Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Yes - Jatkuvan muutoksen portaat (POP kirjat)

jerklund kirjoitti noin 20 vuotta sitten (16 kommenttia)
Moro,
piti vain mainostamani Kalevi Heinon kirjoittamaa aivan loistavaa Yes-kirjaa. Jatkuvan muutoksen portaat pitää sisällään paitsi Yes-historiikin suuret suuntaviivat, myös nippelitietoa, kirjoittajan omia mielipiteitä ja mikä tärkeintä - hämmästyttäviä juonenkäänteitä. Sivuja kirjassa on reilut 300, joten lukemista siinä on hetkeksi kovimmillekin Yes-tietäjille. Kirjan pitäisi ilmestyä vielä ennen Yesin 2.6. keikkaa.

tilaukset:
POP-lehti (www.pop-lehti.tk)
PL46
33501 Tampere
tai j.rantala@kotiposti.net


Tämä EI ole maksettu mainos - luin kirjan "demon" ja ihastuin ja hämmästyin aiheen mielenkiintoisuudesta.

Jerklund :twisted: :twisted: :twisted:

+/- saldo : 0 |

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyi!

    jusu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pakko sanoa että toi oli kieltämättä mielenkiintoinen ja hyvä kirjoitus kun lueskelin pop-lehdestä. Mitähän kaikkea tossa kirjassa olisi siihen lisää muutakin turhaa jaarittelua tai vastaavaa kun oli jo tossa lehdessä hyvin tiivistetty?

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mahtaakohan tuolla kirjalla olla mitään uutta annettavaa aiheeseen? Hyllystäni kun löytyy jo neljä (Perpetual Change, Close To The Edge - Story Of Yes, Yesstories ja Music Of Yes) kirjaa bändistä.

    jerklund kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sehän ei selviä kuin lukemalla tuo kirja! Onhan tuo kirja tuoreempi kuin nuo mainitsemasi - bändi on hengissä, joten juttua tulee koko ajan lisää.

    Jerklund :twisted: :twisted: :twisted:

    aijoo.Onko asenteesi muuten kaikkeen aina yhtä perusnegatiivinen?

    Voffe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun mielestä tää "jatkuva muutos" ajautu heti vuoden -74 jälkeen väärään suuntaan, eikä ole vielä kääntynyt takaisin.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan tuo varmasti ainaski ensimmäinen suomenkielinen Yes-kirja ja siksi jo parempi vaihtoehto ku muut mainitut ;)

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko asenteesi muuten kaikkeen aina yhtä perusnegatiivinen?


    On sillä! :wink: :lol:

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

    aijoo.Onko asenteesi muuten kaikkeen aina yhtä perusnegatiivinen?


    Otatko sinä aina kaiken henkilökohtaisesti? Minusta kysymykseni oli ihan asiallinen. Ei nimittäin kiinnostaisi lukea (tai ainakaan maksaa siitä) samoja tarinoita aina uudelleen.

    :twisted: :twisted: :twisted:

    Lerxst kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitoksia tiedotuksesta! En olisikaan hokannut kirjan tilaamista vielä kun luulin ettei se vielä ole valmis! Kyllä minua ainakin tuo Yes-kirja kiinnostaa kovasti! Vaikka englanti toki hallussa on, rennompaa lukunautintoa suomenkielisessä teoksessa on kuitenkin enemmän. Ja vaikka kirjoja ennenkin on tehty aiheesta, on jokainen kirja kuitenkin aina vähän erilainen varmastikin? Itse en ole lukenut mitään Yes-tiiliskiviä aikaisemmin, joten tämän kirjan aion kyllä hommata. Ja Heinon kirjoittamista jutuista olen aiemminkin pitänyt. Hyvä!

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko asenteesi muuten kaikkeen aina yhtä perusnegatiivinen?


    On sillä! :wink: :lol:


    Hezzusta ja Kcrimsosta voisi rakentaa pariston. :wink:

    Cup kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitää hankkia. Eipä taida nuo Yes kirjat paljon kirjahyllyä painaa...
    Taitaapi koko kirjahylly olla täynnä turhanpäiväisiä sanakirjoja ja kymmenisen vuotta vanhoja matkaoppaita.

    PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suomalaista proge-kirjallisuutta pitää tukea!
    Sitä paitsi Colossus-lehden perusteella Heino on erinomainen kirjoittaja.

    Minä ainakin laitan tilauksen vetämään.

    Lerxst kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suomalaista proge-kirjallisuutta pitää tukea!
    Sitä paitsi Colossus-lehden perusteella Heino on erinomainen kirjoittaja.

    Minä ainakin laitan tilauksen vetämään.


    Samaa mieltä. Vaikka tuo Lontoo ihan sujuvasti taipuukin, suosin kuitenkin aina ensimmäisellä kotimaan kielellä kirjoitettua tai suomeksi käännettyä teosta enemmän silti. Parikymmentä sivua on enää kirjasta jäljellä ja täytyy sanoa, että viihdyttävänä se on koko ajan pysynyt, vaikka asiapitoisuus on erittäin suuri.

    Kirjoittajan asenne on koko ajan positiivinen mutta jotenkin jännällä tavalla neutraali, jolloin turhalta hehkutuksen maulta vältytään, vaikka hyvä sana aina oikeaan paikkaan tuleekin -kuten myös kritiikki osuu oikeaan ruodittaessa yhtyeen vähemmän loistokkaita hetkiä. Monia monia itselleni tuntemattomia asioita tuli yhtyeestä esille. Ja rohkaisi tuo kirja vielä kaiken lisäksi kaivautumaan uudelleen tiettyjen jostain syystä (tyhmyyttä se kai lienee, tunnustetaan) hylkimieni Yes-levyjen pariin uudestaan. Suosittelen lämpimästi kaikille - hankkikaa vaikka kesälomaksi! Kirja on sen arvoinen. Hyvä!

    Tässä kirjoituksessa ei muuten mainittu R***ia sanallakaan.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samaa mieltä olen minäkin noista Heinon kirjoituksista.Taannoinen Pink Floyd-stoorikin oli vallan erinomainen ja malliesimerkki siitä, miten aineisto pitää koostaa. :P

    Lerxst kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Totta turiset. Pink Floyd -stoori oli mainio. Tämä kokemus kieltämättä toimi katalyyttinä. Jaa-a, sattuisikohan tämä arvon kirjailija tekemään joskus kirjat vielä Marillionista ja Rushista? Saisi varmasti taas itse kukin laatulukemista kunnon pumaskat... Toivoa sopii!

    Janus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Poppi: kuinka hyvin opus on käynyt kaupaksi?