Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Foorumialueet

fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten (11 kommenttia)
Tuntuuko kenestäkään muusta, että tällä foorumilla on liikaa ns. alueita? Esim. eikö tämän vitsit ja www&e-mail huumorin voisi sulattaa yhteen?

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä kai nuo voisi jos vaan jaksaisi siirrellä threadit yksitellen. Tai tutkia miten tuon voisi tehdä suoraan tietokannassa. Ehkäpä jonain tylsänä sadepäivänä...

    Alueista muuten; kotilääkäri ja itselääkintä on toivottu, löytyykö kannatusta? ;)

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kannatan, mutta pyydä niitä juristituttujasi muotoilemaan kunnollinen vastuuvapauslauseke tai mielluummin pari.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kannatan. Täällä tarvitaan oma alue mielenterveydelle ja lääkkeille.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Foorumiehdotus: pyrotekniikka ja radio-ohjattavat laukaisulaitteet. Tämän jälkeen tee se itse -käsikirurgia ja sokeille oma foorumi.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ehkäpä geneerisempi "Itsetuho & muut vietit" olisi toimivampi ratkaisu? Ja kyllähän "omalääkäri ja lääkitys" alueelle kuuluvat nuo kirurgiset toimenpiteet siinä missä päänsärkyvaivatkin. Pitäisi vielä ehtiä tekemään tuo itse aluekin.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lääkärialueella pitää myöskin olla jonkinlainen oma testiosio. Esim: "Palasokeri testaa: Aamupala vaivatta mummon lääkekaapista" tai "Voiko itsensä todellakin ristiinnaulita?".

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mahdollisuudet ovat rajattomat! Peräpukamien polttohoitto juotoskolvilla! Mahahaavan kotihoito Erikeeperillä!

    juishi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä kun aina olen luullut, että mahahaavan saa paremmin paikattua roudariteipillä. Taas tuli todistettua yllä mainitun alueen tarpeellisuus.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaihtoehtoisten ja yhteiskunnan hylkimien foorumi voisi tyydyttää monia tarpeita.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaihtoehtoisten ja yhteiskunnan hylkimien foorumi voisi tyydyttää monia tarpeita.

    Hmm... mä kun luulin jo ylläpitäväni sellaista. :wink:

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    eikö tämän vitsit ja www&e-mail huumorin voisi sulattaa yhteen?

    Vitsi-osasto yhdistetty ja siirretty yleiskategoriaan. Lisää siivoilua luvassa kunhan taas ehtii.