Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Dinosaur Jr.

Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten (8 kommenttia)
Alkoi tämäkin bändi kiinnostamaan. Mistäs levystä kannattaisi aloittaa ja mites myös ne J.Mascisin soolojutut yms. Lou Barlowin Sebadoh -yhtye on tuttu, mutta sen lähemmäksi en taida päästä.

+/- saldo : 0 |

Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En omista yhtään levyä, mutta muutama on ollut kirjastosta lainassa. Where You Been taisi miellyttää eniten. Sellaista Neil Young –vaikutteista rokkausta.

päviöniitto kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep. Maino pändi. Kesto suosikki. Mulle on eniten iskenyt alkupään tuotanto, You´re living all over me ja Bug- levyt on parhaita. Kracked piisi sisältää maailman komeimman wah-wah-skitta soolon. Where you been on myös mainio. Perkule onhan nuo kaikki Dinosaur Jr. nimen alla tehdyt levytykset kovia joo.! J. Mascis soolo tuotantoa en paljon oo fiilistelly, mutta vähän tylsältä kuulosti kun yritin. Kaikki Dino-levyt on

Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Where you been on mulle ollut se rakkain, mutta kyllä nuo vanhemmatkin yleensä arvostusta kerää. Without a sound oli jo vähän löysempi veto ja tulikos sen jälkeen vielä joku... Mascisin ekan soolon ainakin olen kuullut, ei ihan yhtä hallitua kuin Dinosaur Jr., mutta ihan jees.

Ja nythän Suomen keikkakin näyttäisi olevan todellisuutta! Lippu on ostettu ja samalla Juliette & the licksiin. Oiskohan pitänyt ottaa vielä ens viikon Teenage Fun Club.

boredom99 kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jees, lippu on varattuna. Paras levy on You're Living All Over Me, seuraavana Bug. Täytyykin taas ottaa vanha suosikki tehokuunteluun keikkaa odotellessa...

Teenage Fanclub -lippu on myös hankittuna.

Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taitaa jäädä molemmat meikäläiseltä näkemättä. The Posies olisi vielä Ankkarockissa, mutta tuskin sinnekään... Olisi nyt tullut vaikka Tavastialle.

Jee, kyllähän se sykähdytti vieläkin. Vain alkupään levyjen biisejä ja tyyliillä tulivat.

jooxa kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvin vetivät ja ihan kiitettävällä volyymilla.