Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Gmail invitet

Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten (51 kommenttia)
Hähää. Mahtaakohan kukaan olla niin epätoivoinen että haluaa gmail inviten? Neljä kappaletta olisi ylimääräisiä, jos joku katsoo oikeasti tarvitsevansa etuoikeutta toimia Googlen betatestaajana niin kertokoot, muuten spämmään noilla pahimpia vihamiehiä. Tai myyn eBayssä. :lol:

+/- saldo : 0 |

    Maldoror kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miulla on kanssa jaettavana noita muutama. Pistäkää vaikka yksityisviestiä jos kiinnostaa (jos laitatte nimen ja nykyisen emailin viestiin niin voin heittää invitella samantien).

    fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mullakin on tollanen Gmail, mutta en ymmärrä sitä. Pystyykö sillä lähettämään "vitun isoja" tiedostoja tms? Ja toimiiko tämäkin pelkästään toisen gmail -käyttäjän kanssa? Onko toiminta- periaatteena p2p vai mikä? :-O

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan normaali web-meili se periaatteessa on. 10 mb:n liitetiedostot on maksimi.

    Maldoror kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan normaali web-meili se periaatteessa on. 10 mb:n liitetiedostot on maksimi.


    ...ainakin toistaiseksi.

    Tulevaisuudessa google on lupaillut lisätä gmailiin myös sähköpostin uudelleenlähetysominaisuuden plus paljon muuten sälää.

    Tuo gigan tila ei minusta todellakaan ole se gmailin paras puoli, vaan palvelun käyttöliittymä, joka hakkaa kaikkien muiden webmail-palveluiden käyttöliittymät aivan mennen tullen. Suorastaan nerokkaasti suunniteltu palvelu. Siinä missä muut webmailit joutuvat latailemaan jokaisen pikkujutun jälkeen uusia sivuja, gmail pystyy tekemään vaikka mitä ilman uudelleenlatauksia. Webmailiksi aivan hämmästyttävän nopea systeemi. Eikä tuo hyvä conversation-systeemikään haittaa.

    Mutta eipä tuo siltikään POP3-mailia kunnon sähköpostiohjelmalla (lue: Mozilla Thunderbird) voita.

    fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ahaa, ok ... kiitos :-o

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kutsuja olisi täälläkin. Reilun viikon aikana olen jakanut niitä jo 15, vielä olisi 3. Ilmoita halukkuutesi täällä.

    Stello kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisihan sellaista kokeilla - stello@eircom.net

    *Danke*

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisihan sellaista kokeilla

    Läks. Yksi jäljellä.

    Edit : loppu jo.

    Stello kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitoksia, tuli perille..

    Voi räkä - joku oli kehdannut rekisteröidä stellon :(

    Laitoin sitten st.stello...

    fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vielä ainakin 1 kysymys; miten noita kutsuja voi jakaa? Itse sain gmailini myös eräältä foorumilta. Sekin taisi olla joku kutsu-juttu -- linkki vei minut suoraan rekisteröitymis sivulle blaablaa...
    mutta voinko minä lähettää noita kutsuja?

    entäpä voinko lähettää "vitun ison" tiedoston gmailistani toiseen gmailiin ilman sen suurempia ongelmia?

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huh. Ei voi olla noin vaikeaa lukea näitä viestejä.

    Näin kirjoitti muuan Kcrimso:


    10 mb:n liitetiedostot on maksimi.


    Kutsuja ei voi jakaa noin vain. Googlen pitää ensin tarjota siihen kullekin käyttäjälle mahdollisuus, kuten se nyt tekee kovin aktiivisesti tekevän.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "vitun ison" tiedoston


    Mitähän tuon niminen tiedosto mahtaa pitää sisällään? :shock:

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vai tarkoititko, että gmailista gmailiin voisi lähettää isompia liitteitä kuin gmailista johonkin ulkopuoliseen osoitteeseen? En usko.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikkiin esitettyihin arvoituksiin taitaa löytyä vastaukset gmailin suhteellisen helppolukuisesta Helpistä. Se, että saa kutsuja jaettavaksi eteenpäin, liittynee jotenkin siihen, että viitsiikö lukea tuon Helpin, ainakin minulle putkahti kutsuja jaettavaksi heti kun olin vieraillut Helpissä. Sama juttu kaverin kohdalla, mutta en silti vanno että tämä olisi vedenpitävä teoria.

    Parasta gmailissa näyttäisi todellakin olevan tuo viestien ketjuuntuminen, eli saman keskustelun viestit pysyvät kasassa yhden otsikon alla, jolloin pidempien viestinvaihtojen seuranta on helppoa.

    EberkJuho kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voishan tollaista ehkä kokeilla...

    Aranwe kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulle on tullut viikon aikana 18 kutsua, vaikken ole tehnyt juuri mitään. En vain tahdo päästä niistä enää eroon.

    EberkJuho kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jes, sain juuri käyttööni, ja vaikuttaa ihan hyvältä.

    fitchet kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vai tarkoititko, että gmailista gmailiin voisi lähettää isompia liitteitä kuin gmailista johonkin ulkopuoliseen osoitteeseen? En usko.


    Juuri tuota tarkoitin... no, mutta... taidan tutustua tuohon helppiin kun jaksaa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko tuossa se ominaisuus - vai luovuttiinko siitä - että Googlella on oikeus skannata posteja ja näyttää tekstimainoksia avainsanojen perusteella?

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    About Ads & Related Information

    You've reached this page because you chose to read more about ads and related pages delivered by Google. Ads in Gmail are placed in the same way that ads are placed alongside Google search results and, through the Google AdSense program, on content pages across the web.

    Related information provides relevant information from sites in Google's extensive index of web pages.

    Gmail is a technology-based program. Advertising and related information are shown using a completely automated process. Ads are selected for relevance and served by Google computers using the same contextual advertising technology that powers our AdSense program. This technology enables Google to effectively target dynamically changing content, such as email, or news stories.

    No humans will read the content of your email in order to target such advertisements or related information. Because the ads and Related Pages are matched to information that is of interest to you, we hope you'll find them relevant and useful.


    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Thanx for lainaus.
    Pihtiputaan mummo ei tuosta vielä välttämättä ymmärrä, että posteja skannataan koneellisesti. Onko sillä mitään väliä, en tiedä. En kyllä lähtisi gmailin avulla myymään tukkumääriä AK-74:ia.

    Stello kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä vaihdoin kaikki yahoo group daily digestit Gmailiini, kun niiden arkistoiminen sinne tuntuu kätevämmältä kuin omalle koneelle. Se hakusysteemikin toimii hienosti (parissa päivässä ehtinyt jo kertyä aika reippaasti miniatyyriaiheisia maileja).

    onnela kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm... Tarttisin gmailia...
    Kellään?

    fitchet kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Anna e-mail osoite niin saat inviten, mulla on niitä vielä 50 kpl.

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on näitä kanssa jaettavaksi.

    spiralake kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on näitä kanssa jaettavaksi.

    Mulla myös. :wink:
    Edit: Gmail on muuten kova juttu. :D

    EberkJuho kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ois mullakin jotain 150 invitea :D

    onnela kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    colacala@hotmail.com

    TT kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulle yks!

    t_he_t@hotmail.com

    fitchet kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    laitoin molempiin o_O

    onnela kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitos. Miten noita muuten saa ittelleen tehtyä.. tai siis kun esim joillain on yli 100?

    EberkJuho kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitos. Miten noita muuten saa ittelleen tehtyä.. tai siis kun esim joillain on yli 100?


    Niitä tulee vähän ajan kuluttua joku 50, mutta jos omistaa kolmekin osoitetta (mitäköhän teen ees niillä), niin 50 kertaa 3 = 150 :wink:

    TT kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitos Fitchet.

    Kertokaapas, kun tuossa gmailin ja monien muidenkin nettipalveluiden rekistöreinnissä on tuommoinen word verification, niin mitä tarkoitusta se palvelee?

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En oo varma, mutta mun mielestä sillä estetään spämmärikoneitten toiminta.

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tarkemmin ottaen se estää automaattisen rekisteröitymisen; kukaan ei pysty tekemään scriptiä, joka tehtailee uusia käyttätunnuksia - vaikka nyt spammaus käyttöön, kuten Hezzu sanoi.

    TT kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jees. Siinä on vaan sellainen hupsu psykologisen testin fiilis;
    Jos et tajua, mitä tässä lukee, et ole soveltuva käyttämään palveluamme. 8)

    tos kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos jollain on vielä tarjolla gmail inviteja, niin mulla olisi tarvetta yhdelle.

    salkku777(at)hotmail.com

    Trilogy kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos jollain on vielä tarjolla gmail inviteja, niin mulla olisi tarvetta yhdelle.

    salkku777(at)hotmail.com


    Laitoinpa menemään inviten, jos et ole jo joltakin moista saanut.

    fitchet kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    lähetin.

    e: noni, sinne meni nyt sitten ainakin 2 :o

    tos kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nopeaa toimintaa, kiitokset molemmille :D

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitäisiköhän minunkin kokeilla, jos joku viitsii lähettää.
    mmatti14(at)welho.com

    fitchet kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    lähetin.

    Beowulf kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oho, mulla on noita 100 kpl.

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    lähetin.


    Kiitos.

    ajm kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisin tuommoista kokeilla, jos joku viitsisi lähettää inviten. antti.miettinen(a)email.com

    tos kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisin tuommoista kokeilla, jos joku viitsisi lähettää inviten. antti.miettinen(a)email.com


    Lähetin.

    ajm kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    suuri kiitos

    Jimi kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Gmail ei ole tilapäisesti saatavilla. Toivo parasta ja yritä hetken päästä uudelleen." :D

    Jake kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Googlen yrityskulttuuri ei taida kuulua että joku kielitieteen paroni syynää kaikki asiakkaille näkyvät tekstit edeltä käsin. Tuosta ongelmasta selviää yleensä klikkaamalla reloadia muutaman kerran niin sessio hyppää toiselle serverille tai jotain muuta mystistä tapahtuu palvelinpäässä.

    waka/jawaka kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Löytyisikö joltakulta invitea? Tekisi mieli kokeilla gmailiin siirtymistä.

    mikkomatti.aro [a] aromainos.fi

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lähetetty!