the Dillinger Escape Plan
EberkJuho kirjoitti noin 21 vuotta sitten (4 kommenttia)
Viime aikoina on tullut kuunneltua aika paljon kyseistä yhtyettä, varsinkin uusinta levyä Miss Machine ja sitten hiukan vanhempaa ep:tä Irony is a dead scene.
Muilla kokemuksia tästä hienosta yhtyeestä?
Muilla kokemuksia tästä hienosta yhtyeestä?
+/- saldo : 0 | Tweet
Irony is a Dead Scene on, hyvin suurelta osin Mike Pattonin mukanaolon ansiosta, loistava EP, muut julkaisut hieman "tasapaksuja" -- vaikka itse musiikki tietysti on vauhdikasta ja kikkailevaa, niin omien raamiensa sisällä kuitenkin kovin mitäänsanomatonta, mielestäni. Mutta tuo EP kyllä kolisi lujaa.
Uusinta täyspitkää en tosin ole kuullut sekuntiakaan, ehkä se sitten iskisi kovempaa.
Tuo uusin levy on aika loistava, bändi on löytänyt uuden laulajan, ja aika vakuuttavaa on :D
Itse en tuota debyyttilevyä juurikaan ole kuullut, mutta monet ovat sanoneet että tämä uusi levy on parasta Dillinger Escape Plania.
Tuo Ep olisi muuten aivan loistava, paitsi että se vika biisi, Aphex Twin-koveri, ei ihan niin hyvin kolisi. Mutta onhan se kolmos biisi aivan parhautta :D
Dillingerin erinomaisuus välittyy erityisesti lavameiningissä. Pari kertaa olen keikalle päässyt ja varsinkin klubikeikka oli täyttä murhaa (= bändillä oli lyhyempi matka yleisön sekaan). Mutta kyllä se taitaa olla täysin mahdoton tehtävä ylittää musiikillisesti Naked Cityä, ei voi mittään.
Dillingerin erinomaisuus välittyy erityisesti lavameiningissä. Pari kertaa olen keikalle päässyt ja varsinkin klubikeikka oli täyttä murhaa (= bändillä oli lyhyempi matka yleisön sekaan).
Tuon uusimman levyn mukana tuli dvd, jossa näkyy dep hulluus lavalla. Pakko nähdä joskus.