Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Bugi, bugi?

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (5 kommenttia)
Boardi on tänään auliisti tarjonnut mulle myös sellaisten viestien edit-nappia, joita en ole itse kirjoittanut. Tämä koski vain threadeja, jotka olen itse aloittanut. Ilmiö kesti vain yhden istunnon ajan, kun unohduin tänne kirjautuneeksi pitkäksi aikaa (mulla on kiinteä yhteys ja selain oli jäänyt auki, sillä aikaa kun vetelin lonkkaa..). Varmaan aika vaikea jäljittää tollasta bugia.. nimeääkö boardi viestit jonkin kellonajasta johdetun tunnisteen mukaan vai mittee..?

Update: kyllä se tarjoaa edit-nappia tämän toisen istunnonkin aikana. Boardi muuten ei anna tallentaa muutoksia, jos yrittää editoida jonkin muun viestiä; editori kyllä aukeaa. Eiköhän tämä merkitse sitä että mulle on paree antaa heti admin oikkarit? ;)\n[Muokattu 9/10/2002 / Doc.B.D]

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuulostaapa omituiselta (ja pahalta). Viestit menevät tietokantaan omalla id:llä, id on juokseva numero, kellonajalla ei ole mitään vaikutusta tuohon.

    Täytyypä jättää joku haamukäyttäjä roikkumaan selaimeen ja yrittää toistaa tuo bugi, en kyllä ihan lonkalta keksi mikä voisi moista aiheuttaa kun Palasokeri ei käytä sessioitakaan mitkä voisivat mennä sekaisin eri käyttäjien kanssa. Tutkitaan.

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tosiaan: näytti siltä että olisin voinut muokata sun lähettämää viestiä aloittamassani Captain Beyond -topicissa mutta systeemi sanoi sitten että ei ole oikeuksia muokata tätä viestiä.

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No huh huh! Perkeleen patonginpurijat ovat koodanneet tämän foorumin niin että threadin aloittaja voi muokata kaikkia threadin viestejä. Onneksi omavirittämät tarkistukset estivät tuon muokkaamisen. Kiitoksia kommenteista, ongelman ei pitäisi enää esiintyä :P.

    Ei se Zappa aikoinaan turhaan tuumannut että "There is no hell. There is only France." :)

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä tuo ollut vaikea toistaa, näyttäisi siltä että threadin aloittajalle tarjoillaan tuota edit-nakkulaa kaikkiin threadin viesteihin, mutta silti noita ei pääse muokkaamaan (tai siis tallentamaan muutoksia). Täytyypä tutkia että miksi näin ja yrittää poistaa tuo turha edit-hanikka viesteistä joihin se ei kuulu.

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ehkä ranskalaisilla oli mielessä se että threadin aloittaja voisi halutessaan sensuroida threadin viestejä Colossus-tyyliin. :P