Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Svensktoppen

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten (4 kommenttia)
Mulla on nyt soinut jonkunaikaa toi 33 Svenska Proggklassiker
från 1969-82, ja siitähän löytyy paljon hienoa kamaa!
Mutta mites se Asbjörnssenin setä on unohtanu melkein joka toisen näistä orkestereista mainitsematta Scented Gardenissa?
Miten on, onkos teillä kellään levyjä esmes tolta Hoola Bandoola Bandilta taikka Blå Tågetilta? Jälkimmäiseltä kokoelmalla on iki-ihana EbbaGrön hitti Staten och Kapitalet alkuperäisenä.
Contact on kanssa mainiota kuultavaa... ja moni muu.

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on tuommonen kolomen cd:n boxi ku Progghits - 51 Svenska Klassiker från 1969-1982, eli tuo sisältänee paljon samoja juttuja. Tuosa on progea, folkkia, poliittista laululiikettä, bluesia ja vaikka mitä semmoista, ruohtalaisille proge on vähä erilainen määritelmä ku suomalaisille. Paljon tuosa on semmosia juttuja joitten levyjä pitäis hommata.

    MZ kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joskus tuli tv:stä ohjelma jostain ruotsalaisesta progetyypistä (niin sitä mainostettiin), jonka nimeä en nyt muista, mutta sehän olikin lähinnä Bob Dylanmainen protesti/folklaulaja. Mihinköhän genreen Samla Mammas Manna Ruotsissa kuuluu?

    Hopkins kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bernt Staf, kenties? Itse asiassa ainakin Valhall -levy on varsin hyvä, muistaakseni Bo Hanssonillakin ol jotain tekemistä tämän kanssa... Ja mitäköhän genreä hän taasen edustaa?

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Uudempia kovia juttuja ovat monet Subliminal Soundsin julkaisut, esim. World of Life, Adam Axelson, St. Michael, Dungen, Stefan jne. Enempi psykeä kyllä, mutta osa aika folkkia ja progeakin.