Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Ne tavan asiat joita et ole ikinä tehnyt

Heikkikerkkanen kirjoitti noin 20 vuotta sitten (29 kommenttia)
Omalla kohdallani:

En ole ikinä kalastanut. En ole myöskään vuokrannut videota videovuokraamosta.
Jälkimmäiseen liittyen, voiko videovuokraamoa pyytää tilaamaan jonkun tietyn leffan, niinkuin useimpiin levykauppoihin voi tilata haluamansa harvinaisen italoprogelevyn jos se löytyy levykaupan n. 6 miljoonan nimikkeen tietokannasta?

niin, ja en ole ikinä ajanut mopolla tai autolla.

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vuokrafilmeihin tarttee vuokraoikeudet, joten yksi filmi maksaa vuokraamolle useita kymmeniä euroja, en nyt oikein muista mutta keskihinta varmaan heiluu jossain 20-50 e:n kieppeillä filmistä riippuen (toivottavasti ei hirveesti menny mehtään), joten on varmaan ihan vuokraamosta ja filmistä kiinni että haluaako liike hommata kysymäsi videon... jos sinä oot ainut potentiaalinen vuokraaja elokuvalle niin tuskin ;)

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heh, mäkään en ole vuokrannut leffaa videovuokraamosta enkä ajanut mopoa. En oo ircannut enkä syönyt RAXissa.
    Kyllä sitä on kaikkee jääny tekemättä, ei tuu nyt mieleen.

    juishi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä en ole ikinä käynyt Tallinnassa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole vuokrannut koskaan mitään (en edes sitä videofilmiä), enkä ole koskaan ostanut mitään osamaksulla. Pankkilainaa olen kyllä ottanut. En ole koskaan syönyt ns. roskaruokaa, mutta olen kyllä syönyt etanoita ja sammakoita. Jälkimmäistä kadun, koska sammakot ovat cool elävinä. Mopolla olen ajanut kesämökillä vitusti ja yhden auton olen ajanut täysin paskaksi.

    darshan kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole katsonut sekuntiakaan tosi-TV:ksi luokiteltavaa ohjelmaa, käyttänyt nuuskaa, juonut absinttia, murtanut tai katkonut luita (omiani tai muiden), saanut porttikieltoa, pitänyt kravattia, lotonnut, ymmärtänyt mitä hienoa Jimi Hendrixin musiikissa on, nähnyt LotR-leffoja, käynyt Lidlissä, ollut korvatulpat korvissa keikalla...

    Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Turpaan en ole saanut enkä myöskään ketään lyönyt. Imatralla sitä voi pitää jo pienoisena ihmeenä, kuitenkin baarikulttuuria tulee suht usein harrastettua.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole:
    -ollut kalju
    -pitänyt pukua
    -laulanut karaokea
    -ampunut ilmakivääriä järeämmällä aseella
    -valmistanut kiljua
    -katsonut yhtään Julia Roberts-leffaa Pretty Womanin jälkeen

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole koskaan kokeillut mitään (laittomia) huumausaineita.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole koskaan värjännyt hiuksia, huh. (Mutta olen kyllä ollut kalju ja metritukkainen.)

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vähän vissiin lipsuu sisältö Kerkkasen "tavalliset asiat" -teemasta, mutta haitanneeko mitäs..

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täsähän on tullu jo vaikka mitä sellasia, jota en on koskaan tehny... lisätään vielä vaikka että en oo koskaan polttanu tupakkaa.

    Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Alkaa sokrulaiset vaikuttamaan aika puhtailta pulmusilta. Toivottavasti kukaan ei ala väittämään, ettei olisi koskaan harrastanut itsetyydytystä...;)

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pekkahan on runkkari. :shock:

    Pete kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole ikinä keittänyt perunoita!

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole ikinä harrastanut seksiä eläinten, homojen ja transvestitiitien kanssa.Enkä ole ryövännyt pankkeja.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mäkään en ole koskaan ajanut mopolla enkä ampunut ilmakivääriä järeämmällä. Noi muut on kyllä suurin piirtein tullut tehtyä... Okei, ei kylläkään tota Boogien edellistä juttua! Enkä ole vetänyt ketään turpaan tai murskannut luita yms. Enkä ole ollut kaljukaan.

    En ole koskaan ollut putkassa, ollut yli kuukautta selvin päin (15 v. ->), diggaillut kantria, pannut kaverin muijaa tai pettänyt omaansa.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole koskaan kirjoittanut tätä turhempaa viestiä.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole ollut päivääkään työttömänä.

    Stello kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä en ole koskaan ajanut mitään muuta moottorilla toimivaa kuin venettä ja kerran kännissä jotain piaggiota, tms.. Enkä ole koskaan käynyt Tallinnassa tai muuallakaan Eestissä.. En ole ikinä ollut ns. "on a date" (en keksi sopivaa ilmaisua suomeksi..) :shock:

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Treffeillä?

    Stello kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin kai.. Mutta treffit voi olla myös, jos tapaa vaikka tutun tiettyyn aikaan tietyssä paikassa ihan jotain muuta juttua varten, vaikka ostoksille menossa.

    fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole koskaan tuntenut eläväni.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole koskaan raapinut muniani suorassa Tv-lähetyksessä.

    Lerxst kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huh huh teidän kanssanne.

    Minä olen niin tylsä tyyppi, että olen kokeillut tähän ikään mennessä kaikkea muuta paitsi kansantansseja, eläimiä, omia sukulaisia ja huumeita. :shock: :shock: :shock: :shock:

    EberkJuho kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitäköhän en ole tehnyt...
    Polttanut kokonaista tupakkaa, kokeillut huumeita, seurustellut (no yhen kerran ala-asteel, mut sitä ei lasketa),kuulunut johonkin uskontokuntaan, ollut Aasiassa, ollut Oseaaniassa, ollut Afrikassa, juonut täyttä kupillista kahvia saatikka tykännyt siitä...
    ja paljon monia muita asioita.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole koskaan vastaanottanut tekstiviestiä. Lähetin kerran yhden vaimolle. Hän poisti sen lukematta. Joten en tiedä miltä se edes näytti.

    En ole ajanut linja-autoa, en moottoripyärää. Vesiskootteria tai vesisuksia. Tai edes laskettelusuksia. Avaruudessa ei ole tullut käydyksi. Eikä armeijassa.

    Naispuolisille jäsenille, te kaks tai kolme, oletteko koskaan kussut lumeen?

    Cup kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Naispuolisille jäsenille, te kaks tai kolme, oletteko koskaan kussut lumeen?


    En ole, mutta kyllä minä olen metsään ja huussiin ja takapihalle ja muihin ulkoilmaoloihin kuseksinut. Onko se sitten kivaa?

    En ole koskaan:
    polttanut tupakkaa
    tanssinut alasti sateessa (pitääkin muuten kokeilla)
    käynyt Amerikassa
    syntynyt Suomessa
    vetänyt pilveä (+ muut huumeet)
    ollut kännissä (oikein kunnolla)
    ym. ym.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Naispuolisille jäsenille, te kaks tai kolme, oletteko koskaan kussut lumeen?


    En ole, mutta kyllä minä olen metsään ja huussiin ja takapihalle ja muihin ulkoilmaoloihin kuseksinut. Onko se sitten kivaa?

    ym. ym.


    Jaa, se on vaan semmoista wagnerimaista poikien hommaa, ei se oikastaan ole sen veroista, paitsi pikkasen kännissä.

    Stello kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Naispuolisille jäsenille, te kaks tai kolme, oletteko koskaan kussut lumeen?


    Lapsena montakin kertaa. Hankalampi kuitenkaan kirjoittaa mitään :(