Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Levylautasilla kautta aikojen

Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten (21 kommenttia)
King Crimson: Live at Cap D'Agde, 1982 (Viukkis @ 09.10.2002 klo 12:37:58)
...
Marvin Gaye: Let's Get It On (Viukkis @ 07.10.2002 klo 12:00:40)
...
Biglietto per l'Inferno: s/t (Viukkis @ 06.10.2002 klo 03:39:54)

Kuuntelenpas minä paljon musiikkia jossa on heittomerkki. Onneksi Palasokeri osaa escapata ne kenoviivalla. ´:t menevät tyylikkäästi läpi mutta enhän minä jaksa niitä käyttää kun niihin tarvitaan yksi näppäimenpainallus enemmän :P

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, tosin tuon kenoviivan ei pitäisi näkyä sivulla, enpäs ole muistanut tuota korjata. Täytyypi syventyä tuohon kun ehtii.

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja nyt kuuntelen Volapükin Le feu du tigrea, vaan kuinkas kävikään:

    Volap (Viukkis @ 10.10.2002 klo 11:57:32)

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei sitten varmaan auta kuunnella kun TikTakia ja Eppu Normaalia :)

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Odotan innolla mitä tapahtuu kun kuuntelen seuraavan kerran jotain Magman pahimpia umlauthässäköitä... :P

    Toivottavasti nyt kuitenkin välittyi että tämä oli bugiraportti eikä vain pyyntö korjata listaa (BTW se on "tigre") ;)

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä jos olisi vähän vähemmän korrekti ja kirjottaisit pokkana ilman umlautteja? :P

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuinka julkeat! :mad:

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toivottavasti nyt kuitenkin välittyi että tämä oli bugiraportti eikä vain pyyntö korjata listaa (BTW se on "tigre") ;)

    Joo, tosin en onnistunut toistamaan tuota umlaut-bugia millään vaan kaikki keksimäni ääkköset ja öökköset ja üükköset tulivat talteen kuten pitikin.

    Edit : oikoluku pitäisi kyllä saada...\n[Muokattu 10/10/2002 / Jake]

    Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko siguissa myös ongelmaa? Mulla oli probleemia kun tuossa alun perin luki it's jja nyt menee ok.

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näköjään on, korjaillaan kun ehditään...

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    EZboardissa tuollainen allekirjoitus ei olisi onnistunutkaan. :D

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt pitäisi toimia heittomerkit sigussakin. On sen verran monenkirjavasti noita heittomerkkisuojauksia tässäkin kokonaisviritelmässä että tuo oli jäänyt huomioimatta, kuten varmaan moni muukin kohta mikä ei vielä ole tullut ilmi. Kiitoksia kommenteista.

    Tuosta sigun sisällöstä sen verran että alunperin meillä oli käytössä antisensuurikone, joka miedot manailut ym. muutti huomattavati ronskimpaan muotoon :D.

    Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itseasiassa tuohan sensuroitiin myös levyltä aikoinaan. Eräs sana (jännityksen vuoksi en kerro mikä) korvattiin uusissa painoksissa sanoilla brothers and sisters.

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näin taisi olla. Mulla on kyllä sellainen cd jota ei ole sensuroitu.

    Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 1
    Tuo on kyllä ihan selvää LP kamaa. Häpeä.

    apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Freak Kitchen : Dead Soul Men (CosmicJazz @ 01.02.2004 klo 21:17:07)
    Jeff Beck : Jeff (CosmicJazz @ 01.02.2004 klo 21:16:25)


    Onko tuo Jeff Beck levy alle minuutin mittainen?

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko tuo Jeff Beck levy alle minuutin mittainen?


    Jeff Beckin 70-luvun jälkeen ilmestyneet levyt ovat small doses kamaa. :D

    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tässä viime päivinä aina, kun olen laittanut levyn tuohon levylautaselle, niin tulee "sivua ei voi näyttää" sivu. Levy kuitenkin ilmaantuu tuonne listalle. Wtfigo?

    CosmicJazz kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuosta Jeff Beck-jutusta voisin muuten nyt vihdoinkin sanoa jotain... :)

    Minä en aina kirjoita levyjä Palasokeriin heti ensimmäisen biisin aikana. Eli Jeff Beck-levyn viimeinen minuutti oli ehkä menossa, ja sitten lisäsin Freak Kitchenen heti kun pistin sen soimaan. :P

    No, niin olen ainakin joskus tehnyt mutta ok ok, myönnän että Jeff Beck-levy oli ehkä loppunut jo pari tuntia aikaisemmin tuossa tapauksessa. En muista miten se oli... Joskus voin tehdä sellaisiakin rikoksia. :oops:

    apazuzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Koko jutun pointi on se että levy kirjoitetaan silloin kun sitä kuunnellaan eikä jälkeen päin.
    HYI, HYI

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kävisi, mun levylautanen on autossa, ja yleensä itse ajan. Viesti nettiin ei ehtisi ennen levyn loppua. Tosin levy on edelleen autossa soittimessa, ja kesken. Voinko mä sen tässä välissä listata?

    MelancholyMan kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tässä viime päivinä aina, kun olen laittanut levyn tuohon levylautaselle, niin tulee "sivua ei voi näyttää" sivu. Levy kuitenkin ilmaantuu tuonne listalle. Wtfigo?


    Mulla teki kans tuota joku aika sitte: Kerion palomuuri oli syypää.