Naapurin muusikko
Pseudonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten (17 kommenttia)
Yläkerran arviolta 10v poika on soitellut jo monta päivää My Heart Will Go Onia nokkahuilulla. Tajusi sentään vaihtaa torvesta huiluun. On se hienoa tämä kerrostaloelämä.
+/- saldo : 0 | Tweet
Ja mun vähän reilu 1 v. poika soittelee kaiket päivät syntsaa... Tosin välillä se rummuttelee pöytiä, purkkeja jne. Mahtaa olla naapureilla hauskaa...
heh, kuinkakohan montaa ihmistä minä olen onnistunut ärsyttämään..
Joskus on ollut naapurina nuori mies joka lauloi päivän hittejä korvalaput päässä, ja erityisesti öisin. Mitään niin epämusikaalista ei ole sitä ennen eikä sen jälkeen kohdalle sattunut. Klopin bravuureihin kuului mm. Spice Girlsin Viva Forever.
Ei helvetti, taas huomaa kuinka ohuita seinät ovat! Naapurit kuulevat kaiken, ääk!!! Hupaisia naapureita teillä siellä Jupiterissa.
Ei helvetti, taas huomaa kuinka ohuita seinät ovat! Naapurit kuulevat kaiken, ääk!!! Hupaisia naapureita teillä siellä Jupiterissa.
Tämä laulu-episodi tapahtui Turun Yo-kylässä.
Jaah, Jupiterin naapurit jäävät siis vielä pimentoon...
Turun virallinen YO! -kylä on kylläkin negroidinen suosima Varissuo.
YO-kylä on huijausta.
Pseudo, siis mikä nyt on huijausta YO! -kylä vai Yo-kylä??
Pseudo, siis mikä nyt on huijausta YO! -kylä vai Yo-kylä??
Ei kai sillä ole merkitystä millä nimellä niitä surmanloukkoja kutsuu. Ei siellä kyllä mitään kovin raikasta YO!-meininkiä ainakaan ole. En suosittele kenellekkään asumista siellä.
Perkele, heräsin tänään Huilistin sulosäveliin!
Parempi sekin kuin lesbopariskunnan voihkintaan.. tai hmm.. emmä tie. Veikkaan että kokeilevat jotain barokkiajan kynttilänjalkaa - tai kattokruunua.
Kyllä minusta voihkinta on kivenpaaa kuin nokkahuilun luritus. Mukavaa on herätä niin että aurinko paistaa akkunasta sissään ja kasvoille sillei kivasti tierätkös <3 <3 <3
Mustarastaiden kiroilua on rentouttavaa kuunnella aamuisin.
Mutta varpusten yli-innokas sirkutus ikkunan takana häiritsee unen saantia jos menee nukkumaan siinä viiden aikoihin.
Oletteko huomanneet että lokit ovat olleet viime aikoina tavallista levottomampia? Vai ovatko ne vihaisia vain minulle?
Oletteko huomanneet että lokit ovat olleet viime aikoina tavallista levottomampia? Vai ovatko ne vihaisia vain minulle?
Niillä on poikaset.