Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Hiiren nuoli ?

moka kirjoitti noin 19 vuotta sitten (7 kommenttia)
Mistähän saakurista johtuu:Hiiren nuoli hyppii,joskus ihan itekseen.Menee toiseen laitaan näyttöä.Vaikkei edes koske koko otukseen.Hiikku on Logitech optinen !!
Ahistaa,kun ei tiijä.Ei tee aina joskus ilimojen eellä

+/- saldo : 0 |

    fitchet kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on sama hiiri, optinen logitech, ja sama vika tässäkin. Ilmeisesti joku yleinen vika, en kuitenkaan tarkemmin tiedä mistä johtuu.

    Janus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksi syy voisi olla, että hiirimaton pinta on liian heijastava.

    Jake kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tai liian tasainen (esim. jotkin melamiinipinnat ovat oikeasti niin tasaisia / värittömiä että hiiren "skanneri" ei huomaa siinä pinnassa mitään poikkeavuuksia minkä mukaan normaalisti aistii liikkeen. Eräs asiakas vingutti raivolla optista hiirtä lasipöydällä kun tämä optisten nykyinen sukupolvi tuli joskus muutamia vuosia sitten markkinoille. Ei oikein toiminut.

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olin 10 pisoaarin käymälässä, viis puolellaan. Sellanen uusi viritys: kun astut siihen se alkaa huuhtoon, poistuessasi aktilta huuhtelee taas. Olin yksin. Kauinmaisena oleva laari alkoi huuhtomaan ? Liikkuiko näkymäton Hiiren nuoli?

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin ja Juuffohan oli se joka ei käyttänyt huumeita...

    Jake kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos oikein roiskii niin voihan se liike/lämpötunnistin siellä kauimmaisessakin looshissa alkaa huuhtomaan.

    (tää on kauheeta kun visualisoi ajatuksensa aina kun ei kovin abstrakteja ajattele)

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin ja Juuffohan oli se joka ei käyttänyt huumeita...

    Ymmärtänet miksi mun ei tarvitse käyttää :wink: