Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Naapurin muusikko

Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten (17 kommenttia)
Yläkerran arviolta 10v poika on soitellut jo monta päivää My Heart Will Go Onia nokkahuilulla. Tajusi sentään vaihtaa torvesta huiluun. On se hienoa tämä kerrostaloelämä.

+/- saldo : 0 |

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja mun vähän reilu 1 v. poika soittelee kaiket päivät syntsaa... Tosin välillä se rummuttelee pöytiä, purkkeja jne. Mahtaa olla naapureilla hauskaa...

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    heh, kuinkakohan montaa ihmistä minä olen onnistunut ärsyttämään..

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joskus on ollut naapurina nuori mies joka lauloi päivän hittejä korvalaput päässä, ja erityisesti öisin. Mitään niin epämusikaalista ei ole sitä ennen eikä sen jälkeen kohdalle sattunut. Klopin bravuureihin kuului mm. Spice Girlsin Viva Forever.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei helvetti, taas huomaa kuinka ohuita seinät ovat! Naapurit kuulevat kaiken, ääk!!! Hupaisia naapureita teillä siellä Jupiterissa.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei helvetti, taas huomaa kuinka ohuita seinät ovat! Naapurit kuulevat kaiken, ääk!!! Hupaisia naapureita teillä siellä Jupiterissa.

    Tämä laulu-episodi tapahtui Turun Yo-kylässä.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaah, Jupiterin naapurit jäävät siis vielä pimentoon...

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Turun virallinen YO! -kylä on kylläkin negroidinen suosima Varissuo.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    YO-kylä on huijausta.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pseudo, siis mikä nyt on huijausta YO! -kylä vai Yo-kylä??

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pseudo, siis mikä nyt on huijausta YO! -kylä vai Yo-kylä??

    Ei kai sillä ole merkitystä millä nimellä niitä surmanloukkoja kutsuu. Ei siellä kyllä mitään kovin raikasta YO!-meininkiä ainakaan ole. En suosittele kenellekkään asumista siellä.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Perkele, heräsin tänään Huilistin sulosäveliin!

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Parempi sekin kuin lesbopariskunnan voihkintaan.. tai hmm.. emmä tie. Veikkaan että kokeilevat jotain barokkiajan kynttilänjalkaa - tai kattokruunua.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä minusta voihkinta on kivenpaaa kuin nokkahuilun luritus. Mukavaa on herätä niin että aurinko paistaa akkunasta sissään ja kasvoille sillei kivasti tierätkös <3 <3 <3

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mustarastaiden kiroilua on rentouttavaa kuunnella aamuisin.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta varpusten yli-innokas sirkutus ikkunan takana häiritsee unen saantia jos menee nukkumaan siinä viiden aikoihin.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oletteko huomanneet että lokit ovat olleet viime aikoina tavallista levottomampia? Vai ovatko ne vihaisia vain minulle?

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oletteko huomanneet että lokit ovat olleet viime aikoina tavallista levottomampia? Vai ovatko ne vihaisia vain minulle?

    Niillä on poikaset.