Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Kangasala Doom - mikä häpeä!

Hopkins kirjoitti noin 19 vuotta sitten (5 kommenttia)
Garden of Worm tarjoilee puutarhan satoa tuoreella ja mullantuoksuisella demollaan "the Witch comes back to life". Sisältää neljä kappaletta doom metallia parhaimpien perinteiden mukaan. Tästä ei hevi paljon ankarammaksi muutu, sano!

Levyn saa kädestä käteen hintaan 2 €, postitse 3 €. Kyselkää vaikkapa minulta osoitteesta erno.taipale (a) suomi24.fi. Näytteitä löytyy osoitteesta http://www.kotiposti.net/xsamiharju/index.html.

+/- saldo : 0 |

    Sunkka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se on kyllä pirun vaikeeta soittaa todella hitaalla tempolla. Erityisesti rummuilla. Siinä mielessä doom on vaativaa musiikkia.

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm, eipä ollenkaan hassumpaa! Olisi kiva saada vaikka arvostelukappale...

    juishi kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kumpaan suuntaan ne kaksi muuta biisiä menee, kun tuo She's a Witch! oli minun makuuni ihan liian hilpeä ja nopea, mutta tuo No Flowers enempi kunnollista doomia. Ja sitä oikeinta doomiahan sitten soitetaan maahanpanijaisissa.

    Hopkins kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noista kahdesta muusta ensimmäinen on sellainen reipastempoinen ja erityisen tyly hevibiisi, toinen taas hieman hitaampi (oikeastaan keskitempoinen) veto vahvoilla Pentagram -vaikutteilla. Mutta eipä noihin No Flowersin tempoihin ihan päästä. Mitä taas tulee oikeuteen, itse en pidä sitä hitautta oleellisimpana asiana doomissa. Vaikka toki se usein tuottaa suurta nautintoa. Ja soitannollista haastetta, niinku Sunkka totesi.

    Astro, eiköhän tuosta yksi arvostelukappale irtoa. Laita osoitteesi vaikka privana, niin pistän sulle ensiviikolla levyn postiin.

    juishi kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä taas tulee oikeuteen, itse en pidä sitä hitautta oleellisimpana asiana doomissa.

    Nyt kun uusin silmin luki tuota omaa kommenttiani, niin en minä ihan tuollaista ajatellut tarkoittavani. Noh, sanottu mikä sanottu, ja eihän tosiaan se tempo sitä oikeutta tee. Pois se minusta.

    Mutta eiköhän tuo demo hyllyyn mahtuisi. Pitää vaan palata asiaan hieman otollisempaan kellonaikaan.