Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Nimimerkkien historiaa

Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten (75 kommenttia)
Miten olette päätyneet käyttämäänne nimimerkkiin?

Oma historiani :
Kirjoittelin -99 aika aktiivisesti On-Reflection -keskustelulistalle ja monesti melkoisessa tuiskeessa. Muutaman kerran huomasin aamulla edellisen illan (siis yön, oikolukijan korjaus!) juttuja lukiessani allekirjoituksessa olevan pienen lapsuksen.
Jarmo olikin muuttunut muotoon Jammo, varmaankin tietokoneen elektronisen virheen aikaansaamana...
:lol:

No, tästä sain tyypillisen sekoidean käyttää nimierkkiä Jammo aina viinaksissa kirjoitellessani!
Tällä tavoin saatoin ikään kuin heittää mitä tahansa läppää ilman varsinaista syyntakeellisuutta! :wink:

Myöhemmin tästä tuli paha tapa.
Onneksi laajemmalti, globaalisti, tarkasteltuna "Jammo" ei ollut mikään ikävä sana, heh, , vaan nimellä löytyy ainakin yksi piispa ja tarkoittaapa se napolilaisessa kansanlaulussa samaa kuin englannin kielen sanonta "let's go!". :lol:
Lisää voi jokainen etsiä vaikka Googlesta.

Jammo "better than pie"

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No mitäs tähän vois sanua... Heikki -> Hessu -> Hezzu... Käytin joskus ircisä nickiä Moonweed, mutta sieläki oon nykyään Hezzu^, ei vihti moisen kuuluisuuven nimellä ratsastaa, vaikka sillä saikin sopivasti huomiota...

    saigon kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oma nimimerkkini tulee Raiders of the Doomend Kingdomin suomenkielisestä nimestä Saigonin Kobra. Pääosanesittäjä Sorapong Shatree heittää leffassa sellaisen rooiin luutnantti Kobrana/Cobrana/Gobrana, että sitä on iisi fanittaa. Alunperin fooruminimimerkkini oli Sir Saigon, mutta tää saiggeli on evoluution tulosta. Vituttaa muuten ihan uskomattoman paljon, että joku vitun 6 divisioonan sählyjoukkue pölli tuon Sir Saigonin nimekseen. Käyttäisivät perkele omaa mielikuvitustansa.

    Jake kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nimimerkkini lukee myös ajokortissa, passissa ja kirkon kirjoissa.

    Lerxst kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tätä nimimerkkiä lienee tarpeetonta selventää... Mutta asiasta tietämättömille kehoitan tutustumaan herrojen Lerxst, Dirk ja Pratt touhuihin Rushin nimen alla... 8)

    waka/jawaka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten olette päätyneet käyttämäänne nimimerkkiin?

    Oma historiani...


    Olenkin arvellut, että kirjoitat aina enemmän tai vähemmän tuiskeessa. :wink:

    Jimi kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Omaa nimeä käytän, mutta lisäsin i-kirjaimen loppuun tunnistamisen vaikeuttamiseksi.

    fitchet kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämä tulee kaukaa. Omat etunimeni ovat Ville Henrik, niistä tulee anagrammi Kevin Hiller joka muodostui jonkinlaiseksi kutsumanimeksi. Tietysti 'hiller' taipuu puhekielessä sanaksi 'hilleri' joksi minua jopa koulun opettajatkin kutsuvat. Fitchet on siis englanniksi hilleri (fitchet / fitchew ['fɪtʃɪt, 'fɪtsu:] s, el, 1. hilleri ( Mustela putorius )...)

    Että sillälailla ;)

    Pekka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vanhempiani saa syyttää. Tällä kirjoittelen selvinpäin ja humalassa. Kellonajasta voi halutessaan selvittää mahdollisen päihtymisen asteen, tarkoittaa normaalisti klo 04:00 - 07:00 välillä kirjoitettuja aivoituksia.

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Villain name generator" arpoi nimen.

    Sunkka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sukunimikaima Gösta Sundqvistia nimiteltiin Koe-eläinpuistossa ja sen muissa ohjelmissa aina Sunkaksi, joka minusta alkoi kuulostaa mukavammalta kuin Sunkku, jota nuorena jotkut käyttivät, joten vaihdoin...

    kite kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Wigwamin biisistä tulee, taisin kuunnella Wiguja rekisteröityessäni tänne. Yksi lempikappaleistani kyseiseltä bändiltä. Ei siis sen suurempaa symboliikkaa tämän takana... Enkä tätä nimimerkkiä muualla oikeastaan käytäkään.

    Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten olette päätyneet käyttämäänne nimimerkkiin?

    Oma historiani...


    Olenkin arvellut, että kirjoitat aina enemmän tai vähemmän tuiskeessa. :wink:


    Kirjoittaako joku tänne selvin päin? :shock:

    Lerxst kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kirjoittaako joku tänne selvin päin? :shock:


    En minä ainakaan... :shock: :shock:

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitkällisen tutkimuksen jälkeen oon tullu siihen tulokseen, että kaikki progen kuuntelijat on enemmän tai vähemmän mielenvikasia, kattokaa vaikka vähän ympärillenne ja miettikää ihteennekin.

    Boogie kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kirjoittaako joku tänne selvin päin? :shock:


    En minä ainakaan... :shock: :shock:
    Enkä minä :lol: . Selvinpäin on tärkeämpää ja parempaakin tekemistä.

    moka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vuosia sitten kerroin jutun,jonka olin kuullut työkaverilta.Perheen vaimo oli kertonut tapauksen.Sanoin eilen illalla miehelle:"Herran jumala minä syljen verta"No äijä oli tempassut kalsonkit jaloitaan ja sanonut sillo on vielä naitava,kun ruumis on lämmin.
    Voihan paskat eväitä syömässä oli sen rouvan veli.Siinä eväspaperit rapis ja äijä lähti.Pojat akas nauraan,ja sano etkös säätietäny tuo oli sen muijan veli.Kyllä nyt mokasit pahasti.
    Oliko tarpeeks hyvä selitys. :oops:

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla taas on yleensä humalassa "parempaa" tekemistä kuin istua koneen ääressä viestejä kirjoittelemassa. Eli valitettavasti en voi pistää kirjoituksiani Palasokerissa kännin piikkiin.

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen vain parissa paikkaa näin etunimellä. Olen ihan painetussa lehdessäkin ja muualla netissä esiintynyt toisella etunimellä Tero. Tulee sillekin sitten käyttöä. Tero ymmärretään helpommin miehen nimeksi englanniksi kuin Esa. Kun netissä on pikkusen eri henkilö kuin elävässä elämässä, nimimerkki on ihan OK sen takia.

    Olen myös Stellan taululla EsaJii:
    http://pub13.ezboard.com/bbraydirectory


    MZ kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla on niin yleinen nimi, että kun reilu kymmenen vuotta sitten hain yliopiston koneille käyttöoikeutta, minulle looginen käyttäjätunnus oli jo toisella. No, tyyppi sitten ehdotti toiseksi kirjaimeksi z:taa, ja siitä MZ. Osa kavereista alkoi sitten kutsuakin minua siten.

    harmaa kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kirjoittaako joku tänne selvin päin? :shock:


    Kukaan ei välttämättä usko tätä mutta minä kirjoitan tänne vain ja ainoastaan selvinpäin :)

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, tyyppi sitten ehdotti toiseksi kirjaimeksi z:taa, ja siitä MZ. Osa kavereista alkoi sitten kutsuakin minua siten.


    Luulin että kyseessä on Machinezimmer 421.

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Machinezimmer 421?
    Mikä 421?

    Konehuone olisi hyvä nimi vähän raskaammalle bändille.

    MZ kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaikka niin. Ajattelin, että pitäisiköhän toinen nimi muuttaa Zeukseksi!

    EberkJuho kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hiukan nuorempana pelasin suht aktiivisesti D&D:tä, ja yksi ensimmäisistä hahmoistani oli kääpiö soturi jonka nimenä oli Eberk of Bolderk. Tuo kyseinen peli ei sitten edennyt yhtään, mutta aloin käyttämään EberkOfBo-nimeä useassa paikkaa (koska koko nimi ei mahtunut), ja niin irkkasinkin tuolla nimellä aika kauan. No vara-nickinä oli EberkJuho (koska Juho on etunimeni), joten en voinut käyttää varsinaista, joten siirryin tähän nykyiseen. Käytän sitä oikeastaan kaikkialla.

    Olen kyllä harkinnut Juhon muuttamista Iuhoksi, koska siinä olisi sellainen roomalainen kaiku...

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täällä liikkuu marginaalista ryhmää. Itse taidan olla marginaalin marginaalissa koska olen täysin päihteetön.

    Nimimerkistä; isäni oli todennut, lasna ollessain "Onhan se tuoki tuommonen Juuso" Lisätäkseni swengia muutin Juuffoksi
    (vrt.Hurricanes - Hurriganes)

    Cup kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Emmä tiä mistä tuo putkahti. Taisi päässä pyöriä semmonen idea et helppo&lyhyt olis pop.
    Käytän sitten kanssa irkissä nickiä FunkUnit, joka jollain kierolla tavalla tulee Nils Landgrenin Funk Unit kokoonpanon nimestä.
    Etunimeni on Minna, joka ei sitten millään tavalla ole vaikuttanut mihinkään.

    darshan kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sylvian/Fripp soi taustalla tehdessäni MUD-hahmoa vuonna 1996.

    Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täällä liikkuu marginaalista ryhmää. Itse taidan olla marginaalin marginaalissa koska olen täysin päihteetön.

    Nimimerkistä; isäni oli todennut, lasna ollessain "Onhan se tuoki tuommonen Juuso" Lisätäkseni swengia muutin Juuffoksi
    (vrt.Hurricanes - Hurriganes)


    Päihteettömät ovat parhautta, Juusokin! :wink:

    Siis: vain teot ratkaisevat, ei se mitä kertoo aikovansa tai onko päihteetön vai nuppi sekaisin... 8)

    Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sylvian/Fripp soi taustalla tehdessäni MUD-hahmoa vuonna 1996.


    Tässä meillä on esimerkki täydellisestä ilmaisusta ilman kohinan häivääkään! On siinä meillä savolaisilla tavoittelemista... :lol:
    Hyvä darshan! :D

    Uni kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Erään vielä julkaisemattoman konseptialbumin päähenkilön lempinimi... (tietääkseni)

    harmaa kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täällä liikkuu marginaalista ryhmää. Itse taidan olla marginaalin marginaalissa koska olen täysin päihteetön.


    Täällä toinen tapaus marginaalin marginaalista. Aina en ole ollut päihteetön mutta aika monta vuotta jo.

    EberkJuho kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kolmannen, eli minun, liittyminen marginaaliin tekee marginaalista hieman suuremman :wink:

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lasketaanko tramadolihydrokloridi ja kodeiini päihteiksi? Tai sama se, koska ne eivät aiheuta tolkutonta nettisössötystä.. suosittelen.

    Yawn kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Päihteet on pop tämän kirjoittajan kirjoissa - Sokruun en tosin ole koskaan kännispäiten kirjoittanut, pitää kai sitäkin joskus vielä kokeilla... :P

    Yawn lausutaan samoin kuin annettu etunimeni, tällaiselle nukkumista arvostavalle ihmiselle nimimerkki sopii kuin kunnon unet yöhön.

    Cup kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jeps. Päiheetön olen minäkin. Marginaali laajenee.

    didja kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Päihteisen didjan nimimerkki tulee tietysti Zappan iki-ihanan Weasels Ripped My Flesh -levyn aloitusbiisistä. Joskus muinoin kirjoitin muutamia viestejä Colossuksen boardille nimimerkillä "onya", joka on samaan perua, mutta ajattelin tämän paikan löydettyäni vaihtaa nimeä. Muille keskustelupalstoille ei tule juuri koskaan kirjoitettua.

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Päihteettömät ovat parhautta, Juusokin! :wink:
    Siis: vain teot ratkaisevat, ei se mitä kertoo aikovansa tai onko päihteetön vai nuppi sekaisin... 8)


    ÖÖ- nyt en ymmärrä :?:
    Olen myös entisiä päihteellisiä, nyky meininki on jatkunut sitten
    -92.

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on tämmönen nikki, koska tapanani ei ole piiloutua nimimerkin taa asioita ilmaistaessani. Toisaalta en ole myöskään vastuullinen niistä sanomisista ja tekemisistä, joita keskenkasvuinen sivupersoonani on tehnyt täyttä ymmärrystä vailla olevassa tilassa joskus aikoinaan. Oon muuttuva persoona, elän tätä hetkeä.
    Tosin irkissä olen Avaruusjänönen.

    PeeHoo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]

    Ahaa, ja siitä tulee siis nimim. "harmaa". :wink:

    boredom99 kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun järkevä nimi tulee Boredoms-yhtyeestä, piti kerran keksiä nopeasti hotmail-osoite ja kun ilman numeroa ei boredom käynyt niin yhdistin siihen mun suosikki-boredoms levyn nimen (Soul Discharge 99). Jostain syystä tätä on tullut käytettyä aina joissain yhteyksissä...

    Janus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Colossuksen boardille piti äkkiä keksia jotain sopivan mahtipontista, joten valitsin Janus-jumalan. "Kasvot menneeseen ja tulevaan" viehätti. :)

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Melkein aloin joskus 80-luvulla sotkemaan seiniä graffiteilla Astro nimellä, sen sitten huvikseni otin 2001 DJ nimeksi, ja sittemmin myös tänne.

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Uudet tyypit, tänne myös historiaa!

    endbrax kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole kovin uusi, ja nimimerkkikin on kovin ilmeinen; sanamuunnos Brand X -orkesterista ...vaihteeksi.

    MissLemon kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miss Lemon on napattu Agatha Christien Hercule Poirot -tarinoista.

    Stonehead kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nikkini tulee entisen yritykseni toiminimestä.

    Lerxst kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun nimmari on ihan tylsä. Nyt keksisin jo paljon parempia :)

    harmaa kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei väritön vaan useiden, vaan ei kaikkien, värien sekoitus.

    Yeti kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tutustuin elämäni ensimmäisiin nettisivustoihin. General discussion keskusteluosio vaati kirjautumisen. Halusin kommentoida erästä mixtapee, biisien vaihtotekniikkaa, rata listaa jne.. No sinne piti kirjautua sisälle. Keksi siinä sitten nimimerkki. Pipodiskossa soi TIP Rec. kokoelma Mystery of the Yeti Pt. 2. En ole katunut päivääkään, vaikka nimi onkin aika pöljä.

    Riley kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen kyllä harkinnut Juhon muuttamista Iuhoksi, koska siinä olisi sellainen roomalainen kaiku...


    Kannattaa siinä tapauksessa muuttaa suoraan Ivhoksi. U-kirjain kun keksittiin vasta keskiajalla.

    Omalla nimimerkilläni ei ole mitään mielenkiintoista historiaa. Joskus muinoin se tuli valittua ihan ex tempore irc-nickiksi ja sitten siihen vain jäi jotenkin jumiin. Alkuperäinen inspiraatio taisi tulla Monty Python -sketsistä (Riley - he's that most rare of criminals: blancmange impersonator and cannibal).

    Jos nyt pitäisi valita nimimerkki, valitsisin kyllä jonkun muun... 8)

    Lerxst kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sokru sekaisin - vaihetaan kaikki nimimerkit toisiksi ja sit koitetaan ens vuonna arvailla kuka kukin on??? :wink:

    escape kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Metallica jostai piisist :D

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miss Lemon on napattu Agatha Christien Hercule Poirot -tarinoista.
    Tämä on suosikkini. 8)

    Greeny kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Greeny on kitaristi Peter Greenin kutsumanimi.
    Diggaan miestä jopa niin paljon, että "audiohuoneeni" olen maalannut vihreän eri sävyillä. Tietysti myös verhot, tapeetit ja sohva yms. ovat vihreitä. Ja seinällä raameissa Suosikin lakana vuodelta 1969, jossa komeilee Fteetwood Mac Helsinkin suurkirkon portailla. Levyhyllystä tietysti löytyy lähes koko Greenin levytuotanto. Joku bootleg puuttuu.
    Lisäksi olen melko vihreä näissä nettihommissa.

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Greeny on kitaristi Peter Greenin kutsumanimi.
    Diggaan miestä jopa niin paljon, että "audiohuoneeni" olen maalannut vihreän eri sävyillä. Tietysti myös verhot, tapeetit ja sohva yms. ovat vihreitä. Ja seinällä raameissa Suosikin lakana vuodelta 1969, jossa komeilee Fteetwood Mac Helsinkin suurkirkon portailla. Levyhyllystä tietysti löytyy lähes koko Greenin levytuotanto. Joku bootleg puuttuu.
    Lisäksi olen melko vihreä näissä nettihommissa.
    "Lemppari nikkini juuri nyt"
    ...ja kuvaa, pliis!

    Yawn kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen aamu-uninen.

    Jammo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sokru sekaisin - vaihetaan kaikki nimimerkit toisiksi ja sit koitetaan ens vuonna arvailla kuka kukin on??? :wink:


    Loistoehdotus! Vanhat mokat ja kaunat unohdettaisiin!

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Loistoehdotus! Vanhat mokat ja kaunat unohdettaisiin!
    mokat? kaunat? :shock:
    Nämä on täytynyt tapahtua siellä yli 5 lauseen kirjoituksissa joita mun kärsivällisyys/ ymmärrys ei riitä lukemaan

    Vyötiäinen kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yhdessä Gary Larsonin stripissä oli tapaus kerjäläisestä, joka istui maassa kysyen ohikulkevilta ihmisiltä: "Ei sinulla sattuisi olemaan ylimääräistä vyötiäistä?" Vähän matkan päässä kerjäläistä kohti kulki mies paniikinomaisessa tilassa, sillä hänellä oli kaksi vyötiäistä mukanaan, yksi kummassakin kainalossa.
    Toi huvitti mua suuresti, ja jostain syystä se tuli mieleeni kun piti nimimerkki keksiä.

    Lerxst kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen aamu-uninen.


    Kuulun kerhoon. Kuka muu?

    Pekka kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen aamu-uninen.


    Kuulun kerhoon. Kuka muu?


    Käsi nousi. Aamun-torkku.

    Riley kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aamuntorkku, päiväntorkku, illantorkku, yöntorkku.

    Greeny kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lisäksi olen melko vihreä näissä nettihommissa.


    ...ja kuvaa, pliis!


    Ei taida minulta onnistua :oops:

    Greeny kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0

    ...ja kuvaa, pliis!


    http://s268.photobucket.com/albums/jj36/Greeny_023/?action=view&current=IMG_0036-1.jpg


    Mahtavaa - tällaista sain aikaiseksi yksityskohtaisen selkeillä ohjeilla (topic Sokrulaisten pärstät). Kiitos Yeti.

    MissLemon kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...ja kuvaa, pliis!


    http://s268.photobucket.com/albums/jj36/Greeny_023/?action=view&current=IMG_0036-1.jpg


    Mahtavaa - tällaista sain aikaiseksi yksityskohtaisen selkeillä ohjeilla (topic Sokrulaisten pärstät). Kiitos Yeti.


    Toi juliste on kyllä HIENO! Olen kateellinen...

    Haluaisin omakseni Suosikin, jonka kannessa Alppu, Remu ja Cisse poseeraavat tiernapoikina :lol: Myös Introssa aikoinaan ollut Gary Glitter -juliste olisi mukava omistaa. Siinä Gary köllii hopeahaalareissaan foliopapereissa. Mun huoneeni seinää koristivat silloin kauan kauan sitten ko. Gary-juliste sekä Black Sabbath - julkka Suosikista.

    retrou kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Mahtavaa - tällaista sain aikaiseksi yksityskohtaisen selkeillä ohjeilla (topic Sokrulaisten pärstät). Kiitos Yeti.

    Oot kuvaillu jurrissakin ilmeisesti. :)
    http://i268.photobucket.com/albums/jj36/Greeny_023/IMG_0036.jpg


    ttt kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nimimerkki johtunee siitä, että 1) se on lyhyt 2) yhtä nappia painaa kolme kertaa = helppoa ja nopeaa 3) tulevat vielä etu- toinen- ja sukunimistä ekat kirjaimet..

    jarmo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan vaan oma etunimi.Muissa foorumeilla käytössä on erilaisia nickeja.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sanat ovat joustavia, niillä on kiva leikkiä. Nämä k.p. ovat omat alkukirjaimet tyyliin m.a.numminen jne ja tikka-ri, siinä on sekä etu- että sukunimi hupaisassa muodossa.
    Tämän lisäksi digitaalisessa maailmankaikkeudessa seikkailee suuri joukko jakomielisen luomisprosessini aikaansaamia sivupersooniani, joilla on mitä tolkuttomampia nimihirviöitä...

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen aamu-uninen.


    Kuulun kerhoon. Kuka muu?


    Minä taas mielelläni olen kolaamassa tai kyntämässä viimeistään klo 6 aamulla. Paha vaan että illalla tahtoisi valvoa, mutta nukku-ukko vie väkiste kohtuu aikasin.

    Stonehead kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Klo 8 ajaa ylös. Vähän aikaa hihhuloin ja sit otan päikkärit. Pätkäunta ja katkokävelyä. Mä tykkäsin tehä samalla viisiin kun Juufo sillon kun tuolla metässä asuttiin.

    harmaa kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aina nukuttaa, paitsi kesällä ja jos saa kyntää.

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aina nukuttaa, paitsi kesällä ja jos saa kyntää.
    Iästäköhän johtunee, mutta olen pnnut merkille että kyntöhömmat ei suju ihan niin kuin ennen?
    Työläältä tuntuu, ajoittain.

    -rh kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaa, kyntöhommat ...
    niitä maanviljelijöiden huolia.
    :)

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    EU on luvannut jakaa Tukijaisia, jospa niistä löytyy apu?