Testaa oletko fasisti
Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten (33 kommenttia)
http://www.anesi.com/fscale.htm
Omat pojot: 4.4
..siis todellisuudessa tuo testaa ns. autoritääristä persoonallisuustyyppiä, joka voi tietenkin liittyä muihinkin ideologioihin kuin fasismi (mitä termi sitten tarkoittaakin.) En tiedä, mutta ao. testi vaikuttaa liian lyhyeltä ollakseen luotettava saatikka tieteellinen.
Omat pojot: 4.4
..siis todellisuudessa tuo testaa ns. autoritääristä persoonallisuustyyppiä, joka voi tietenkin liittyä muihinkin ideologioihin kuin fasismi (mitä termi sitten tarkoittaakin.) En tiedä, mutta ao. testi vaikuttaa liian lyhyeltä ollakseen luotettava saatikka tieteellinen.
+/- saldo : 0 | Tweet
2,73
"You are a liberal airhead"
2.5.
Mutta täytyy sanoa, että oli taas vittumainen vastata, kun ei huonolla englannilla kaikkia kysymyksiä tajunnut :(
2,73
Kuten myös.
3,66... Kunnon jenkki.
"You are disciplined but tolerant; a true American."
2.566666666666667
You are a liberal airhead.
3,066...
"You are disciplined but tolerant; a true American."
2.3666666666666667
You are a liberal airhead.
Heheh, taidan olla ainut kunnon fasisti täällä, mutta aika rento sellainen vai mitä..? :mrgreen:
Tuolta löytyy pieni huoneentaulu 'Kuinka itsestä tehdään natsi': http://www.helsinki.fi/~toivonie/skitsoanalyysi/nickland.html
4,16 hmm.Vittu, meissähän taitaa olla jotain yhteistä Docin kanssa.Afterall.
Heheh, taidan olla ainut kunnon fasisti täällä, mutta aika rento sellainen vai mitä..? :mrgreen:
Sä olet kyllä tosi kova fasisti kun minutkin joka olen oikeasti kaukana liberaalista luokiteltiin sellaiseksi testissä. Mutta tuossa onkin amerikkalainen skaala.
Hihhih...
1.867, "Whining rotter".
Tuolta löytyy pieni huoneentaulu 'Kuinka itsestä tehdään natsi': http://www.helsinki.fi/~toivonie/skitsoanalyysi/nickland.html
"Lopulta Nick löydettiin Lontoon katuojista. Omaa elämäänsä harjoittaakseen hän oli pumpannut itsensä täyteen eläimille tarkoitettuja rauhoittavia (animal tranquilizer)."
Hahahah.. harcore!
ja yks lipilaari ilmapiä lissaa, 2,4.... jaa, niin, tietysti pystyyhän sitä meikäläisen koulutus-ja sivistystasolla jo tollaset testit tekasemaan ihan miten haluaa....
Joo.. projektiivisten testien mukaan kuten Rorschach (se mustaläiskä-testi), TAT yms. mukaan olen jopa vähän liian löysäpäinen ja siis erittäin kaukana autoritäärisestä persoonallisuustyypistä.
Musteläiskät on vittumaisia koska sekin vaikuttaa tulokseen jos haluaa/ei halua katsoa kuvaa eri suunnalta. Näin muuten ainoastaan yhdessä kuvassa sukuelimet, vaikka niitä pitäis olla melkein kaikissa...
Niin ja se vaikuttaa, miten kauan kuvia jaksaa katsoa. Toisaalta, jos katsoo kauan ja keksi useita tulkintoja, luo helposti vaikutelman epävakaasta rajatilapersoonasta.
"2.7333333333333334, You are a liberal airhead."
Tarkkaan laskettu, mutta pitänee paikkansa.
jos katsoo kauan ja keksi useita tulkintoja, luo helposti vaikutelman epävakaasta rajatilapersoonasta.
Mä ainakin löysin paljon eri tulkintoja ja kyttäsin kuvia välillä kauankin... Mulle ei vaan voitu tehdä diagnoosia mahdollisesta persoonallisuushäiriöstä koska olin liian nuori testien aikaan.
Jos itse kyttään kuvia tarpeeksi kauan, niin yleensä 3. tai 4. tulkinta on sisällöltään sellainen, että se on tyypillinen skitsofreenikoille.
/Ok, on siis tullut leikittyä noiden kansssa enemmänkin, kun eräs entinen naisystävä oli kliininen psykologi.
3.433333333333333
You are disciplined but tolerant; a true American
:(
Tein ton päiväl, joten en nyt muista tarkkaa tulosta, mutta alle 2.5 se oli sentäs.
Tottakai olen. Fasisti, porvari ja riistäjäkapitalisti ihan luonnostaan... :lol: En tehnyt sitä testiä, ettei kukaan kommarinilkki pääsisi tekemään minulle kuuluvaa rahaani itselleen analysoimalla ilmaiseksi saatuja tuloksia, joiden avulla "ne" pyrkivät vain pasifismiin verhoillun totalitääri-kumouksellisen vasemmistolaisuuden maailmanvalloituksen edistämiseen...??? :lol:
Tottakai olen. Fasisti, porvari ja riistäjäkapitalisti ihan luonnostaan...
Fasismin asketismista ja ryhmähengestä on yhtä pitkä matka porvarien hedonismiin ja individualismiin kuin on matkaa kansallissosialistista riistäjakapitalistiin.
1,6
2,7
Reilusti alle 2 pistettä tuli tulokseksi, mutta oli kyllä harvinaisen paska testi. Joihinkin kysymyksiin oli todella hankala vastata annetuilla vaihtoehdoilla mitenkään.
Autoritäärisen persoonallisuustyypin ja irrationaalisten uskomusten välinen korrelaatio on kyllä minun tietääkseni ei-niinkään selvä asia ja sen mittaaminen on aika suhteellista. Varsinkin kysymys:
"Some day it will probably be shown that astrology can explain a lot of things."
..on asialle todella huono testikysymys. Erimieltä oleva henkilö voi kuitenkin samalla uskoa, että kiinalaiset ovat kuusta.
Samoin: Wars and social troubles may someday be ended by an earthquake or flood that will destroy the whole world.
..on huono kysymys kyynisyys-muuttujalle.
Sieg Heil, Doc.
4.5
You should practice doing things with your left hand. Kommarit kyykkyyn.
Tulos: 3.7333333333333334
You are disciplined but tolerant; a true American. Tulos yllätti itsenikin. :oops:
3.8333333333333335
Ja keskimääräinen vastaus oli aikanaan 3,84... Ei paljoa heitä...(The overall average score for groups tested in the original study is listed in the 1950 publication as 3.84, with men averaging somewhat higher and women somewhat lower)
You are disciplined but tolerant; a true American.
Meikä on true AMERICAN 3.5 pojoa
2.4 lykkäsi minulle. Ei taida minusta sitten olla fasistiksi.