King Crimson CUP A
Jammo kirjoitti noin 20 vuotta sitten (13 kommenttia)
Palasokeri on kätevä
* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)

* totaaliportaali (14)

* ei missään (8)

* ei kiinnosta (4)

* tsippa (1)

Koska äänestysaktiivisuus näyttää loppuneen, noudatetaan Matinkylän sääntöjen viidettä pykälää, jonka mukaan äänestys voidaan lopettaa valtaapitävän niin päättäessä jo ennen ennalta ilmoitetun ajan umpeutumista...
No, juuri äsken tilanteen tarkastettuani alkukierroksen tulokset ovat seuraavat:
The Power To Believe - Three of a Perfect Pair 19-7
Red -Beat 25-1
Lizard - Vroom Vroom 15-4
Lark's Tongues - Happy With (jne) 20-1
Starless and Bible Black -Heavy Construction 18-2
USA-In The Court of the CK 4-16
In the Wake of P -THRAK 13-10
Discipline - Islands 12 -11 (tiukin)
Joten toisen kierroksen parit ovat:
A) The Power To Believe - Discipline
B) Red - In the Wake Of Poseidon
C) Lizard - In The Court of the Crimson King
D) Lark's Tongues In Aspic - Starless and Bible Black
Jospa nyt saadaan verta pakkiin!
+/- saldo : 0 | Tweet
Missäs ConstruKction Of Light on?
Eikai sitä kukaan tosisaan kaipaa?
Se on levylautastilaston mukaan vasta 17. suosituin King Crimson -levy.
No olisi sen äänestykseen silti voinut laittaa. Ja ihan hyvä levy se on... Kun vaan tuotanto olisi ollut Power To Believe kaliiberia niin se olisi ollut jopa loistava.
Kyllä se sinne olisi minustakin enemmän kuulunut kuin esim. Happy with What You Have to Be Happy with, mutta en usko että se olisi toiselle kierrokselle kuitenkaan selviytynyt.
Tälläset Cup-tyyliset jutut on kyllä sikäli aika nihkeitä, että näissä ei tule esille muu kuin paras levy. Muiden levyjen sijoitushan riippuu nimittäin ihan siitä missä vaiheessa mikäkin tulee vastaan.
Tälläset Cup-tyyliset jutut on kyllä sikäli aika nihkeitä, että näissä ei tule esille muu kuin paras levy. Muiden levyjen sijoitushan riippuu nimittäin ihan siitä missä vaiheessa mikäkin tulee vastaan.
Mitä välii, paras on PARAS! 8)
No niin, olen järjestänyt parisenkymmentä äänestystä eri foorumeilla ja voin sanoa ettei mikään äänestysmuoto ole täydellinen. Tulen joka tapauksessa kirjaamaan annettujen äänten perusteella muodollisen järjestyksen, jos se nyt hieman lohduttaa.
Jos tässä äänestettäisiin esim viittä parasta levyä yksi ääni-yksi ääni periaatteella, tulisi valituksia liian vähistä vaihtoehdoista. Jos vaihtoehtoja olisi kaksikymmentä, ette arvaakaan miten moni ärsyyntyisi liian monista vaihtoehdoista!
Hei! Voisihan sitä tehdä painotetun äänestyksen kymmenestä parhaasta tyyliin 12 pistettä ykköselle,kymmenen toiselle, kahdeksan kolmannelle ja muille alenevasti 7,6, jne!
Joopa niin , on tämäkin kokeiltu :(
Voittajan selvittyä joku neropatti laskee oman suosikkinsa joutuneen epäoikeudenmukaisesti vasta sijalle kaksi, kun toisenlaisella laskutavalla voitto olisi ollut plakkarissa.
Onneksi täällä ei demokratian päästetä sotkemaan selkeitä kuvioita...
Matinkylän sääntö: minä teen, minä päätän! :wink:
Miksei kukaan kertonut minulle tuosta säännöstä silloin kun vielä asuin Matinkylässä?
paras on PARAS!
Parhautta on niin monenlaista, mikään ei voi olla ehottoman paras kaikisa suhteisa. Täydellisin ja virheettömin ei välttämättä oo paras, siittä voi puuttua jotain inhimillistä särmää tai henkeä, joka jostain toisesta muuten hieman heikommasta löytyy ja nostaa siksi tämän pikkuviallisen täydellistä paremmaksi.
Täydellisin ja virheettömin ei välttämättä oo paras, siittä voi puuttua jotain inhimillistä särmää tai henkeä, joka jostain toisesta muuten hieman heikommasta löytyy ja nostaa siksi tämän pikkuviallisen täydellistä paremmaksi.
No silloinhan se on PARAS. Hezzu keksi juuri ikiliikkujan.
Mut Larks' Tongues in Aspic on silti paras <3
paras on PARAS!
Parhautta on niin monenlaista, mikään ei voi olla ehottoman paras kaikisa suhteisa. Täydellisin ja virheettömin ei välttämättä oo paras, siittä voi puuttua jotain inhimillistä särmää tai henkeä, joka jostain toisesta muuten hieman heikommasta löytyy ja nostaa siksi tämän pikkuviallisen täydellistä paremmaksi.
Y-cityn oraakkeli on keksijä ja filosofi :D !
Miksei kukaan kertonut minulle tuosta säännöstä silloin kun vielä asuin Matinkylässä?
"Matinkylän säännöt" on sellainen hartaasti vaalittu asia, jota ette tule pitkään aikaan netistä millään Googletuksella löytämään!
Se on hyvin suppean piirin rakkaudella muistelema juttu. Minulla on tosin päätösvalta sen julkaisemisen suhteen. Joten pidän sen eräänlaisena salaisuutena, jookos? Mielestäni on piristävää, kun kaikkea ei huudeta julki internetissä! Sitä paitsi tykkään kiusata ihmisiä :wink: