TV-ohjelma-idea
Pseudonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten (13 kommenttia)
Eikös olis hauskaa jos TV:ssä olis sellanen ohjelma et ruudulla rullais kirjallisuuden klassikoita? Ei puhetta, vain raakaa tekstiä. Olis kätevää katsoa esim. Rikosta ja rangaistusta tai jotain muuta yhtä hilpeää ja taustalla vois olla jotain aiheeseen sopivaa klassista musiikkia.
+/- saldo : 0 | Tweet
Kaipa tuo aina virityskuvan tai kännykkächatin voittaisi.
Kännytsättien ja muitten pässinpääautomaatti"ohjelmien" tilalle olen itse joskus toivonut uusintarundia illan ohjelmistosta, vaikka jopa perskules mainoksineen päivineen. Mutta ei - on liian kallista. Tällä tavalla kun lisäksi voisi tosiaan helposti täyttää koko 24 h tv-ohjelmia kanaville eivätkä lapsetkaan sortuisi enää kasvattamaan vanhempiensa puhelinlaskuja...?? :shock:
Ohjelmaan pitäis kyl lisätä kännykkäominaisuus et katsojat vois lähetellä viestejä ja arvata mitä Raskolnikov tekee seuraavaks ym. :D
Lähes mikä tahansa voittaa varmasti kännykkächatin... "Puhuva pää" yms. on, ainakin olen melko vakuuttunut asiasta, peräisin itse paholaisesta!
Mutta, mutta... entä jos teksti menee liian nopeasti? Ei voi palata takaisin ja tarkistella? Keskeyttää lukemista? Romaania eivät myöskään normaalit ihmiset ala lukea keskeltä, ja se pitää lukea myös loppuun asti. Lisäksi Rikos ja rangaistus yöchatin aikaan voi tuoda unen silmään kesken kaiken, vaikkei ko. teos yhtään tylsä olekaan päinvastoin.
Onkohan aihe keksitty "kieli poskessa"? Satun olemaan alan opiskelija, joten "höperöhkö" aihe herätti tuntoja...
Tota kännykkächattia voisi elävöittää siten, että valvoja olisi aina joku julkkis, joka on kiinni sähkötuolissa ja tekstarilla voisi lähettää sille pienen tällin. Rahat menisi hyväntekeväisyyteen.
Mitäs jos kaikki Palasokerin paranormaaleja kykyjä omaavat käyttäjät keskittyisivät sovittuna päivänä ja ajankohtana lähettämään TV:n uutistenlukijalle telehypnoottisen suggestion, että tämän on tietyllä hetkellä kaivettava nenäänsä. :mrgreen:
I'm in! Toinen sormi hanuriin ja toinen nenään ja sitten vaihto! Tuollaisesta palvelusta voisi tosiaankin jo hyvällä omallatunnolla maksaakin moisen taksan! :D
Parempi olisi, jos esim. Lasse Pöysti lukisi Rikosta ja rangaistusta. Ei tarvitsisi keskittyä lukemaan, vain kuuntelemaan.
Digiboxin kautta tekstiä vois kelailla ja vauhtia muuttaa ja lisätä hymiöitä. Boxin kautta ohjelmaan vois ladata myös lukijan, ja ääninä olis Pöystin lisäks Kimi Räikkönen ja Andy McCoy.
Mitäs jos kaikki Palasokerin paranormaaleja kykyjä omaavat käyttäjät keskittyisivät sovittuna päivänä ja ajankohtana lähettämään TV:n uutistenlukijalle telehypnoottisen suggestion, että tämän on tietyllä hetkellä kaivettava nenäänsä. :mrgreen:
Olen messissä... Zonk!
Mä olen kokeillut Räikkösen suhteen tuota telehypnoosi-juttua jo monta kertaa, ja "raavi itseäsi" toimii aina!
Ja nykästapoloihin sekä palmuun toimii aina vanha kunnon dokaa-ja-sekoo -komento... :D
Rikos ja Rangasitus oli tuskallista lukea. En muista amiksi se piti loprttaa, olinko ehkä opiskelemassa. Yhden vanhan ämmän lahtaus kirveellä oli pikkujuttu siihen verrattuna että sitä piti lukea satoja sivuja...
Give me Gogol anytime.