Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

United dvx4067M ja firmware päivitys

Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten (26 kommenttia)
Miten mä tuon firmware päivityksen saan asennettua tuohon United dvx4067M soittimeen, kun sen ohjeen opastuskieli on italiaa ja siinä oon huono eli mitä siinä neuvotaan? Pitäisi saada tekstit toimimaan. :?

+/- saldo : 0 |

    fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    siis häh? onko tämä nyt jotakin vittuilua? :D

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Millä tavoin otat vittuiluna?

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikö täällä saa kysyä neuvoja?

    fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saa tottakai. Mutta kuulostaa vaan niin vittuilulta kun tuo on tuommosta siansaksaa, tai en ainakaan ite tajua :P

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tähän tarvitaan tulkkia jolla on selvänäkijän kykyjä.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jahas, noviisi on vihitty Palasokerin välittömään ilmapiiriin. Itse asiaan: kokemuksia on vain tuon United mallin edeltäjästä, jossa homma meni jotakuinkin näin:

    1. Haetaan uusin firmware http://www.recospa.it/download.asp

    2. Poltetaan cd-levylle, siinä mukana tulevassa ohjeessa on määritykset että missä formaatissa (ISO 9660, single session, levyn nimi jne.)
    3. Tyrkätään levy soittimeen, ruutuun pitäisi tulla upgrading (tai kysymys että tehdäänkö ko. toimenpide), kestää pienen hetken
    4. Ruutuun tulee teksti "done" tai jotain vastaavaa, otetaan levy ulos (jos sen vielä saa) ja sammutetaan laite irroittamalla verkkojohtokin esim. minuutiksi (ei resetoidu lyhyemmällä ajalla)
    5. Virrat päälle, heilutetaan kuollutta kanaa laitteen päällä ja ripotellaan vihkivettä vaikka olohuoneen matolle. Laite lähtee käyntiin oikein jos lähtee, jos ei lähde niin vituiks meni ja laatikon voi heittää järveen.

    Kuten tuosta viimeisestä kohdasta ehkä voi päätellä niin toimenpiteet täysin ja ehdottomasti omalla vastuulla, kysymääsi malliin en ole päivitystä tehnyt koskaan ja 4066 hajosi käsiin, palautin Anttilaan ja ostin Philipsin. Eikä ole ainoa hajonnut, parilla kaverilla aivan sama vika, jääpi keltainen ledi palamaan etulevyyn eikä mitään enää tapahdu.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Maahantuoja vetäytyy vastuusta: http://www.dangaard.fi/


    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    United on kokemukseni mukaan paska merkki. Kaksi DVD:tä (eri mallit) olen joutunut palauttamaan kauppaan vikojen takia. Nyt on joku Sony, joka toistaa myös DVD- ja +.

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikö kukaan meinannut ymmärtää tuota kysymystäni vaikka se oli selvää suomenkieltä? Kaverini osti saman dvd-soittimen ja sillä toimii mainiosti se ja päivitys toimii myös :)

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mielestäni vastasin kysymykseen, pitääkö vielä tulla kotio asentamaan?

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sinä kyllä vastasit, mutta eräs toinen ei alussa ymmärtänyt kysymystäni. Tarviiko minun vain pelkästään se bin tiedosto polttaa levylle?

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näin se ainakin aikaisemmin toimi.

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaikka United olisi monen mielestä paska merkki ja jollain on hajonnut soitin vähänajan kuluttua niin on tullut vain huono yksilö ostettua ja se on sitä huonoa onnea.

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitää polttaa se bin ja kokeilla asentaa eli kiitti neuvosta.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vetäydymme pommisuojaan katselemaan. Kannattaa muuten tsekata että se firmware on oikealle piirisarjalle (ESS/Sigma), ainakin edellisessä mallissa oli eri piirejä eri maissa.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaikka United olisi monen mielestä paska merkki ja jollain on hajonnut soitin vähänajan kuluttua niin on tullut vain huono yksilö ostettua ja se on sitä huonoa onnea.


    Näinhän se voi olla. Mutta kun kaksi laitetta, eri mallia olevia... Toinen rupesi pätkimään, toisesta pimeni heti näyttö.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eihän United missään laatumerkin maineessa varsinaisesti ole. Itselläni masiinasta ei ole kyllä minkäänlaisia kokemuksia.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tällä viestiketjulla voi falsifioida kaikki kommunikaatiota ja kielen kehitystä koskevat tieteelliset teoriat.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja myös rationaalista päättelyä koskevat teoriat..

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mediatekin piirisarja tässä on muistaakseni mitä olen muilta kuullut.

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun United on ainakin toiminut ihan kiitettävästi. Halpamerkin ostaessa tietysti saa halpamerkin, mutta nykyaikana isolla rahallakaan ostetut vempeleet ei välttämättä muutama vuotta kauempaa kestä. Näissä on ainakin se etu, että jos takuuaikana tulee ongelmaa, niin huoltorumbaan ei tarvitse ruveta vaan kuulemma pinosta lykätään vaan ekologisesti uusi kouraan.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, ostin Unitedin tilalle Philipsin myöskin divx/xvid-toistoon kykenevän laitteen. Vehkeessä on sama softa kuin Unitedin laitteissa, ts. kaikki menut yms. ovat täysin samanlaiset. Rautapuolella on ehkä hieman parempilaatuisia komponentteja, ainakin itse lukijaosa tuntuu lukevan vaikka näkkileipää, mutta olisin silti odottanut että olisivat edes vaivautuneet hieman värkkäämään omia toimintoja käytettävyyden parantamiseksi.

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen aivan samaa mieltä, että vaikka ostais tunnetumman merkin ja laadukkaimmista komponenteista valmistetun nii ei se välttämättä sen kauempaa kestä ja mull on kokemusta videonauhureista siinä hommassa. Ostin siis aluksi laadukkaamman ja se hajosi n. parin kuukauden kuluttua, jonka jälkeen ostin halvemman ja on kestänyt jo monta vuotta.

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Luin jostain, että 6-7/2003 hifi-lehdessä on kehuttu Unitedin laitteita monipuolisuudesta ja hinta/laatusuhteesta eli pitäis kokonaisuudessaan olla ihan hyviä vehkeitä. Eihän sitä sille voi, jos joskus tulee kohdalle huono onni ja saa käteensä huonon yksilön.

    Sinkomies kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Koska tuolla päivityksellä soitin alkoi tukee srt ja smi tekstitysformaatteja niin mitä ero niillä on subiin? Olen aloittelija siis näissä hommissa....jonka ootte jo huomannut eli saisinko hieman tietoa asiasta?

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En nyt lonkalta muista miten nuo erosivat toisistaan, yleensä ero on lähinnä siinä, miten aikakoodi teksien alku ja loppupisteelle esitetään, toisissa formaateissa käytetään framenumeroa, toisissa ihan tunti:minuutti:sekunti muotoa. Kaikenlaisia subtitle convertereita tms. voi yrittää löytää esim. http://www.divx-digest.com/
    osoitteesta.