Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Tubular Bells (ja sen arvostelut)

Satunnaislukugeneraattori kirjoitti noin 20 vuotta sitten (7 kommenttia)
Okei, selittäkääs joku nyt vähän. Aloittelin levyarvosteluja vähäsen… ja pisti aika pahasti silmään kun hra Vanhapellon kaikki putkikellosarjan levyt junnaavat TÄSMÄLLEEN SAMOISSA pisteissä. Jopa sen jälkeen kun on itse antanut niille erilaisia pisteitä. Kaiken lisäksi efeksi näkyy viiveellä: elikkä pisteytän satsin, huomaan pientä hajontaa syntyneen, ja pikkuhetken päästä kaikki ovatkin taas ponnahtaneet samaan suloiseen myttyyn. Tuplawee tee ähvä?!? :?

Sen nyt voi ymmärtääkin, että originaali ja 2003 on samoissa tasoissa (jälkimmäinen on tietääkseni ihan vaan uudelleenäänitys). Kakkonen on sekin aika pitkälti samanlainen, mutta selvästi eri levy kuitenkin. Ja kolmonenhan on sitten Jotain Ihan Muuta…

Että onko kyseessä moderaattoreiden tasapäistämisoperaatio vai falskaava algoritmi? Miten lie?

+/- saldo : 0 |

Jammo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Okei, selittäkääs joku nyt vähän. Aloittelin levyarvosteluja vähäsen… ja pisti aika pahasti silmään kun hra Vanhapellon kaikki putkikellosarjan levyt junnaavat TÄSMÄLLEEN SAMOISSA pisteissä. Jopa sen jälkeen kun on itse antanut niille erilaisia pisteitä. Kaiken lisäksi efeksi näkyy viiveellä: elikkä pisteytän satsin, huomaan pientä hajontaa syntyneen, ja pikkuhetken päästä kaikki ovatkin taas ponnahtaneet samaan suloiseen myttyyn. Tuplawee tee ähvä?!? :?

Sen nyt voi ymmärtääkin, että originaali ja 2003 on samoissa tasoissa (jälkimmäinen on tietääkseni ihan vaan uudelleenäänitys). Kakkonen on sekin aika pitkälti samanlainen, mutta selvästi eri levy kuitenkin. Ja kolmonenhan on sitten Jotain Ihan Muuta…

Että onko kyseessä moderaattoreiden tasapäistämisoperaatio vai falskaava algoritmi? Miten lie?

Törmäsin itse sattumalta samaan asiaan männä viikolla, kun aloin testaamaan tätä arvostelut-osiota. Eikä tuo ole ainoa outo asia tässä toiminnossa... :?
    Muutenkin voisi väki ottaa ahkeramman otteen tähän. Aivan liikaa kymppejä ! Olen itsekin antanut niitä tosi loistaville levylle, mutta oletan ja toivon muiden eri mieltä olevien lisäävän oman arvionsa; niin itse ainakin teen, ja oletan sen olevan jonkinlainen tarkoituskin?!

PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samaa konseptia käytettiin varmaan Ukrainassa. :wink:

Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minusta levyjen pisteytys on yleensäki ottaen huono idea...

PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, pisteytykset vaihtuu pari kertaa päivässä oman mielentilan mukaan ainakin täällä.

Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla arvostelukoodissa oli pienoinen bugi, mikä matchasi kaikki Tubular Bells levyt samaksi laskiessaan keskiarvoa. Puukotin tuon hienouden pois, seuraavaksi voimmekin ihmetellä että hieman väärin kirjoitettuja / tulkittuja levynnimiä ilmestyy tuonne arvosteluiden sekaan kasapäin.

Levylautassysteemiä tarjoan edelleen jollekulle uudelleentoteutettavaksi jos on jostain php-harjoituksesta tarvis.

Satunnaislukugeneraattori kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla arvostelukoodissa oli pienoinen bugi, mikä matchasi kaikki Tubular Bells levyt samaksi laskiessaan keskiarvoa. Puukotin tuon hienouden pois, seuraavaksi voimmekin ihmetellä että hieman väärin kirjoitettuja / tulkittuja levynnimiä ilmestyy tuonne arvosteluiden sekaan kasapäin.

Levylautassysteemiä tarjoan edelleen jollekulle uudelleentoteutettavaksi jos on jostain php-harjoituksesta tarvis.

Ookoo.
    Mulla ei kyllä php-kokemusta ole, mutta yksi helppo parannus olisi varmaan sellainen, että systeemi tulkitsisi isot ja pienet kirjaimet samoiksi? Muutama levy näyttää olevan ihan jo tuonkin takia tuplana.

Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Isoilla ja pienillä kirjaimilla ei pitäisi olla merkitystä, mutta täytyypä tutkia asiaa.