Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Adrian Belew

EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten (19 kommenttia)
Kolme CDtä olen ukolta hankkinut, halvalla. Viimeinen on kuin unplugged: Salad Days. Ihan hyvä, sanoista saa hyvin selvää.

1 The Lone Rhinoceros Belew 2:36
2 Men in Helicopters Belew 3:08
3 The Rail Song Belew 3:42
4 Everything Belew 2:55
5 Three of a Perfect Pair [live] King Crimson 4:08
6 Return of the Chicken Belew 1:34
7 Never Enough Belew 3:30
8 The Man in the Moon Belew 2:11
9 I Remember How to Forget Belew 3:34
10 Bad Days Belew 2:55
11 Fly [live] Belew 3:54
12 Young Lions Belew 3:06
13 Things You Hit With a Stick Belew 2:05
14 Cage King Crimson 2:23
15 Dinosaur Crimson 5:43
16 One of Those Days Belew

En löydä sanoja netistä, pari tässä on suoskikkeja.

+/- saldo : 0 |

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.adrianbelew.net/


    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Omistin joskus yhen levyn, oisko ollu Inner Revolution tai jotain, oli ehkä hätiköityä heittää se menemään, mutta sillon tuntu että tykkäsin vain noin joka toisesta biisistä, kai se ihan hyvä ois ollu....

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nykyään mä tykkään joka levyssä vain joka toisesta biisitä, joten sillä perusteella kaikki täytyy säilyttää. Kun mä tykkään vain yhdestä raidasta, usein kopioin ja myyn pois tilaa viemästä.

    olcoon kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Adrianilla on ainakin ihan loistavan omaperäinen tapa soittaa kitaraa... Upeita soundeja saa irti. Yhtään levyä en omista, mutta esim. Zappan bändissä ja tietty KC:ssä oon kuullut hänen soittoaan.

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, sillä on joku oikein kokeileva kitaralevykin. Tämä Salad Days on kuitenkin akustista kitaraa, osaa se sitäkin ihan hyvin, riffit ja kaikki Crimson biiseissä.

    darshan kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Omistin aikanaan Belewin Here-levyn. Sinällään reipasta mutta harmittavan mieleenpainumatonta peruspop/rokkia yhtä minuutin kitarasoundscapepätkää lukuunottamatta. Ylläolevasta listauksesta "Fly" taisi olla sillä levyllä, ellen ihan väärin muista.

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1,2, 5, 15 yllä ihan hyviä teksteiltään. Kun riimitellään feces ja species ei voi tulla kuin hienoa!

    pimeys kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Belewin kasaripop-levyt ovat miellyttäviä. Itselläni on ollut kirjastosta lainassa kaiketi jo ajat sitten loppuun myyty Young Lions, josta pidän kovasti.

    Sunkka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla on Adrianin sooloista "Belewprints" ja "Op Zop Too Wah" ja välillä on ollut kaverilta lainassa se Here myöskin. Ja King Crimsonissa minusta Adrian on se paras laulaja ja kitaristi, siksipä minun KC-kokoelma painottuukin Adrianin aikaan. Ja onhan minulla se Baby Snakeskin, oliko Adrian jollain muulla Zappan levyllä mukana?

    Viukkis kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sheik Yerboutilla.

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Baby Snakesin DVDllä myös Belew. Pikkuinen mies!

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos Belewin (psykedeelinen?) pop-bändi The Bears kenellekään tuttu? Siitä olisi mukava kuulla mielipiteitä. Itse en siis ole koskaan orkesteria kuullut.

    Sunkka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos Belewin (psykedeelinen?) pop-bändi The Bears kenellekään tuttu? Siitä olisi mukava kuulla mielipiteitä. Itse en siis ole koskaan orkesteria kuullut.


    Joo, minua kiinnostaa tuo The Bears myös. Monesti olen lukenut Belewn haastatteluista "kuinka kiva sitä on tehdä" mutten ole koskaan kuullut.

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Belewin uusi levy Side One ilmestyy tammikuun 25. päivä. Täällä teaseri kuunneltavaksi:
    http://www.murple.com/media/adrianbelew-sideoneteaser.mp3


    Sunkka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Belewin uusi levy Side One ilmestyy tammikuun 25. päivä. Täällä teaseri kuunneltavaksi:
    http://www.murple.com/media/adrianbelew-sideoneteaser.mp3


    Kuulostaa lupaavalta! Kivaa, kun nykyjään monet julkaisevat näitä teasereita, joissa on pieniä pätkiä biiseistä sieltä täältä, kuulee vähän levyn tunnelmaa etukäteen. Tuo uutuus kuulostaa paljon mielenkiintoisemmalta kuin joku akustinen levy...

    Yawn kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Belewin uusi levy Side One ilmestyy tammikuun 25. päivä. Täällä teaseri kuunneltavaksi:
    http://www.murple.com/media/adrianbelew-sideoneteaser.mp3


    Tuon näytteen perusteella menee hankintaan.

    Vielä kun saisi vaikka edes teaserin siitä Belew/Carey/Claypool -projektista...

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Uusi haastattelu: http://www.classicrockrevisited.com/Interviews05/adrianbelew.htm


    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onpas Side Two mainio. Ehkä jopa ykköstä parempi.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Side One kuulosti, paitsi hyvältä, paikoitellen jopa Spermiltä!!! siis tältä Acu Airaksisen U-pändiltä...