Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Fates Warning FWX

jaappo kirjoitti noin 20 vuotta sitten (12 kommenttia)
"Metal Blade have confirmed that they will release FATES WARNING's new album, FWX, on October 5th.

FWX was recorded in Stamford, Connecticut at Carriage House and will include the following song titles: "Left Here", "River Wide Ocean Deep", "Another Perfect Day", "Stranger (With A Familiar Face)" and "Wish".

Mielenkiintoista odotettavaa. Onhan edellisestä kulunutkin jo pitkä tovi. Fatesin levy on ollut aina merkkitapaus, toivottavasti eivät petä odotuksia..

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös Mark Zonder lähde bändistä tuon levyn jälkeen?

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Äh, mäkin diggailin hieman bändiä vuosia sitten, mutta jostain Parallelsista lähtien mulle alkoi tulla heidän suuresta taiteellisuudestaan näppylöitä. Täytyis ehkä taas kokeilla jotain uudempaa levyä? Ehkä mä oon juntti, mutta musta ne alkupään hevilevyt on paljon parempia...

    Sleeper7135 kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kökkölaatuinen MP3 yhdestä levyn kappaleesta:
    http://www.metalblade.com/bands/fates_warning/index2004.html


    Disconnectediltahan tuo paljon kuulostaa ja Zonderin lähtökin pitää paikkansa.

    TangerineDreamer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmi, että Zonder lähtee. Ei kannata enää jatkaa jos ei tarpeeksi hyvää kannuttajaa saa tilalle. Aikoinaan herran rummuttelu räjähti tajuntaan heti "Part Of The Machine":stä lähtien.
    Uutta levyä odotan kyllä mielenkiinnolla.

    TangerineDreamer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Äh, mäkin diggailin hieman bändiä vuosia sitten, mutta jostain Parallelsista lähtien mulle alkoi tulla heidän suuresta taiteellisuudestaan näppylöitä. Täytyis ehkä taas kokeilla jotain uudempaa levyä? Ehkä mä oon juntti, mutta musta ne alkupään hevilevyt on paljon parempia...


    Awaken The Guardian on ihan kiva, mutta pari ekaa on jotenkin kökköä. Sanoitukset jonkinlaista tajunnanvirtaa, ehkä osin jopa lapsellisia. No Exit:llä bändi otti uutta suuntaa ja Perfect Symmetry on teknisten progmetallin kantateos. Siitä on mahdoton laittaa paremmaksi.

    jaappo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    www.fateswarning.com - sivuilta löytyy hyvätasoinen raita uudelta levyltä: Simple Human.

    Valitettavasti vaan se hyvätasoisuus tuppaa jäämäänkin ainoaksi hyväksi puoleksi...

    Kovin kuulostaa tosiaan Disconnectedilta. Olisin odottanut jotain uutta, mielenkiintoista ja erilaista. Vaan onneksi on vielä muut biisit kuulematta. Netin kirous, sitä löytää ennakkoon esimerkkiraidan ja luo samalla mielikuvan koko levystä.

    Ei voi tosin kun syyttää itseään.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Levyn arvostelu: http://www.progreviews.com/reviews/display.php?rev=fw-fwx


    jaappo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Asiallinen arvostelu.
    Odotettavissa ei mitään mullistavaa, mutta kaupan kautta kotiin siitä huolimatta..

    jaappo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    www.imperiumi.net -sivuilla FWX viikon levynä.

    Muutenkin hyviä heavy/progebändien levyarvosteluja.

    LittleAtlas kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hieno levy on, vaikka Disconnectin linjoilla on jatkettukkin. Levy on parantunut kerta kerralta. Ykkös biisi Left Here oli mainio aluksi, mutta muutaman kerran kuunneltua alkaa puuduttamaan :) Fatesin tuotantoa on mahtavaa kuunneella joukkoon mahtuu niin paljon erilaista, mutta kuitenkin niin topnotch musiikkia (Ensimmäisiä heviplättyjä ei tietenkään lasketa :P FWX:lle antaisin arvosanaksi (1-10) 8½.

    Jeee ensimmäinen postaukseni sokruun o/ :twisted: here i come!

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täytyy kyllä liittyä kehujien joukkoon. Mainio levy. Tosi tasavahva kokonaisuus. Ei huonoja biisejä, mutta ei toisaalta mitään todellisia huippujakaan.

    Yhtään Fates Warningin levyä ei hyllystä löydy (Disconnectedin ja Pleasant Shaden olen kuullut), mutta tämän voisi varmaan hankkia. Tällä hetkellä FWX on vaan lainassa minulla.

    Jukez kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jotenkin raskaampi, suorempi ja...tavallisempi. Ei omaa Disconnectedin maagista jatkumoa ja progeotetta..
    ..ja Adler on palannut tällä takaisin siihen tilaan, joka tökkii mulle...