Ostetaan Current 93:a
Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten (12 kommenttia)
'All the pretty little horses' on ehkä eniten haussa, mutta myös muita saa tarjota (esim. thunder perfect mind kohtuuhintaan).
+/- saldo : 0 | Tweet
Mä haluaisin kanssa ainakin ne pari juttua, joissa on mukana Bevis Frondin Nick Saloman, eli ainakin Hitler as..., äh, en mä muista, joku livejuttu?
Hitler as Kalki:n voi tilata www.cyberware.fi -osoitteesta. Löytyy jopa varastosta..
Multa irtoaa kohta seuraavat C93-CD:t (kunhan vinyyliversiot saapuvat postissa):
Faust (bookletissa Eric Stenbockin novelli, jonka soundtrack ko. levy siis on)
the Seahorse Rears to Oblivion (MCD, ltd./1000, 4-panel digipak)
the Starres are Marching Sadly Home (MCD, kolmas ja viimeinen osa theinmostlight-trilogiaa (Horses... on siis trilogian keskiosa))
Kaikki uudenveroisia. En mitään ökyhintoja ole noista pyytämässä, mutta ei kyllä pikkurahallakaan lähde. Pistä y-viestinä/sähköpostina (admin (at) pp2 . inet . fi) tarjouksia, jos kiinnostaa.
OK, mutta tiedätkö onko tuota ollenkaan vinyylinä?
Uh, en muistanut että sulla oli tämä vinyyli-juttu. :wink: En tiedä yhtään..
Mitä yhteistä on Current 93:n OOP levyillä ja siirtomunuaisilla? Molempia on myynnissä vasta kun joku on kuollut..
Kannattaa hengailla huumevieroituspolilla ja kysellä omaisilta!
Hitler as Kalki -live on julkaistu ainoastaan CD:nä.
Täältä löytyy hyvä ja n. vuoteen 2000 asti täydellisen kattava C93-diskografia.
OK, kiitti tiedosta. Jostain jos sais tuon Thunder perfect Mind 2LP:n... Ja kai toi Hitleri pitää tilata tuolta Cyberwaresta, vaikka vaikuttaa jotenkin vähän oudolta mestalta...
Cyberwaresta, vaikka vaikuttaa jotenkin vähän oudolta mestalta...
Ei mulla ainakaan ole ollut mitään ongelmia niiden kanssa.. Levy tulee yleensä 2-4 päivää maksusta.
OK, tilaus tehty!
Pitkään on pitänyt tutustua Current 93:een mutta en ole vielä ehtinyt, mistä kannattaisi/voisi aloittaa? Tämmoinen tuplakokoelma kuulemma on: 'Calling For Vanished Faces', onko hyvä/edustava?
Pitkään on pitänyt tutustua Current 93:een mutta en ole vielä ehtinyt, mistä kannattaisi/voisi aloittaa? Tämmoinen tuplakokoelma kuulemma on: 'Calling For Vanished Faces', onko hyvä/edustava?
En ole itse tuota kokoomaa kuullut, mutta biisilistaa katsomalla tuota uskallan kyllä suositella. Myös "All Dolled up Like Christ" -livelevy antaa hyvän kuvan C93:n folkimmasta tuotannosta, joka, ainakin monien mielestä, on sitä parasta C93:a. Biisit ovat tuolla livellä tietysti välillä rajustikin poikkeavia studioversioista, mutta joissain tapauksissa ero on live-vetojen eduksi.
Toisaalta, jos haluaa aloittaa todella hyvistä kokonaisuuksista, hanki joku Currentin paremmista täyspitkistä käsiisi. Itse suosittelisin aloittamaan jollain seuraavista, jos kokoelmat ei niin nappaa:
ns. Apocalyptic Folk -era
-All the Pretty Little Horses
-Of Ruine or Some Blazing Starre
-Thunder Perfect Mind
Nyk. pianovetoinen tyyli
-Soft Black Stars
-Sleep Has his House
Alkupään äänikollaasi/kokeilutyyli
-In Menstrual Night
-Nature Unveiled
Muut
-Faust
-Island
Jokainen noista täyspitkistä on omalla tavallaan todella hyvä.