Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Palasokerin fanitapaaminen

Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten (14 kommenttia)
Edellisen ja ensimmäisen virallisen Palasokeri meetingin valtaisan suosion takia myös tänä vuonna järjestetään virallinen Palasokeri-yhteisön kokoontuminen. Valtaisa väkijoukko kokoontuu Helsingin jäähallin pihalle "vitun ruman patsaan" äärelle keskiviikkona 2.6.2004 klo 18.50. Liput tapahtumaan 45 euroa, sis. pääsyn Yes -merkkisen orkesterin keikalle klo 20.00 (ovet auki klo 19.00). Lippuja myy Lippupalvelu (salamyhkäisesti sokrumiitin piljetit myydään Yes -nimekkeen alla).

Ohjelmassa mm. kilpailu vaivautuneimman osanottajan tittelistä jne. Tapahtumaan osallistuvia bändejä ja merkkihenkilöitä pyydetään vahvistamaan läsnäolonsa tähän viestiketjuun, jotta tapahtumaa voidaan varmasti markkinoida fanitapaamisena.

Jos ehdin paikalle, ettekä ole löytäneet toisia Ihmislaboratoorion yksilöitä esim. huhuilemalla foorumilta tuttuja kyynisyyttä osoittavia perusfraaseja, saatan olla sonnustautuneena kirkkaanoranssiin Palasokeri.com t-paitaan, joten hajujälkeäni seuraamalla saatat tavata muitakin sokrulaisia. Tai sitten et.

+/- saldo : 0 |

EberkJuho kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä osallistun!

kite kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taidan itse olla jäähallissa vasta vähän ennen klo 20, joten tapaaminen jäänee nyt väliin... Hengessä silti vahvasti mukana ja jos luulen tunnistavani jonkun sokrulaisen myöhemmin jäähallissa, niin koputtelen olkapäähän ja esittäydyn! :)

fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ottakaa kuveja!!!

PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos vain ehdin, tulen paikalle.
    Tunnistaminen lienee helppoa, onhan meillä potretit tossa vieressä.

waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se on vaan jännää, että täällä on niin paljon toistensa näköisiä jamppoja. Minullekin ilmaantui tässä taannoin oma klooni.

aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olen siis näkymätön.

Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sokrumiitti oli edelliseen verrattuna menestys, kiitos kaikille osallistuneille. :)

Kukas se oli se toinen kaljupää? Siis viukkis ja jake oli mun lisäks, ja sit joku kolmas vielä ainakin.
    Pistän tonne Yes Suomeen osioon ensitunnelmat keikasta.

Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

Siis viukkis ja jake oli mun lisäks, ja sit joku kolmas vielä ainakin.

Eli yhteensä neljä, joista yhdestä ei edes tiennyt, kuuluuko joukkoon. Party!

Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Todellinen suksee...

Jakella ja sit sillä toisella tyypillä, jota siis en tunnistanut, oli molemmilla naisseuraa mukanaan, joten tästä johtuen paikalla oli siis 6 ihmistä :D

Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo mysteerikaljupää saattoi olla Timo Rautiainen, en ole ihan varma kun en ole aikaisemmin tavannut. Ja naispuoliset Palasokerin käyttäjät ovat aivan tasa-arvoisesti henkilöiksi laskettavia, joten meitä oli huomattavasti enemmän kuin edellisellä kerralla.

Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nämä tälläiset ennen keikkaa tapaamiset ovat vähän epäkäteviä, koska pitää se oma porukkakin kasata kokoon ja tavata joten ei siinä sitten oikein ehdi tuollaiseen miittiin mukaan. Minunkin piti toimittaa lippuja ennen keikkaa 8:lle ihmiselle.

Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Entäs jos se kaljupää olikin Vladimir Iljitsh?