internet-operaattorit ja vanhat asiakkaat
Belgarion kirjoitti noin 20 vuotta sitten (8 kommenttia)
Näin se vaan taas on, ihmeellisesti ihmisiä palvellaan ja kohdellaan kun haluaisi pysyä saman operaattorin suojissa missä on pidemmän aikaa jo ollut... muuttaa pitäisi mutta siitäkin sitten joutuu maksamaan, ja ja, samaan aikaan kuitenkin kaikenmaaliman tarjoukset tarjoavat UUSILLE asiakkaille muutamia kuukausia ilmaista käyttöä ja vielä adsl-modeemin mukaan... ihmetyttää missä on vanhojen ja uskollisten asiakkaiden tarjoukset.. vai liekkö niitä pitää sitten soitella asiakaspalvelusta ja ruinata... perkele!
+/- saldo : 0 | Tweet
Osa operaattoreistahan on nopeuttanut liittymiä hintoja korottamatta. Kenties se niiden mielestä riittää.
Tuli sitten viesti kahteen kertaan, kun yhteys alkoi temppuilemaan. Ironiaa...
Kun kännykkäoperaattorin vaihto ilman numeron vaihtoa mahdollistui, käytiin jonkun verran keskustelua jossain myös siitä, että tulevaisuudessa myös internet-operaattorin voi vaihtaa ilman, että esim. mailiosoitteen tarvitsee muuttua. Oliko tuo vain jotain hatusta vedettyä visiointia joidenkin taholta vai onko tuon suuntaisia muutoksia aikuisen oikeastikin tulossa lähitulevaisuudessa?
Osa operaattoreistahan on nopeuttanut liittymiä hintoja korottamatta. Kenties se niiden mielestä riittää.
Uudet asiakkaat saavat uudet nopeudet samaan hintaan kuin vanhat asiakkaat, eli kysymyksessä ei ole mikään vanhan ja uskollisen asiakkaan saama ylimääräinen etu. Viestintäviraston lanseeraama kun yksi ei maksa, muuta maksavat enemmän toimii myös näissä ympyröissä. Nollan euron aloitusmaksukulut ja rihkamalahjat laskutetaan vanhoilla ja uskollisilla.
Soneran lisäpalvelut ovat lähinnä huono vitsi, kun niiden käyttösivulle kirjautuminen epäonnistuu 50 % yrityksistä.
Sonera sählää taas..
http://ww2.yle.fi/pls/show/frameUutiset?id=257817
Näin se vaan taas on, ihmeellisesti ihmisiä palvellaan ja kohdellaan kun haluaisi pysyä saman operaattorin suojissa missä on pidemmän aikaa jo ollut... muuttaa pitäisi mutta siitäkin sitten joutuu maksamaan, ja ja, samaan aikaan kuitenkin kaikenmaaliman tarjoukset tarjoavat UUSILLE asiakkaille muutamia kuukausia ilmaista käyttöä ja vielä adsl-modeemin mukaan... ihmetyttää missä on vanhojen ja uskollisten asiakkaiden tarjoukset.. vai liekkö niitä pitää sitten soitella asiakaspalvelusta ja ruinata... perkele!
Kyllähän se on jumankeutsi sillai että me vanhat asiakkaat maksamme uusien liittymien kulut.
Joskus tulee mieleen se jäsenkirja porukan tunnuslause,hieman mukaeltuna:Kaikki vanhat liitymä proletaarit lyökää pillit ns.pussiin,ja pyytäkää joltain firmalta oma tarjous.Eiköhän se sais pientä aaltoliikettä aikaan :(
Voi villu, joo!
Itse eeetteriroistojen ja jeesliisan pitkäaikaisena asiakkaana olen myös seurannut tätä touhua jo pitkään,mutta en ole vielä näköjään villuuntumisessa päässyt tappiin :cry:
Mutta jahka se aika koittaa, ei paluuta vanhaan ole!