Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Cream comeback!

Lädi kirjoitti noin 20 vuotta sitten (17 kommenttia)
Tämmöstä sitten suunnittelevat...

http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=topNews&storyID=6764232


Saas nähdä, vieläkö Eric "Viihde" Claptonilta irtoaa tuo klassinen hapotettu blues.

+/- saldo : 0 |

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinpä.Mutta ei tuokaan uutinen vienyt kahveja väärään kurkkuun aamulla, reunitus tuntuu edelleen olevan pop.

    Lädi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu, hieman tohdin epäillä herrojen lavakuntoa tai ennemminkin -intoa. Yleensähän tämän tyyppiset paluuviritelmät tuppaavat olemaan laiskanlaisia. Poikkeuksiakin toki on.

    Onkos kukaan muuten nähnyt/kuullut, missä vedossa bändi oli 90-luvun alussa, kun soittivat Rock n' roll Hall of Fame -valinnan yhteydessä?

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mua ainakin kiinnostain kokea bändi livenä, sen varran tuota matskua on tullut diggailtua. No, tuskin on varaa lähteä Englantiin asti tsekkaamaan... Ja voihan se olla vaikka ihan perseestäkin, mutta uskoisin, että voi olla kovakin.

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mainittakoon vielä, että Jack Bruce on yksi esikuvistani basistina, jos mulla nyt varsinaisesti sellasia onkaan... Geezerin ja Lemmyn lisäksi!

    Lädi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bruceen ja Bakeriin jaksan minäkin vielä uskoa, mutta Clapan tekemiset eivät ole juuri sykähdyttäneet sitten From the Cradle -albumin. Hidaskäsi on jotenkin vain väsähtänyt...

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuskin menisin katsomaan vaikka tulisivat Suomeenkin. Se kymmenen vuoden takainen Bruce/Baker/Moore-levykin on kuulematta.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    BBM on/oli mielestäni helkutin kova.Suositellaan.Olivatko peräti Porijazzeillekin tulossa esiintymään silloin.Moore vain kerkisi hypätä kelkasta pois ennen tuota.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei hitto! Jos ne soittaiskin vaan Brucen uusia biisejä....! WOW!!!
    Ne on meinaan hyviä.
    Jaa ja se Brucen sisuskaluremontti näyttää sit vissiin onnistuneen? Vaik oishan se tietysti uus outo hohto, jos Cream esiintys lavalla koomassa............

    Yawn kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei hitto! Jos ne soittaiskin vaan Brucen uusia biisejä....! WOW!!!
    Ne on meinaan hyviä.
    Jaa ja se Brucen sisuskaluremontti näyttää sit vissiin onnistuneen? Vaik oishan se tietysti uus outo hohto, jos Cream esiintys lavalla koomassa............


    'Outo hohto', as in 'Strange Brew'...? :twisted:

    Enpä tiedä, näin juuri äsken kaupungilla käppäleissäni
    Disraeli Gearsistä Deluxe Edition -painoksen... Hienojahan nuo levyt ovat toki vielä nykyäänkin, mutta että reunion? Brucen sisuskalut vaihdettu, Bakerin päänsisälmys - tarinoiden perusteella - ainakin kaipaisi vaihtoa, ja sitten tämä E. "Mätäkäsi" Clapton?* Reunioiden happamin kerma?

    Ehkä tuo voisikin toimia, mutta ainakaan itse en jaksa hihkua riemusta...


    * Todettakoon nyt kuitenkin, että Bruce on edelleen suht vedossa, Bakerkin pelittää jos miehen työnantaja sitä rumpalilta vaatii... mutta Clapton? Meriiteistä löytyy ja niin edelleen, mutta eipä ole tarvinnut tämän kaverin levyjä liiemmin ostella enää muutamaan vuoteen...

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei mua ainakaan kiinnosta Hidaskäden mikään matsku Creamin jälkeen. Yksi joku kokolema mulla on pölyttymässä.

    Yawn kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei mua ainakaan kiinnosta Hidaskäden mikään matsku Creamin jälkeen. Yksi joku kokolema mulla on pölyttymässä.


    Eipä siinä mitään, makunsa kullakin. Itselleni Creamin jälkeisestä tuotannosta tipahtaa vielä erinäisiä juttuja (niinkin kulunut affääri kuin 461 Ocean Boulevard ja Derek & The Dominoes -pläjäys kolisevat eritoten).

    Luulen silti ymmärtäväni mitä tarkoitat ja voin vakuutta, ettet ole mielipiteinesi yksin...

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eiköhän noista keikoista saada sitten live CD. Juuri huomasin kaupoissa Disrael Gearsin uusintapinoksen, turhan kallis.

    jjylli kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    entäs blind faith ei vähä hyvä häh?

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kato, onkos se ite Jylli?! Terve!

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikälle tuli toi LedZepukka-comeback, kun erehdyin kuuntelemaan/kattelemaan tollasen, kun Milwaukee Blues vol.1...

    JacKal kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aika naurettavaa toi Creamin meininki, ei voi muuta sanoa. Olen aina karsastanut bändiä, koska karsastan Claptonia jostain syystä ihan mielettömästi. Liekö sitten, että olen kuullut häneltä liikaa laimeita kappaleita. West, Bruce ja Laing kuullostaa aika ajoin tosi hyvältä, joten kai siihen Creamiinkin voisi tutustua...

    EsaJii kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu, ihan nostalgiaa toi reunion, ei Clapton soita kuten ennen. Ehkä se oli ne huumeet kun tuotti sen vanhan soundin.