Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Väärä lääkitys

sirpapii kirjoitti noin 19 vuotta sitten (2 kommenttia)
Mies meni lääkäriin pahan vatsataudin takia, sai rohdot ja lähti takaisin kotiin. Myöhemmin lääkäri huomaa erheensä ja soittaa potilaalleen: -Pahoittelen erehdystä, määräsin teille vahingossa masennuslääkkeitä! Langan toisessa päässä on hetki hiljaista, kunnes epäonninen potilas vastaa: -Kyllä tässä jo vähän ihmettelinkin, kun olen istunut jo viisi tuntia paskat housuissa, eikä v-tuta yhtään!

+/- saldo : 0 |

    fitchet kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    heh, vitsejä.

    Pikkupoika arvuutteli mummolta omaa ikäänsä.
    -"Mummo! Arvaappa kuinka monta vuotta mä oon?"
    -"Ojennahan kätesi" Mummo pyysi
    Mummo tutki pienen tovin pojan käsiä ja totesi "Olet 8 vuotias"
    "Tiesit aivan oikein!" Pikkupoika innostui.
    Pikkupoika arvuutteli vielä samaa kysymystä papaltansa:
    "Pappa! Arvaappa kuinka monta vuotta mä oon?"
    Pappa laittoi kätensä pojan housuihin ja kopeloi häntä. Hetken mietityttään pappa vastasi "Hmm... olet kahdeksan vuotias"
    Pikkupoika hämmästeli myös papan vastausta ja kysyi "Mistäs sen tiesit?" johon pappa tokaisi hymyillen: "Kuulin kun juttelit mummosi kanssa"

    Että sellaista :)

    Frost kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Klassinen mummovitsi: Kaks mummoa meni mustikkaan, mutta toinen ei mahtunutkaan ...buahahaaa :D :D

    Mitä tietokonenörtit tekevät kun tulee kuuma?
    Avaavat Windowsin.

    Mummo on jälleen tullut hammaslääkäriin.
    Nämä uudet tekohampaat ovat sitten viheliäiset. Eivät ne sovi vieläkään, vaikka monta kertaa on korjattu.
    On korjattu ja kokeiltu jo viisi kertaa, hammaslääkäri huokaa. Jos nyt vielä kerran hiotaan, niin eivätköhän ne vähitellen ala sopia suuhunne.
    Enhän minä suusta mitään ole puhunut, mutta kun ne eivät sovi vesilasiin!