Metallican hyötykäyttöä
Jammo kirjoitti noin 20 vuotta sitten (23 kommenttia)
Metallica toimii pirun hyvin viikkosiivouksen tahdittajana!
Ennen käytin jotain muuta meluisaa musaa, mm. Dixie Dregsiä ja King Crimsonin Rediä, mutta viime aikoina on valinta aina kääntynyt Metallicaan :wink:
Mitä te käytätte siivouksen tahdittajana?
Jammo, lonkerotauolla :roll:
Ennen käytin jotain muuta meluisaa musaa, mm. Dixie Dregsiä ja King Crimsonin Rediä, mutta viime aikoina on valinta aina kääntynyt Metallicaan :wink:
Mitä te käytätte siivouksen tahdittajana?
Jammo, lonkerotauolla :roll:
+/- saldo : 0 | Tweet
Käytin aiemmin Tangerine Dreamin Zeitia mutta sitten tajusin, että imurini pitää ihan samanlaista ääntä.
Käytin aiemmin Tangerine Dreamin Zeitia mutta sitten tajusin, että imurini pitää ihan samanlaista ääntä.
:D
Hitsi, poikani, kova TD fani, taitaa sitten joskus huijata minua omaa huonetta "siivotessaan" :shock:
Aina kun tekee mieli ruveta siivoamaan, pistän hyvän levyn soimaan ja odotan, että kohtaus menee ohi.
Siivous? Mitä ihmettä se on?
Noin oikeasti, ei silloin voi mitään kuunnella, pölynimuri pitää siitä huolen. Pölyjä pyyhkiessä taas käy kaikki mitä yleensäkin tulee kuunneltua.
Aina kun tekee mieli ruveta siivoamaan, pistän hyvän levyn soimaan ja odotan, että kohtaus menee ohi.
Tuon takiako soittelet niin paljon levyjä?
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat"
Vänrikki Koskela, Tuntematon sotilas
:wink:
Miksi siivota itse, kun maailmassa on ihmisiä, jotka tekevät sitä työkseen? 8)
Miksi soittaa levyjä itse, kun maailmassa on ihmisiä, jotka tekevät sitä työkseen?
:lol:
Eihän Dixie Dregs ole mitään meluisaa musaa. :?
Yleensä jotain sellaista iloista ja piristävää, koska siivoan yleensä vain kuin olen iloinen.
Gentle Giantin Octopus toimii ainakin, ja sit sellanen 60-luku musiikki toimii aina.
Mättö ei siivouksen aikana toimi, koska sitten alkais mosh mosh, ja kuluttais kaiken energian ja tarmon.
Pitäis varmaan kohta taas siivota...
Eihän Dixie Dregs ole mitään meluisaa musaa. :?
Ups, sori! Tarkoitin tietysti äänispektriltään pölynimurin äänen peittävää musaa, kun sitä kuuntelee kunnon nappiksilla.
Sonyn MDR-EX71 on kallis hankinta korvakuulokkeiksi (esim. Stockmann 49 euroa), mutta pieksävät ne kaikki korvalappustereoiden mukana tulevat killuttimet mennen tullen.
Tässä iässä ei hinnoilla ole niin väliä.... :roll:
Yleensä jotain sellaista iloista ja piristävää, koska siivoan yleensä vain kuin olen iloinen.
Gentle Giantin Octopus toimii ainakin, ja sit sellanen 60-luku musiikki toimii aina.
Mättö ei siivouksen aikana toimi, koska sitten alkais mosh mosh, ja kuluttais kaiken energian ja tarmon.
Mää siivoan joka perjantai ellei tule jotain force majeure-estettä.
Siten koko viikonloppu jää "vapaaksi".
Perheellisen on yritettävä :roll:
Gentle Giant ei toimi mulla, koska se on liian vaikeaa kuunneltavaksi ns. taustamusiikkina tai sanotaan niin että siinä tuntuu hyvä musiikki menevän harakoille.
Olet palkannut kodinhoitajan? Cool...
Olet palkannut kodinhoitajan? Cool...
Close. :wink:
No siis tollanen keikkasiivojamummo kuuraa lattiat perusteellisesti 25 eurolla. USB-kaapelit saattaa olla irti ja kasassa pöydän takana tuon jälkeen, mutta mitäs pienistä..
Alaosaton miessiivoja maksaa sitten enemmän - kuulemma.
Vanhemmilla käy siivooja ja se ei tosiaan ole kai kovin tyyristä. Osa jotain kunnallista työllistämissysteemiä tai jotain.
Tää on ihan hauska ketju, mutta en oikein tykkää siivoamisesta tai Dixie Dregsistä. Kun ne touhus jotain lavalla biisien välissä, lähdin konsertista pois.
Dixie Dregsistä. Kun ne touhus jotain lavalla biisien välissä, lähdin konsertista pois.
Steve Morse esiintyi aikoinaan Kulttuuritalolla kitarafestivaalikeikalla. Mies tuli lavalle, otti kitaransa ja meni räkin luo säätelemään laitteita ja kitaraa. Yleisö alkoi pikku hiljaa osoittamaan kärsivällisyyden loppumista, jolloin Morse käveli tyynesti mikrofonin luo, totesi: "I'm just tuning my guitar. It's an old American tradition.", ja palasi takaisin räkkinsä luo.
Juu, kai ne osas soittaa. Olin levyltä kuullut. Mutta aloin silloin..oliko 79 olla pikkasen kyllästynyt sen tyylin musiikkiin. Paitsi muutamaan harvaan bändiin joille olin uskollinen..progea ja muuta 70 lukua.
Joskus kun innostun siivoamaan, mikä on kyllä harvinaista niin bändit kyllä vaihtelevat. :mrgreen:
Mie kuuntelen siivotessa yleensä sellaista musiikkia, mikä kajahtaa yli imurin äänen. Yleensä aika tiukkaa rokkia tai semmosta. Hellacopters, Mountain, BÖC, Motörhead, Black Sabbath.
Seinänaapuri ei välttämättä oo tästä tavasta innoissaan, kun stereot pitää panna niin kovalle. Ei myöskään siitä kun tartten rokkia suihkussa käydessäkin. Sillon pitää laittaa tosin erityisen kovalle, jotta se kunnolla kuuluu suihkuun asti. Pesuhuoneen ovi pitää pitää auki.
Joskus koulun asuntolassa laitoin Sex Pistolseja soimaan imuroidessa; kuvittelin että ne pienet pölypallot ja muut villakoirat on punkkareita. Murmurekordingsin Siivous -niminen kappale on hyvä silloin kun ei jaksa siivota.
Tänään pitkästä aikaa siivotessani laitoin Neil Youngin Ragged Gloryn soimaan. Fuckin' Up oli eka soimaan lähtenyt biisi.
Siivoaminen on aika harvinaista, mutta silloin kun sitä tapahtuu, niin laitan jotain leppoisaa mustaa rytmiä soimaan. Funkia, soulia, urkugroovea, reggaeta, ska:ta tms., ja aivan perkeleen lujaa tietysti!
Sitten siinä viuhtoo sen tunnin tai kaks, että saa tiskattua ja imuroitua koppinsa, ja hyvänä päivänä vielä pyyhitään pölyt.