Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Levyjä jotka MELKEIN tahtoisi hankkia

EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten (27 kommenttia)
http://www.secondhandsongs.com/album/6519.html

mutta jäisi yhteen kuuntelukertaan.

Kuten Kari Peitsamo plays Wigwam.

Näin John Peelin hengessä, tällä viikolla.

+/- saldo : 0 |

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Melkein.. no mä siis olen kyllä hankkinut levyn, jossa on bluegrass-versioita AC/DC:n biiseistä..

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on yks Picking On kokoelma, sain viidellä taalalla, on siinä muutama tunnistettava biisi, kooste niiden eri levyistä. Stonesia ja Zeppeliiniä ym.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    The Great Kat: Beethoven On Speed

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Crosby Stills Nash kokoelma. OLen jo yhden kokoelman ostanut ja kopioinut ja vaihtanut pois ja kadottanut kopion. Nyt olisi tää kahden CDn kokoelma. Daylight Again mukana, bändin progempaa kamaa. Jospas sais halvalla?

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se Phil Collinsin levy jossa on In The Air Tonight.

    harmaa kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Queenin levyt cd:llä. En ole raaskinut. Ovat niin hinnoissaan. Kaseteilla j LP:llä on kaapissa jotakin. CD:llä vaan tylsät hittikokoelmat sekä erinomaiset Queen I ja Queen II, molemmat jälkimmäiset aivan loistavia rock-albumeita.

    PeeHoo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se Phil Collinsin levy jossa on In The Air Tonight.


    Face Value on erinomainen levy. Muuta ei sitten Collinsilta tarviikkaan hankkia.

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Queeniä ei löydykään. Tosin Van Haleniäkin on vain 1 ja Led Zeppeliniä ei ollenkaan. Ei ne mitään huonoja ole enkä vaihda radiokanavaa. En vaan jaksa ihan itse laittaa CDtä soimaan, ovat kaikki hitit noilta tuttuja.

    Jaa, pojalla on We Will Rock You jollain hittikokoelmalla.

    EberkJuho kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bändejä joilta löytyy kokoelma syystä tai toisesta, niin niiltä ei raaski ostaa välttämättä levyjä. Tällä hetkellä tilanne niin mm.Queenin ja Funkadelicin kanssa.

    harmaa kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bändejä joilta löytyy kokoelma syystä tai toisesta, niin niiltä ei raaski ostaa välttämättä levyjä. Tällä hetkellä tilanne niin mm.Queenin ja Funkadelicin kanssa.


    Harmi sillä Queenin albumit, siis ne studioalbumit ovat kokonaisuutena paljon mielenkiintoisempia kuin turhanpäiväiset hittikokoelmat. Queenin Greatest Hits I ja II -kokoelmat ovat olleet 10 vuotta hyllyssä, ei niitä viitsi soittaa. Bändin kahta ekaa studiolevyä on kiva silloin tällöin kuunnella, bändi on oikeasti hyvä. Myös Miracle, Jazz, Innuendo, Game sisältävät hyvää tavaraa. Silloin tällöin kuunneltavaa. Kuitenkaan eivät ole niin hyviä että noita levyjä raaskisi ostaa. Eihän noita alelaareistakaan saatana löydä. Levy-yhtiö rahastaa bändillä josta on yksi jäsen jo kuollut (ja joka osittain siksi onkin niin suosittu).

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Playsta saa Queenia kohtuu hintaan. Kaksi levyä 11 punnalla. Eli noin 16 euroa. Ei paha.

    http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=CD&id=981


    harmaa kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Playsta saa Queenia kohtuu hintaan. Kaksi levyä 11 punnalla. Eli noin 16 euroa. Ei paha.

    http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=CD&id=981


    Katos, kiva. Meni tilaukseen Jazz ja Works ja samaan (?) pakettiin Deadwing... kai sen tuolta yhtä nopeasti saa kuin muualtakin. Eikä se nyt ihan päivän päälle ole.
    Liian heleppoa tämä nettishoppailu.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    KAIKKI ne levyt venäläisinä piraatteina, joissa on Risto-Kristiina Sydänmaa-Asikaisen biisejä tai tuotanto

    olcoon kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Melkein tekisi mieli hankkia Kate Bushin tuotantoa oikein cd:llä, kun sen verran hyviä biisejä tuntuu olevan hänellä.

    fitchet kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tekisi melkein mieli hankkia sellaiset klassikkolevyt takaisin jotka on joskus kuunnellut puhki, mutta jotka on sattunut myymään pois. Esim. Toolin Lateraluksen menin myymään rahan puutteessa veljelle... levy on kuitenkin sen verran merkittävä että se pitäisi taas hankkia.

    spiralake kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Playsta saa Queenia kohtuu hintaan. Kaksi levyä 11 punnalla. Eli noin 16 euroa. Ei paha.

    http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=CD&id=981


    Hmm. A Night at the Opera pitäis hommata, mutta minkähän sille ottais kaveriks?

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Queenilta riittää kun hommaa 5 ekaa ja Innuendon ;)

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jees,

    mulla on sama, ettæ usein tahtoisin hankkia tiettyjæ klassikkolevyjæ, mutta biisit on niin tuttuja ettei jaksa.
    Esim. David Bowien alkutuotanto, Led Zeppelinin levyt, Deep Purplen Fireball ja Burn ja silleen. Sit tietysti Yesin Close to the edge taikka Fragile. Ikinæ en ole omistanut noita levyjæ ja voi olla etten osta kun on niin puhkikuluneita biisejæ.

    Anteeksi skandien kanssa, olen parhaillaan Tanskassa enkæ tiedæ kuinka saada ne toimmaan.

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ymmärtääkseni Yesin Close to the edge levyn säännöllinen kuunteleminen olisi hyödyllistä, lähes välttämätöntä.

    retrou kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jees,
    Sit tietysti Yesin Close to the edge taikka Fragile. Ikinæ en ole omistanut noita levyjæ ja voi olla etten osta kun on niin puhkikuluneita biisejæ.


    Miten olet kuluttanut ne puhki, jos et ole omistanut niitä? Tuskin Radio Nova on ainakaan edesauttanut siinä.

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sitäpaitsi Close To The Edgea on mahdotonta kuunnella puhki. Puhun nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä.

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten olet kuluttanut ne puhki, jos et ole omistanut niitä? Tuskin Radio Nova on ainakaan edesauttanut siinä.


    Kun olin lukiossa ja rahaton, lainasin monia levyjä kirjastosta ja nauhoitin ne kasetille. Kuuntelin siis Close to the edgeä vuosikaudet kasetilla niin paljon että levy on niin tuttu että en tiedä jaksanko sitä ostaa nytten. Eihän silleen olisi saanut tietenkään tehdä mutta minäpä tein. Eihän se tietenkään ole poissuljettu mahdollisuus, mutta hankintalistalla on nyt etusijalla hevimetalli ja neekerisoul.

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En omista ollenkaan Zeppeliniä ja monia muita 70 luvun klassikkoja, kun niitä sai silloin ja edeleen kuunnella oldies radioasemilta jatkuvasti. Ja siis moni on mulle jo puhkikulut, kuten sanotte.

    JiiPee kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Whitesnake - Greatest Hits.

    Ai, mutta sehän minulla on jo. Se on sellainen bändi, joka on melkein hyvä. Sitä on hauska aina kuunnella silloin tällöin.

    Hardrockin Eppu Normaali.

    Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ymmärtääkseni Yesin Close to the edge levyn säännöllinen kuunteleminen olisi hyödyllistä, lähes välttämätöntä.


    No nyt ymmärrän mistä kaikki elämäni ankeus ja harmit ovat peräisin! Tämä levy on lepäillyt hyllyssäni ensin vinyylinä kahdeksan vuotta ja nyt sitten CD-versiona kohta kait kymmenisen vuotta enimmäkseeen pölyä keräämässä...
    Se on NIIN hyvä levy ettei sitä kerta kaikkiaan viitsi liian usein kuunnella! :lol:

    spiralake kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki kuluu joskus puhki. Close to the edge on hyvä levy, mutta ei nyt ihan NOIN hyvä. :D

    retrou kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Kun olin lukiossa ja rahaton, lainasin monia levyjä kirjastosta ja nauhoitin ne kasetille. Kuuntelin siis Close to the edgeä vuosikaudet kasetilla niin paljon että levy on niin tuttu että en tiedä jaksanko sitä ostaa nytten. Eihän silleen olisi saanut tietenkään tehdä mutta minäpä tein.


    Ei tietenkään SAISI tehdä, mutta Suomen lain mukaan se ei ole rangaistava teko. Ilman kirjastolaitosta minäkin kuuntelisin varmaan aika toisenlaista musiikkia.