KClimson CUP B-C
Jammo kirjoitti noin 20 vuotta sitten (23 kommenttia)
Palasokeri on kätevä
* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)

* totaaliportaali (14)

* ei missään (8)

* ei kiinnosta (4)

* tsippa (1)

toinen
+/- saldo : 0 | Tweet
Tämän välieräparin välillä ei yksinkertaisesti voi valita. Ei kyllä voinut enää tuolla puolivälierissäkään muutamassa kamppailussa valita puoltansa. Levyt ovat huippuja omalla tavallaan, ei meikäläinen pysty edes leikkimielellä laittamaan niitä järjestykseen.
Tämän välieräparin välillä ei yksinkertaisesti voi valita. Ei kyllä voinut enää tuolla puolivälierissäkään muutamassa kamppailussa valita puoltansa. Levyt ovat huippuja omalla tavallaan, ei meikäläinen pysty edes leikkimielellä laittamaan niitä järjestykseen.
Totta puhut! Tähän asti olen itse heittänyt oitis ääneni kehiin, mutta nyt taidan odotella jonkun muun aloittavan :(
Huh! Nyt meni tiukaksi, välillä ItCotCK johti jo 1-3 ja nyt viimeisin tilanne on 7-6. :shock:
Ne jotka äänestää ekaa levyä on jotain ihmeen hippejä.
Totta puhut! Tähän asti olen itse heittänyt oitis ääneni kehiin, mutta nyt taidan odotella jonkun muun aloittavan :(
Haluatko olla voittajan puolella?
Haluatko olla voittajan puolella?
Väärin arvattu! 8)
Halusin iskeä oitis takaisin äänestämällä vastapuolta :P
:lol:
Ne jotka äänestää ekaa levyä on jotain ihmeen hippejä.
Hah! Itse äänestin ekaa levyä vain sinunkaltaisten makkojen kiusaksi! 8)
Kyllä eka voittaa! Se on aloitti progen ja on edelleen, yli 30 vuotta julkaisun jälkeen tuore levy.
jotain ihmeen hippejä.
hipit rautaa!
:lol:
Mitä täällä sekoillaan ? ! En ole bändin suuri fani, mutta onhan Red parempi kuin se eka. Vai että edelleen "tuore levy" ? :lol:
King Crimsonilla on tapa kerätä ympärilleen huumorintajuttomia ja fanaattisia faneja, jotka ei ymmärrä mistään mittään.
King Crimsonilla on tapa kerätä ympärilleen huumorintajuttomia ja fanaattisia faneja, jotka ei ymmärrä mistään mittään.
Sen takia niitä onkin kiva kiusata ja katsoa, miten niillä alkaa kattila kiehua ! :lol:
Nauretaan yhdessä King Crimson faneille. :lol:
Itse en voi ymmärtää miten joku muu kc-levy voisi edes hätyytellä Redin kaikkivaltiutta...no ehkä johtuu siitä että Red oli varsinaisesti eka proge-levy mitä kuuntelin. Lisäksi siinä on parempaa rummuttelua :wink:
Mielenkiintoista, että kuuntelutilastoissa Red peittoaa Courtin mennen tullen. Näin ne tilastot valehtelevat.
Mielenkiintoista, että kuuntelutilastoissa Red peittoaa Courtin mennen tullen. Näin ne tilastot valehtelevat.
Vanha totuus: Valhe, Emävalhe, Tilasto
Eihän parasta levyä tartte kuunnella niin usein enään sen jälkeen ku se on loistavaksi todettu ;)
Tasapeli. Nyt ei saa mennä sörkkimään... :wink:
Jep. Lappu luukulle (sanoo mies, joka jonkin aikaa sitten sätti gallupia sulkemaan kiirehtineitä... :oops: )
Jep. Lappu luukulle (sanoo mies, joka jonkin aikaa sitten sätti gallupia sulkemaan kiirehtineitä... :oops: )
Eipäs taas hosuta, poijjaat!
Tämä soppa syödään pohjiaan myöten. 8)
Peli päättyy tasan tai hieman yli klo 22 tänäiltana eikä sekuntiakaan ennen...
Kyllähän Red albumina mielestäni debyytin voittaa. Tietty In the Court... on omaa luokkaansa kun puhutaan ko. levytysten merkittävyydestä ja vaikutuksesta musiikkimaailmaan noin yleensä.
Kukin äänestäköön omien kriteeriensä puolesta, itse en kauaa joutunut miettimään...
Ja veljet ! Ei sitte äänestellä kahta kertaa per lurkki !
Ja veljet ! Ei sitte äänestellä kahta kertaa per lurkki !
Niin juuri! Emme kai halua päästä Ukrainan tasolle? :P