AMG uudistuu
waka/jawaka kirjoitti noin 21 vuotta sitten (41 kommenttia)
Allmusic.com ilmoittaa etusivullaan, että saitti uudistuu viikon sisällä ulkoasuaan myöten. OMG, sanoisi muuan Hezzu.
:shock: :? :roll: :roll: :? :shock:
:shock: :? :roll: :roll: :? :shock:
+/- saldo : 0 | Tweet
niinpä näkyy.
Muuttuu maksulliseksi :twisted:.
omg.
Onkos tuo jooxan piruilu tietoa vai läppää? En kyllä ihmettelisi vaikka muuttuisikin maksulliseksi.
Hah. Ensimmäinen ajatukseni viestiketjun otsikon nähtyäni oli, että nyt se tietenkin muuttuu maksulliseksi.
On se kyllä yksi netin parhaimmista palveluista.
"The site remains totally free to our users. However, registration will be required for access to portions of the site that have been designated as Premium Content. Premium Content consists of Advanced Search, music samples, new editorial features, and expanded artist and album information. We encourage you to register and create an account."
Beta-versio näyttää aika oudolta, kun tuo saitti on iät ja ajat ollut tutulla mallillaan. Myös sivuston käyttämisen saa opetella täysin uusiksi, sillä rakenne ja käyttöliittymä on uusiutunut aika totaalisesti.
No jaa, on kai tuo uusi versio ainakin tyylikkäämpi. Toimii tosi hitaasti.
Riippuen selaimesta mozillassa ei meinannu saada edes auki ennenkuin muutaman kerran päivitteli sivua uusiksi.
Idiootit web-suunnittelijat ovat sitten keksineet tukea vain Internet Explorer 5.5:sta tai uudempaa.
Hirvee paska. En tiedä 100 % varmuudella , kun en jaksanut tutkia lähemmin, mutta ilmeisiä epäyhteensopivuuden syitä: käytää javascript kuvaefektejä, jotka toimivat vain IE:n grafiikkakoneessa, layerit määritelty IE:n ymmärtämällä tavalla, osa css:stä toimii vain IE:ssä.
Heikolta näyttää juu...yksi tapa halvaannuttaa toimiva weppisaitti on siirtyä käyttämään perus html-koodin sijaan Mikkisoftan ElevationX-arkkitehtuuria. (Nimim. "kokemusta on". )Siinä ei tehokas palvelinkaan paljoa auta.
Näytönvieritys on yhtä tuskaa Celeron-pohjaisella lapparilla, jossa aktiivimatriisinäyttö. Tämä siis IE:llä, Firefoxilla koko kone tuntuu jämähtävänä paikalleen.
En edes uskalla mennä katsomaan vielä
Minä kävin kokeilemassa, ja vieläkin pelottaa...
Nuo audionäytteet on kyllä AMG-uutuudessa plussaa.
Mielenkiintoisia löytöjä tulee vastaan.
Esim. brasilialainen OS MUTANTES vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta psykedeliapläjäykseltä.
Onko muilla tuosta bändistä aiempaa kokemusta?
Mulla on se eka levy jota myös yhtyeen parhaaksi kehutaan (muita en ole kuullut, menivät kuulemma trendien mukaisesti 70-luvulla progempaan suuntaan)... "Os Mutantes" on varsin omalaatuista kitsch-meininkiä yhdistelmä 60-luvun popjuttuja, brassivaikutteita ja ylipäätään hillitöntä sekoilua. Itse pidän levystä, mutta kannattaa kuunnellessa pitää "kieli poskessa" tai ainakin olla odottamatta pelkkää rallattelupoppia (vaikka sitäkin levyltä toki löytyy). Levyn kohokohta lienee erään kappaleen ompelukoneella (!) soitettu kitarasoolo tämä kertonee jotain yhtyeen luonteesta.
Ai niin, ja juttelin muuten kerran Os Mutantesissa soittaneen tyypin brasilialaisen pojan kanssa netissä. Isä tosin liittyi vasta 70-luvulla, käsittääkseni paikkamaan toista, mielisairaalaan joutunutta Arnaldon veljeksistä...
PS. Uusi AMG kusee, minulla ei toimi edes koko hakutoiminto! (Käytössä MacOS 8.6 :wink: )
Ei toi ehkä niin paha ole kuin luulis, mutta silti....
Toimii, mutta hitaasti.
Ei se nyt ihan niin karmea ole kuin mitä alkuun näytti. Minua, jolla selaimessa on "use own colors" päällä 24/7, kyllä kismittää taustavärien käyttö informaation esittämiseen, jonka takia esim. se aktiivisuusvuosikymmennäyttöpalkki ei suo minulle mitään dataa.
Minua, jolla selaimessa on "use own colors" päällä 24/7,
Mitä hyötyä tästä on? Latautumisen nopeutuminen?
Tosi raskas käyttöliittymä tossa ainakin on.
Minua, jolla selaimessa on "use own colors" päällä 24/7,
Mitä hyötyä tästä on? Latautumisen nopeutuminen?
Vieraillut ja vierailemattomat linkit erottuvat toisistaan silloinkin, kun sivuston laatija on katsonut aiheelliseksi laittaa ne samanvärisiksi.
Ok, ymmärrän. Ajattelin jotain ihan muuta, en kyllä oikein itsekään tiedä mitä...
Minulla tuo AMG ei toimi ollenkaan :-(
Vaikka IE:llä surffaankin ...
Usko tai älä, mutta minua kiinnostaa ihan oikeasti että miten niin ei toimi. Onko käytössä vanhempi versio kuin 5.5, onko javascript kytketty pois päältä jne.
Hilleril liikaa aikuisten sivuja auki :lol:
Minulla on IE 6.0, vaikka Avant Browserilla useammin surffaankin. Mutta eipä toimi kummallakaan. En tiedä noista java-hommeleista, niiden kyllä pitäisi olla aivan toiminnassa. Sivun avatessani, saan vain valkoisen ruudun, en siis mitään "page not found" -juttua.
Äsken piti kattoa yhen Toolin laulun nimi, ja saitti toimi ihan hyvin.
Täys paska.Entinen oli jopa ulkoasultaankin parempi.
Äsken piti kokeilla olisiko se alkanut toimia. Lopputuloksena menetin Palasokerin "katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit" -toiminnon tarjoaman hyödyn jouduttuani käynnistämään uudestaan totaalisesti tiltanneen selaimen (Opera 7.21, jota en ole saanut millään muulla sivulla koskaan juntturaan). Ehdin jo toivoa, että jotain olisi tehty kun aloitussivulla ei enää näkynytkään "käyttäisit sinäkin selainta, jota et edes pysty käyttämään ostamatta/warettamatta ensin Windowsia" -viestiä.
Ilmeni, että http://www.mp3.com
pelastaa. Siellä pääsee selailemaan allmusicin tietokantaa joutumatta kärsimään sen muista ominaisuuksista.
Kyllä tuo Mozilla Firefoxillakin pelittää ihan hyvin. Exploreria ei tarvita.
Minulla allmusic pelittää mallikkaasti Explorerillakin.
Mulla on sellainen hytinä, että ne on keventäneet sivuja layereiden osalta ainaskin - tai tehneet jotain muuta optimointihässäkkää.
Sivun avatessani, saan vain valkoisen ruudun, en siis mitään "page not found" -juttua.
Minulla on ilmeisesti sama ongelma. Periaatteessa sivu aukeaa, mutta se on täysin tyhjä. Vain valkoinen tyhjä ruutu.
Ongelma ilmenee sekä IE6.0:lla, että Firefoxin 0.9.3:lla. Eikä minulla ole mitään hajua miksi näin on.
Tarvitsen sopivan kenkäisyn takalistoon, elikkä siis apua.
Minulla on ilmeisesti sama ongelma. Periaatteessa sivu aukeaa, mutta se on täysin tyhjä. Vain valkoinen tyhjä ruutu.
Ota välityspalvelin (proxy) pois käytöstä.
Enpähän ottanut pois päältä, mutta tuosta välityspalvelimesta se oli kiinni. Kiitän.
Allmusiciin ei näköjään enää pääse rekisteröitymättä käyttäjäksi...
Allmusiciin ei näköjään enää pääse rekisteröitymättä käyttäjäksi...
Eipä rekisteröitymisestä ole mitään haittaa ainakaan minulle ollut, päin vastoin. Aika usein on tullut käytettyä sen mukanaan tuomaa etua, eli pääsee kuuntelemaan näytteitä valtavasta määrästä levyjä. Sitäpaitsi rekisteröityminen ei maksa mitään, jos ei sivuilla vilkkuvia mainoksia lasketa maksuksi palvelun käyttämisestä (ja Firefoxin Adblock tuntuu tekevän aika hyvää työtä niiden suhteen...)
Kyllä sinne minun mielestäni pääsee normaaliin tapaan. Kokeilkaa vaikka kirjoittaa tuohon hakukenttään jotain...
Tuo etusivu on ennenkin ollut sillä lailla sekaisin, että näkyvissä on vain tuo login-osasto ja jotain muuta epämääräistä.