleen, viikolla tv:ssa esitetystä dokkarista, että naarassusi ei antaudu uroksen kanssa parittelemaan ennen kuin uros on hieronut ulostettaan naaraan turkkiin (saattoi olla toisinkin päin). Päätelmä: Doc ja Vareshippi on susipari.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]Juu en oo kiinnostunut mutta haluan paskantaa päällesi.

    Uskotko että pystyisit ulostamaan päälleni siten, että ilmassa ei olisi minkäänlaista homoeroottista viritystä?[/quote]

    Olen varma siitä.Kiitos kun kysyit.

    Ei kestä, itseymmärryksen kasvu on aina hieno asia. Toivottavasti jatkat henkisen kehityksen tiellä eteen päin samoissa merkeissä. Voit vaikka joskus oivaltaa, että erimielisyyttä tai muuta antipatiaa ei tarvitse aina ilmentää paskantamalla toisen ihmisen päälle.

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voit vaikka joskus oivaltaa, että erimielisyyttä tai muuta antipatiaa ei tarvitse aina ilmentää paskantamalla toisen ihmisen päälle.

    Nii. :roll:

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tää tuolee myöhään.Mutta miksi sä doc yleensä tulit kuvioihin muuta kuin omaa egoa pönkintämään.

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    doc hobo

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jackson Browne Runnin on Empty
    http://www.youtube.com/watch?v=vbkdweA-DOU


    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tää tuolee myöhään.Mutta miksi sä doc yleensä tulit kuvioihin muuta kuin omaa egoa pönkintämään.

    Koska mulla oli aikaa ja rahaa. Katso vähän mihin tunget noita youtube-linkkejä.

    Stello kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :shock: Huh, täällä puhutaan paskaa


    - - - - -

    Jos mulla olisi toimiva printteri, viettäisin ekaa kertaa moneen vuoteen vappua, ihan vaan seiskan Matti ja Mervi -naamareiden takia!


    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tunnetteko tai tiedättekö ketään Vappu nimistä naista? (julkkiksia ei lasketa)
    Minä en oo elämäni aikana tavannut kuin yhden Vappu nimisen. Taitaa olla aika harvinainen nainen, joten juhlikaa aina Vappua kun sellaisen tapaatte.


    Meillä on töissä yksi Vappu. Taittajat tekivät tytön kasvo-kuvasta vappunaamarin. :D

    Sunkka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tunnen kaverini kautta Vappu Sinisalon, Vappu on kaverini isosisko.

    Kyllä, Taisto Sinisalon pojan tytär. Hieno ja sopiva nimi!

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Koska mulla oli aikaa ja rahaa.


    Joka puhuu rahoistaan,kertoo vuorenvarmasti että sitä on vähän.

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :D höpö höpö se on ihan löpö joka leikistä suuttuu,minen suutu ollenkaan,turha yrittää.Hauskaa vappua!
    Kannattaa vaikka nussia,tulee siitä hyvälle tuulelle kuin Paavo Lipponen.

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :shock: Huh, täällä puhutaan paskaa




    Hei kaunis nainen.Miten olisi punaviini&juustosetti,kynttilän valossa?

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo hyvää vappua vaan kaikille..
    http://www.youtube.com/watch?v=1mwnbmaKgr4


    jusu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaa, se olis taas sekin no tuleepahan selvä vappu mutta edellisestä en osaa sanoa millon olis ollut semmoinen joskus kauan kauan sitten. :roll:

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitäs täällä oikein sekoillaan? On se kumma että hetken kun olen poissa niin jälkeenjääneet vaihtavat isolle vaihteelle. :lol:
    Eikös vappu ole vasta ylihuomenna?!

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olet myöhässä Herra Galluppi,työväenjuhla alko jo.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Eikös vappu ole vasta ylihuomenna?!

    On, on, mutta mikäs estää valmistautumasta ja toivottelemasta...

    http://www.youtube.com/watch?v=Ar1hUx9h82s


    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tallinass tapahtuu
    http://www.youtube.com/watch?v=bRWc5K8-kHg


    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :D höpö höpö se on ihan löpö joka leikistä suuttuu,minen suutu ollenkaan,turha yrittää.

    Rupeat kuitenkin taas itkemään, jos deletoin viestisi.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos ei vielä naurata, niin kokeilkaa vappuaattona uudestaan...

    http://gasi.ch/go/insanitytest/


    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pari pulloa skumppaa ja paljon jotain erilaisia pikkusyötäviä, niillä ainakin voi parannella huomenna tänään oluen ja väkevien voimin hommattua krapulaa.

    Hyvää vappua vaan itse kullekin säädylle, paitsi ehkä jeesusmarsseihin osallistuville.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ^ Kuin myös täältä päämäja kaupungista!!!

    [u:4c2b8bb340]Välikysymys:[/u:4c2b8bb340]
    Pitääkö paikkansa, että kuohuviinistä tulee iloisempaan humalaan, kuin muista alkomahooleista? Onko tämä urbaani legenda, vai totista totta. Kaverini kun väitti, että tytöille kannattaa tämän iloisuus-efektin(kin) takia tarjoilla skumppaa...

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [u:d223f869bc]Välikysymys:[/u:d223f869bc]
    Pitääkö paikkansa, että kuohuviinistä tulee iloisempaan humalaan, kuin muista alkomahooleista? Onko tämä urbaani legenda, vai totista totta. Kaverini kun väitti, että tytöille kannattaa tämän iloisuus-efektin(kin) takia tarjoilla skumppaa...


    Harvoin on tullut itse juotua pelkästään skumpasta itsensä humalaan, joten en osaa sanoa. Varmaan se tytöille/naisille maistuu paremmin kuin moni muu alkoholijuoma. Punaviinillä olen ainakin havainnut olevan positiivisia vaikutuksia naisten käyttäytymiseen...

    vareshippi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos ei vielä naurata, niin kokeilkaa vappuaattona uudestaan...

    http://gasi.ch/go/insanitytest/


    Toimii kuin kone.
    Portviiniä tytöille,se maistuu hyvin ja on sopivan tehokasta.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Harvoin on tullut itse juotua pelkästään skumpasta itsensä humalaan, joten en osaa sanoa. Varmaan se tytöille/naisille maistuu paremmin kuin moni muu alkoholijuoma. Punaviinillä olen ainakin havainnut olevan positiivisia vaikutuksia naisten käyttäytymiseen...


    Itsellä menee sisuskalut nurin jo pelkästä tuon ajattelemisestakin. Skumppa on pahaa.

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jeah,
    ei ehtinyt vappuaatto alkaakaan niin oli jo lompakko kadonnut.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvää vappua vaan itse kullekin säädylle, paitsi ehkä jeesusmarsseihin osallistuville.

    Mun mielestä Suomi ja Palasokeri tarvitsevat Jeesusta.

    endbrax kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taitaa vain Jethro Tullin musa sekoittaa pääni tänä Vappuna. Tai no mitäpä sekoittamista siinä on. Flunssan tynkä vie tehokkaasti ajatukset dokaamisesta. Hyvää Vappua joka tapuksessa niille jotka jaksaa vatkaa.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jeah,
    ei ehtinyt vappuaatto alkaakaan niin oli jo lompakko kadonnut.

    Mulla hävis lasit... ja nyt joutuu ottaa suoraan pullosta :lol:

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voi harmi, muista kohtuus.. Pullon kulma tasoon nähden, on verrannollinen alkoholin virtausnopeuteen :wink:

    Olenko tullut vanhaksi (31v.), kun en jaksais millään lähtee olutviestiin ym. örvellystä, haalareihin somistautuneena? Tosin en omista haalareita, mutta kuiteskin. Vois käydä toteamassa, että hyvä meininki ja paeta paikalliseen "kultturelli" paikkaan, puhumaan kahvilafilosofiaa. Siellä ei törmää tekniikan opiskelijoihin vahingossakaan. Ei siinä mitään, hauskimpia ne tekun kaukalopallojengin saunaillat ovat olleet (sen mitä muistaa), en tietenkään pidä toisia parempina kuin toisia. Mutta jotenkin noi oluenjuontikilpailut alkaa tökkimään.. Onhan se vilpitöntä ja hauskaa yhdessä oloa, mut kuiteskin. Olen siis tosikko. wanna be aikuinen, ei vaan, mielummin 60-vuotta vanha, kuin aikuinen...

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pientä känniä havaittavissa... mut eka voisch shyyvä.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voi harmi, muista kohtuus.. Pullon kulma tasoon nähden, on verrannollinen alkoholin virtausnopeuteen :wink:

    Niin, ne oli lukulasit, jotka hävis.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla hävis lasit... ja nyt joutuu ottaa suoraan pullosta :lol:


    Lasit hävisivät ja joudut ottaan pullosta suoraan...
    Hetken luulin, että juomalasit "hävisivät", että pääsee juomaan pullon suusta :)

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vappu Terveiset

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vappumyynti jää näköjään alle tavallisen arkipäivän, koska kukaan ei uskalla tulla paikalle euromaydayn vandaalien takia. Emme tietenkään anna tämän näkyä taseessa, vaan paikkaamme asian seuraavana arkipäivänä sanomalla irti pari vuoroja tekevää opiskelijaa. Näin toimii kapitalismin logiikka. Terveisiä pstä.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siellä on taas meneillään sitä ajattelemaan kannustavaa spreijausta, pullojen heittelyä, örveltämistä ja dokaamista. Siistii! Toivottavasti eivät ala riehua samalla lailla kuin viimeksi. :evil:

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kysyin vartialta, eikö tuota yhtä naamiotunutta pelleä, joka on seisonut liikehuoneistomme nurkilla koko illan voi pamputtaa ja heittää hevon v:hen. Ei voi, sanoivat, se on SUPO:n miehiä.. :lol:

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kysyin vartialta, eikö tuota yhtä naamiotunutta pelleä, joka on seisonut liikehuoneistomme nurkilla koko illan voi pamputtaa ja heittää hevon v:hen. Ei voi, sanoivat, se on SUPO:n miehiä.. :lol:


    No niin doc b a.k.a the prick eikohän mennä tuonne saunan taakse vähän juttelemaan?

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    HÄTSÄBÄGÄLÄÄ EGELA BIRZCKAAAAAAAAAAA!

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mistäs nyt tuulee, sunhan periaatteena on lähteä kumiveneellä Ruotsiin eikä järjestellä asioita saunan takana.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    HÄTSÄBÄGÄLÄÄ EGELA BIRZCKAAAAAAAAAAA!

    Tajusin vasta nyt että asut RIIHIMÄESSÄ. Siellä on varmaan aika vähän virikkeitä. Täytyy olla todella hankalaa olla noin avantgardistinen siellä maitolaiturin reunalla.

    spiralake kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    HÄTSÄBÄGÄLÄÄ EGELA BIRZCKAAAAAAAAAAA!

    Vau! Tuolle häviää jo legendaarinen Tarzanin huutokin.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    röyh

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Varöyhppua

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Agit Prop laulaa WIHDOIN Hasta Siembre Comandante Che Guevara....!

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    HÄTSÄBÄGÄLÄÄ EGELA BIRZCKAAAAAAAAAAA!

    Tajusin vasta nyt että asut RIIHIMÄESSÄ. Siellä on varmaan aika vähän virikkeitä. Täytyy olla todella hankalaa olla noin avantgardistinen siellä maitolaiturin reunalla.


    Hei doc bör bör nördzöbör, haitsapaka vaikka vittu ja uinuta tzirtde koizo gur gur gur gur bois bois vaapukkamehu unohtui tuonpuolriseen viityaten samaan epä,menneisyyten , jossa toinen varisi aja ja btoien muisti ikstsensä itsessään ja kaiken siinä istessään.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    NO vitun hienot vaput tteillee! paitsi yhdille tietyille.

    Mr.Walker kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moro!
    Minä ja Kosken Jorma täällä kahdestaan vietetään vappua.
    Quis siellä?

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hei doc bör bör nördzöbör, haitsapaka vaikka vittu

    Meneppä sinne Jukolan nuorisotilaan pelaamaan biljardia, mutta jätä kumpparit eteseen.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Tajusin vasta nyt että asut RIIHIMÄESSÄ. Siellä on varmaan aika vähän virikkeitä. Täytyy olla todella hankalaa olla noin avantgardistinen siellä maitolaiturin reunalla.


    Itse tajusin juuri, että kaiken muun vittumaisuuden lisäksi olet niitä " kehä kolmosen ulkopuolella ei ole elämää"-ihmisiä.
    Ja toiseksi luulen, että se on Riihimäellä eikä Riihimäessä. Tai no jaa...

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    A WORKING CLASS HERO IS SOMETHING TO BE!

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    MITEN NIIN EI OLE ELÄMÄÄ, ONHAN TEILLÄ VUOTUISET KEVÄTPÄRINÄT.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Poikarakkaus on niin kaunista.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]MITEN NIIN EI OLE ELÄMÄÄ, ONHAN TEILLÄ VUOTUISET KEVÄTPÄRINÄT, ACIDMOTHERFCKER KUVASSA 2. OIKEALTA.



    Hei! *näyttää peace-merkkiä*

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämmöstä tänään ja semmosta huomenna vai mitä pojat!?

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "In this friendly friendly world..."!

    "Thank you all for this friendly, friendly world"


    "TAKSIN KATOLLA VILKKUU............"!!!!!!!!!!

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Poikarakkaus on niin kaunista.

    Kerro lisää vapustasi, kun kerran alotit.

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämmösten viestien jälkeen sitä miettii....

    ps: Otsikon ois hyvä olla semmonen että siittä ilmenee keskustelun aihe.
    ps2: Aihealue kannattaa valita aiheen mukaan, ei kaikki oo progea.
    ps3: Taijan vähän editoija.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Isot Pojat! Lopettakaa!

    ...ja mulla ei oo ees krapulaa tänä aamuna!

    fitchet kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Isot pojat tais viettää vapun koneen ääressä.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Isot pojat tais viettää vapun koneen ääressä.

    Ei voi mitään, kun työväenluokka valvottaa, mutta pitäähän sitä kerran vuodessa antaa orjien möykätä. Ovat sitten vähän aikaa tyytyväisiä ja tietenkin maksavat viimekädessä omasta pussistaan. Tänään tarkastellaan vahinkoja.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Poikarakkaus on niin kaunista.


    Tuliks avauduttua?

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jee, Pasila alkaa kakkoselta.. Jatkakaa

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    UUSI VAPPU

    ja

    mukavammalla mielellä

    :lol:

    http://bubblare.fi/nasse_seta_on_pirun_kannissa/


    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...ja nyt tietysti pitää päästä kirjottamaan sinne oksennus-topicciin... vai?

    Stonehead kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä onko sellainenkin? Työväenluokan oksennuksen punainen topic? Oksennukseni vaihtelee väriä alati.

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Työväenluokan oksennuksen punainen topic?

    Tuo nyt meni yli mun ymmärryksen... mutta eikös luokkajaot ole oksenneltu jo aikoja sitten maatumaan... meinaa sitä että aikoinaan jotkut oksenteli kun huomasivat luokkajaon poistuneen ja jotkut laitettiin nyrkillä vatsaan oksentelemaan ja hyväksymään luokkajaon poistuminen (sorry, tämä vastauksenikin menee nyt yli ymmärrykseni).

    Jammo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vappuaatto meni rauhallisesti, muutama lasillinen punaviiniä ja nukkumaan klo 23.
    Aamulla jaksoikin herätä pirteänä jo kahdeksalta!
    Emäntäkin oli tyytyväinen uuteen toimintatapaan :wink:
    Jaa, nyt sitten taas valvon hieman pitempään, huomaan. :shock:

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mukava juttu kun huomenna perjantaina ei tartte mennä töihin. Varmaan paljon porukkaa pitää huomenna välipäivän vapaana.

    Jammo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mukava juttu kun huomenna perjantaina ei tartte mennä töihin. Varmaan paljon porukkaa pitää huomenna välipäivän vapaana.


    Niin varmaaan, mutten minä ainakaan. Töissä on tosi rauhallista, kun kaikki esimiehet (minulla -naiset 8) ) ovat vapaalla.

    endbrax kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Välipäivä täälläkin mennään töissä. Tänään voisi sitten yrittää viettää Vappua. Töitten jälkeen pari bitteriä terassilla tms.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hauskaa vappua kaikille! :)

    Nyt kun vappu sattuu perjantaille niin porukka juhlii varmaan rajummin ja jatkaa vielä samaan syssyyn lauantainkin vappunaamareissaan.

    iikori kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikä viettää erilaista vappua. Syöpä vei vaimon 28.4 ja kaikki tuntuu nyt epätodelliselta. Ei voi sanoin kuvata. En todellakaan tarvi mitään myötätunnon osoituksia, mutta näidenkin rivien kirjoittelu auttaa.Onneksi on kaksi tyttöä, joissa vaimon elämä jatkuu ja näkyy.Tämän parin loppuviikon aikana olen varmaan itkenyt enemmän kuin koko elämässä tähän asti.Viettäkää vappua rauhassa... Lopuksi: Onnen ymmärtää vasta kun sen menettää...

    retrou kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tsemppiä toivotan kuitenkin iikorille.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikä viettää erilaista vappua. Syöpä vei vaimon 28.4 ja kaikki tuntuu nyt epätodelliselta. Ei voi sanoin kuvata. En todellakaan tarvi mitään myötätunnon osoituksia, mutta näidenkin rivien kirjoittelu auttaa.Onneksi on kaksi tyttöä, joissa vaimon elämä jatkuu ja näkyy.Tämän parin loppuviikon aikana olen varmaan itkenyt enemmän kuin koko elämässä tähän asti.Viettäkää vappua rauhassa... Lopuksi: Onnen ymmärtää vasta kun sen menettää...

    Vaikka väitätkin ettet tarvitse myötätunnon osoituksia, niin ne kuitenkin ehkä helpottavat oloa. Jotkut sokrulaisista ovat saaneet tarpeekseen sokrusosiaalisuudesta vaikka minun mielestä sitä ei kovin hirveesti ole edes esiintynyt. Otan osaa menetykseesi. Surutyöllä on oma aikansa ja se pitää tehdä. Tsemppiä.

    Doc.B.D kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikä viettää erilaista vappua. Syöpä vei vaimon 28.4 ja kaikki tuntuu nyt epätodelliselta. Ei voi sanoin kuvata. En todellakaan tarvi mitään myötätunnon osoituksia, mutta näidenkin rivien kirjoittelu auttaa.Onneksi on kaksi tyttöä, joissa vaimon elämä jatkuu ja näkyy.Tämän parin loppuviikon aikana olen varmaan itkenyt enemmän kuin koko elämässä tähän asti.Viettäkää vappua rauhassa... Lopuksi: Onnen ymmärtää vasta kun sen menettää...

    En osaa sanoa paljoa läheisen kuolemasta, koska sellaista ei ole vähään aikaan tapahtanut itselle, mutta olen itse joutunut elämäni aikana ilmoittamaan kolme kertaa että sairastan syöpää (olen nyt ollut terve yli 10 vuotta), ja mitä siis tulee myötätunnon osoituksiin, niin paras oli eräs miespuolinen sairaanhoitaja, joka totesi: voi vittu. Vilpitön osaanottoni. Olen tutustunut kymmeniin syöpäpotilaisiin ja moni on kuollut pois silmieneni edessä, ja siksi ehkä näen nämä asiat tosin kuin muut.. olet hieno ihminen, kun näet ja ymmärrät että vaimosi elää edelleen tyttärissäsi.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...Olen tutustunut kymmeniin syöpäpotilaisiin ja moni on kuollut pois silmieneni edessä, ja siksi ehkä näen nämä asiat tosin kuin muut.. olet hieno ihminen, kun näet ja ymmärrät että vaimosi elää edelleen tyttärissäsi.

    Eikös tämmonen tuttujen kuolema yleensä edistä sosiaalisuutta. Toisinaan kuitenkin käy niin että henkilö kieltää tosiasiat ja siitäkös kertyy jonjonkinmoista ongelmaa. Tuossa olen samaa mieltä, että on hienoo nähdä jälkipolvissa tietyn elämän jatkuminen... näin on aina ollut ja näin tulee jatkumaan.

    MissLemon kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Osanottoni, iikori. Koita jaksaa pysyä tukena tytöille. He tarvitsevat sua nyt enemmän kuin koskaan.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä ihmettä? Ei Uuno Turhapuroo telkkarissa :shock:
    Kymmenien vuosien (?) perinne katkennut.

    EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Soitin Tallink Siljalle. Joku onneton oli siellä duunissa. Vappuna. Asia järjestyi, tosin 50 euora menee lisää. Kun kortti ei kelvannut nettisivulla.

    Lopetin puhelun vapun merkeissä että rouva pääsee kotiin.

    juuffo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei voi sanoin kuvata... Lopuksi: Onnen ymmärtää vasta kun sen menettää...


    Olen sanaton, rankimpia juttuja joita ihmiselle sattuu. Osanottoni.
    Niin kauan kuin elät, vaimosi elää myös sinun muistoissasi.
    Kumpa huomaisimmekin onnemme kun se on vielä kohdallamme. Lapset ovat onni!

    Yawn kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voimia, iikori. Otan osaa suruusi.

    Astro kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tsemppiä joo Iikorille, otan osaa. Tuollaisesta toipuminen ottaa aikaa ja paljon.

    Lädi kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vilpitön osanottoni Iikorille. Itse en osaisi kuvitellakaan miten selviäisin vastaavassa tilanteessa.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pääasia on ettei jää yksin ja tämän sanon lähipiirin kokemuksen perusteella. Kun tämmoista sattuu niin yleensä on paljonkin porukkaa taputtelemassa selkään ja osaa ottamassa, mutta sen jälkeen tosiystävyydet punnitaan... kuka on edelleen tukemassa vielä silloin kun tukea tosissaan tarvitaan... ja se tarve saattaa olla vasta vuosien kuluttua tapahtumasta. Näin se vaan on.

    Otaksun että Iikori selviää tapahtumasta hyvin, sillä tällaisissa syöpätapauksissa ehtii puhua puolisonsa kanssa asiat selviksi ja hyvästellä... eri asia on tapauksissa joissa läheinen menee yllättäen. Mutta siitäkin huolimatta saattaa pahin vaihe iskeä vasta vuosien kuluttua.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taasko se vappu on? Nopeasti meni vuosi.

    Ja tästä lähtee...

    http://www.youtube.com/watch?v=KqnCfpFXO9s


    Tuosta videosta älkää uskoko kohtaa, jossa lauletaan "ei saa kastaa kaulaa". Hauskaa vappua kaikille!

    EsaJii kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nassesedän vappujuttu
    http://www.youtube.com/watch?v=X_ghg13nerE