Hyppäys uusimman viestin kohdalle
Aranwe kirjoitti noin 21 vuotta sitten (26 kommenttia)
Mikäs on kun välillä foorumi tuntuu ohjaavan tuoreimpaan viestiin ja välillä jättää tylysti etusivulle.
+/- saldo : 0 | Tweet
Tuonhan pitäis toimia niin, että jos klikkaat otsikon eesä olevaa nuoli-lehdykkä -merkkiä niin pääset viimmesimpään viestiin ja jos klikkaat itse otsikkoa niin pääset alkuun. En mä oo mitään poikkeavaa huomannu...
Palasokeri vaikuttaa olevan harvinaisen toimiva viritys, mutta semmoinen vähän harmittaa että kun klikkaa aihetta, jossa on useampi sivu, niin ensin avautuu aina ykkössivu, josta pitää klikata se viimeinen että näkee uusimmat viestit. Asetuksista voisi ehkä saada niin, että viestit näkyy uusin ensin, mutta se on muuten huonompi järjestys.
Örp... siis... kato edellinen viesti.
Joo, mullakin kesti oma aikansa, ennen kuin tajusin miten päästä suoraan ketjun loppuun...
Oho, tuohan on nerokasta. Kiitoksia!
Ok. Siitä se siis johtuu. Nuo vain ovat kovin lähellä toisiaan, eikä tuon kuvakkeen merkitys oikein auennut.
Hienointa olisi päästä suoraan viimeiseen lukemattomaan viestiin. En sitten tiedä kuinka hankalia viritelmiä Jaken pitäisi ruuvata.
Nyt se tuntuisi menevän ensimmäiseen lukemattomaan viestiin, joka on kyllä mielestäni paljon näppärämpää.
Pitikin tuolla ilmaista, että ensimmäiseen lukemattomaan eikä viimeiseen.
Mielestäni etusivulla oleva uusimpien viestien linkkilista saisi olla ainakin tuplasti pitempi. Vuosien saatossa topicceja on tullut paljon lisää ja enenevässä määrin niitä päivittäin myös avataan useampia, joten ns. kuumat aiheetkin saattavat mennä nopeasti ohi huomaamatta. Kehitystä toivoen.
Mielestäni etusivulla oleva uusimpien viestien linkkilista saisi olla ainakin tuplasti pitempi. Vuosien saatossa topicceja on tullut paljon lisää ja enenevässä määrin niitä päivittäin myös avataan useampia, joten ns. kuumat aiheetkin saattavat mennä nopeasti ohi huomaamatta. Kehitystä toivoen.
Hyvä ehdotus, kannatan! :wink:
Tuonhan pitäis toimia niin, että jos klikkaat otsikon eesä olevaa nuoli-lehdykkä -merkkiä niin pääset viimmesimpään viestiin ja jos klikkaat itse otsikkoa niin pääset alkuun. En mä oo mitään poikkeavaa huomannu...
Kiitos vaan Hezzu, tällä päivämäärällä opin tuonkin. Aina veivannut tuolta vaikeimman reitin kautta uusimpiin viesteihin. No eihän mulla ihan vielä olekaan tuota tietojenkäsittelyn korkeakoulututkintoa. :)
Hyvä ehdotus, kannatan! :wink:
Oon miettiny aivan samaa... kannatan! :)
Turhaa tilanviemistä moinen ois.
Tuota tyyliähän se on yleensä kaikkialla ensireaktiona kehitysideoihin. Tsekkaa uudestaan, funtsi vähän aikaa ja bonjaat.
Muistaakseni sitä on joskus kokeiltukin, ei näyttäny hyvältä.
Nyt olisi sitten aika kokeilla varmaankin uudestaan. Ja hyvältäkin se saadaan näyttämään tarvittaessa, työtähän se vaatii, mutta riittäisi yksinkertaisempikin.
Niitä kommentoitavia uutisia siinä alla on liikaa ja useimmiten ne ovat jo vanhojakin, eivätkä näytä hyvältä. Paremmalta varmasti näyttäisi tuo ehdotettu ja kannatettu :idea: .
Toinen vaihtoehto olisi tietysti pidentää viimeiset-listaa foorumisivulla, sekin kelpaisi, pääasia on että saataisiin pitempi lista. :idea: Tsemppiä :!:
Foorumin päävalikosta voi suoraan kahtoa viime käynnin jälkeen tulleet viestit.
edit. ollos hyvä.
Hmm... enpä tuota ollut aiemmin laittanut merkille. Kiitoksia.
Jake on käsittääkseni kesälomalla, eli maholliset sääjöt tulee joskus... ja sitäpaitsi tämä on Palasokeri Light, eli karsittu versio aikasemmasta luxus-versiosta, uusi ja ehompi tulee joskus kun jupiterin kuiden asento on oikea.
Mmm mmm mmm, esittää Crash Test Dummies
ja :wink:
Hmm hmm hmm, esittää Markkutapio
No nyt ois, ei kyllä käy oikein tällaisen nakkikioskiesteetikon silmään tuo... hyvää kesää.
:o Paremmalta nämä kerrostalot näyttävät, kuin siinä alla olevat tasakattoiset rakennukset. Kiitokset ja hyvää kesää, lomaa ja kesälomaa :D
ja ny näkyy enemmän uusia viestejä. siis vanhoja pieruja on hieman vähemmän
Aiemmin näytti paremmalta! Sitä paitsi suurin osa viestiketjuista on täyttä tuubaa, ei niitä kannata sen ihmeemmin esitellä! ;)
Eipäs nyt hötkyillä... 8) tuon pitkän listan tarpeen tulet huomaamaan viimeistään talvella, kun on enemmän porukkaa linjoilla. Tuubaa... :?: kaikki, paitsi Lasse Mårtensson on turhaa.