Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Sokrulla pätkii

Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten (12 kommenttia)
Kuten ehkä muutamat teistä huomasivatkin, Palasokuri oli tänään ainakin aamupäivästä kateissa. Syy tähän oli palveluntarjoajan arvaamaton ip-osoitteiden vaihto, josta olivat sujuvasti tiedottaneet palvelunsa support foorumilla eilen illalla (ko. forum ei tietenkään toiminut kun ip-osoitteet olivat siirron aikana kateissa).

Näin. Halpa ostaa ja paska saa. Hostausfirma kai teki konkurssin kun vaihtoivat nimeä, data centeriä ja samalla nuita ip-osoitteita. Ainakin minun nenään haisee...

+/- saldo : 0 |

    PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0



    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hei, mä haluan kanssa pullollisen tota kamaa!

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei väliä. Tämä Kanetti-JYU pätkii sen verran lahjakkaasti, että tämänkin postauksen lähettäminen kestää noin 3 minuuttia, ellei sitä ennen tule timeout. Halpa ottaa, paska saa. Terveisiä vain sinne Mattilanniemeen.

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jostain syystä kommenttini Saippualaatikkoon eivät taas ilmaudu näkyville.
    Tarkoitus oli todeta, että Yle Teema klo 22.00: Sähköinen Miles Davis.

    Vyötiäinen kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun päässä pätkii.

    Jake kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noille saippualaatikon lähetysongelmille ei ole löytynyt vieläkään mitään järkevää selitystä, edelleen epäilen että jollakin selaimen turva-asetuksella on asian kanssa tekemistä, saippualootan lähetyslomake kun sijaitsee iframessa ja jollakin asetuksella iframeihin käsittääksi astuu voimaan rajoituksia sen suhteen että voiko niistä lähettää lomakkeita tms.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tähänköhän liitty, kun n. vuorokausi sitten ryhdyin kirjautumaan sisään ja ilmoitti ettei käyttäjätunnustani ole olemassa. Epäilin jo kirjoitusvirhettä, uudestaan kirjautuminen huolellisesti, sama homma. Suljin ja aukaisin uudelleen selaimen, menin takaisin sivulle kirjautumatta, yllätys: olin kirjautuneena sisällä.

    Jake kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei.

    apazuzu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla pätkii!!!!!

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jakella se vasta pätkiikin, vain kaksi kirjainta ("ei").

    Jake kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saippualooda on toistaiseksi poissa käytöstä, koska joku scripti kuormittaa palvelinta ennakoimattomasti ja hakuammunnalla logeista tuo osui ensimmäiseksi tulilinjalle. Palannee toimintaan kun selviää mikä tuota kuormitusperseilyä aiheuttaa...

    Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Levylautasella-osio toimii oikein!
    Samoin useimmat Foorumin keskustelut!
    Ajatellaan positiivisesti mutta ammutaan kaikki häiriön tuottajat!
    8)

    Kiitokset Jakelle vaivannäöstä ja kaikesta ylimääräisestä työstä!