Tunnistusapua
Satunnaislukugeneraattori kirjoitti noin 20 vuotta sitten (25 kommenttia)
Helou väki,
osaisiko kukaan täällä tunnistaa näitä kappaleita??? 3 palaa erinomaista raskaahkoa progea.
Kuulin näistä kaverinkaverilta joskus aikanaan. Nämä ovat olleet tunnistusta vailla jo yli vuoden ja meitä on varmaan jo paljon jotka haluaisimme tietää, mitä nämä ovat (tiedän itseni ja alkup. hepun lisäksi ainakin 3)... vihjeitä ei oikein ole, mutta ainakin voisi uskoa kaikkien olevan samalta artistilta.
Jos ette tiedä, niin olisiko edes vinkkejä siitä, mistä kannattaisi seuraavaksi kysyä??
Ai niin, olen ilmeisestikin uusi käyttäjä. Terppa :)
osaisiko kukaan täällä tunnistaa näitä kappaleita??? 3 palaa erinomaista raskaahkoa progea.
Kuulin näistä kaverinkaverilta joskus aikanaan. Nämä ovat olleet tunnistusta vailla jo yli vuoden ja meitä on varmaan jo paljon jotka haluaisimme tietää, mitä nämä ovat (tiedän itseni ja alkup. hepun lisäksi ainakin 3)... vihjeitä ei oikein ole, mutta ainakin voisi uskoa kaikkien olevan samalta artistilta.
Jos ette tiedä, niin olisiko edes vinkkejä siitä, mistä kannattaisi seuraavaksi kysyä??
Ai niin, olen ilmeisestikin uusi käyttäjä. Terppa :)
+/- saldo : 0 | Tweet
Jaksoin testata tuon ekan biisin... en kyllä tunnista... jotenki veikkaisin, että kyseesä on yhen miehen projekti, joka on pohjimmiltaan kitaristi, mutta hallitsee myös muut soittimet ;) En oo koskaan kuullu Björn Lynneä, mutta voisko se olla jotain tällasta? :D
Progressive Earsista:
http://www.progressiveears.com/
Onko olemaasaa progemetallia? Kun oli puhe raskaasta progesta.
Tuo eka biisi ei ainaskaan mitään progemetallia ollu, eikä edes raskasta. Rummut tais olla koneelliset.
Joku taiwanilainen kitarasankari vuodelta 1992.
Jos aiotte kuunnella vain yhden, kuunnelkaa kolmonen. Ykkönen on jokseenkin se huonoin noista.
Björn Lynne ei aivan mahdottomalta kuulosta... mutta mun käsittääkseni BJ on elektronisemmin suuntautunut (ts. ei yritä imitoida akustisia vemputtimia.) Heppuhan on amigamoduulisäveltäjänä miltei legenda. Voisi tsekata silti.
Basistilla on laastari sormessa ja rumpalilla verkkarit jalassa, tukka ponnarilla. Hope this helps.
Basistilla on laastari sormessa ja rumpalilla verkkarit jalassa, tukka ponnarilla. Hope this helps.
*tuhahdus*
Loistavaa musaa kuitenkin. Kannattaa etsiä.
Täällähän haisee sarkasmilta! :)
Täällähän haisee sarkasmilta! :)
Eihän suomalaiset semmoista harrasta.
Doc B.D. onkin TUR-KU:sta.
Tiedän (luultavasti) jonkin verran Turkua koskevia herjoja.
Mitä tämä TUR-KU tarkottaa ? :P
Mitä tämä TUR-KU tarkottaa ?
Se on joku ihmeellinen yhden henkilön sisäpiirivitsi.
Mutta mitä sen sijaan tarkoittaa tuo "your favorite band is supertramp" -sig. ? Se on askarruttanut minua jo pitkään -tai siis lauseen takana oleva mahdollisesti mehevä pieni tarina.
Veditkö tuon TUR-KI:sta.Mutta mitä sen sijaan tarkoittaa tuo "your favorite band is supertramp" -sig. ?
Taitaa tulla Anal Cuntin biisistä.
Mutta mitä sen sijaan tarkoittaa tuo "your favorite band is supertramp" -sig. ?
Taitaa tulla Anal Cuntin biisistä.
Ööö, nyt ei pysy enää perässä mikä on sarkasmia, mikä ei. :lol:
ps. Tosiaan, sellainen poppoo on näämmä olemassa.. :shock:
Mitä tämä TUR-KU tarkottaa ?
Se on joku ihmeellinen yhden henkilön sisäpiirivitsi.
Olisiko joku MI-NÄ O-SAAN KIR-JOIT-TAA -juttu.
Björn Lynne muuten vaikuttaa alustavasti negatiiviselta, ainakaan jos faniklubiinsa on luottamista. Mutta eipä vielä kuuluteta kirkossa
Joo, A.C kuten Jimi sanoi. Kyseisellä bändillä on myös biisi Anyone Who Likes The Dillinger Escape Plan Is A Faggot.
Kuullostaa todella mielenkiintoiselta, täytyykin hankkia kyseinen teos ensitilassa kokoelmiin.
Supertrampit mulla jo onkin...
Minäkään en tunnista sitä. Mutta sanoisin, että se kuulostaa basistin - ei kitaristin - sooloprojektilta. Voisiko se olla joku Stuart Hamm?
Ehottelen lisää Björniä, oiskohan Björn Johanssonin soololevy(t) aiheeseen sopivia?
...eiku ehkä ei sittekään, taitaa sillä olla vähä retrompi soundimaailma.
Minäkään en tunnista sitä. Mutta sanoisin, että se kuulostaa basistin - ei kitaristin - sooloprojektilta. Voisiko se olla joku Stuart Hamm?
Hmm, ainakin minun korvani väittivät basson aika monessa paikassa kuulostavan epäilyttävästi konetuotokselta.. :roll: