Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

KALEVALA Project

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten (33 kommenttia)
Oli tullut tietoa Colossusken sivuille niin laitan myös tänne copy-pastea.

KALEVALA Project update
--------------------------------------------------------------------------------
The KALEVALA project is at its final stage and we will soon start working on the booklet and packaging.

The 30 tracks will be re-mastered at SON ART in France in order to achieve a homogenous sound throughout the epic.

The KALEVALA triple CD box will hit the streets probably around February-March 2003.

COLOSSUS will have a truly limited amount of box sets (only few pieces) therefore if any COLOSSUS subscriber is interested in pre-ordering the KALEVALA (price not available yet) must contact:

magazine@colossus.fi


T:Jusu

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Varasin itelleni tuommosen, vaikka kauhulla ootan paljonkohan se maksaa... ja onkohan se sitten hintansa väärti...

    Siinä on kuitenki niin paljon nuita suomalaisbändejä että pitää se hommata ku niitä biisejä ei kuitenkaan bändien omilta levyiltä sitte kuiteskaan löyvä. Ja tämähän ei mikään tribuuttilevy ole vaan uutta matskua.

    Tuonen Tytär on vieläkin hankkimatta... anteeksi! Kyll mä sen joskus ostan!

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei tuota varmaan tule hankittua ellei edullisesti saa. Se tulee kuitenkin eri bändien johdosta kuulostamaan niin hajanaiselta, että se on kun kuuntelisi jotain kokoelmalevyä. Minä inhoan kokoelmia.

    Titus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, tuskimpa Janne levyä tulet hankkimaan, koska Colossuksen Prog newsin mukaan levyn voivat tilata vain jäsenet ;)

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täh! Eihän se voi pitää paikkaansa. Eiköhän tuo tarkoita vaan sitä limited edtionia? Muuten tuossa ei olisi kyllä mitään järkeä. Toisaalta ei hirveästi enää tässä vaiheessa ihmetyttäisi...

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei Musea varmasti suostu julkaisemaan tripla-CD:tä jonkun pienen suomalaisen sisäpiirin keskinäiseksi salaisuudeksi.

    Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Surely there must be some advantages, take a guess...

    Titus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nonnii, sanoinhan mä :D

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Antakaas joku linkki siihen tuotteeseen, vaikka Colossus.

    jusu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kait to levyä vois harkita mutta haluan kyllä tietää hinnan ensin kun eihän köyhällä opiskelijalla ole kaikkeen varaa.

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se tulee kuitenkin eri bändien johdosta kuulostamaan niin hajanaiselta, että se on kun kuuntelisi jotain kokoelmalevyä. Minä inhoan kokoelmia.


    Kokoelman kannalta minä tuon ainakin otan, mutta jos kokoelma sisältää uusia muualla julkaisemattomia biisejä en minä moista ideaa paheksu.

    Onhan esim. Metazoon aivan loistava kokoelma! Sitä kautta minä esim tutustuin Moon Fog Prophetiin ja niitä kahta järjettömän loistavaa biisiä ei ees muualla oo saatavilla! Kokoelmalla mukana myös Circle, Lotus, Dark Sun, The Priralothropes ja Transparents. Hienoja bändejä.

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä kun niin pidän albumikokonaisuuksista niin ei oikein kokoelmat maita. Etenkään jos kokoelmassa on useampia eri bändejä. Ovathan tuollaiset kokoelmat toki mainioita tilaisuuksia löytää uusia bändejä, muttei niitä oikein tule sitten kuunneltua.

    Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    I would like to remind everyone that the KALEVALA Project was not intended as a compilation but instead a concept album, actually one of the longest ever, over 4 hours of pure 70's progressive rock.

    The pre-ordering of the box-set is not a commitment.


    Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän tuo Kalevala projekti kiinnostaa kovasti, vaikken niin hurjasti 70-luvun progen ystävä olekaan. Meidän bändikin oli liian moderni-soundinen siihen, me ei aleta mitään Hammondia käyttämään ;)
    Toivottavasti tosiaan se ei tule pelkästään Colossus-jäsenille. Se voi jäädä vähän turhankin keräilyharvinaisuudeksi niin.

    Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No sehän on juuri sitä jäsenbonusta, että voi sitten parin vuoden päästä myydä levyn Japaniin aivan tajuttomalla hinnalla :D

    jusu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No toihan kiva jos se olisi 110% varma että vain jäsenille niin tilaisi kivan nipun levyjä ja istuisi niitten päällä ja odottelisi arvonnousua.:P

    Ei vaan miksi nähdä vaiva tollaisessa projektissa(ideana todella hyvä) että on vaan todella harjojen valittujen saatavilla.

    Kyllä se suomen kansalliseepoksen tarina olisi kiva saada jakeluun ympäri mailman kuten olisi kysyntääkin?



    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ööh, mä en vieläkään ymmärrä että mistä ootta saanu päähän että ois rajotettu vain jäsenille? Onko siis todella?

    Tästäkö kenties:

    "COLOSSUS will have a truly limited amount of box sets (only few pieces) therefore if any COLOSSUS subscriber is interested in pre-ordering the KALEVALA (price not available yet) must contact: magazine@colossus.fi"

    Mä kyll tajusin tuon niin että Colossus-yhistys saa nuista muutaman kappaleen omaan käyttöön/myyntiin. Kyllähän se sitte tietysti muuallekki myyntiin tulee, mutta yhistykseltä voi tilata vaan muutaman kappaleen.

    Näinhän se menee, eiks niin?

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noin minäkin sen asian ymmärtäisin. Eihän se levy voi mitenkään olla pelkästään rajoitettu Colossuksen jäsenille.

    Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    The KALEVALA Project will be distributed worldwide by M--USEA France, for ordering see: www.musearecords.com

    It will also be available in Finland through some specialized record stores.

    The pre-ordering via COLOSSUS (at a special price) is a service we provide to our subscribers.

    Is it clear now?

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    70-luvun settiä... Kyllä mulle jotenkin tuli mieleen ekaks projektin koolla kehumisen päälle tuo sana megalomania ja sit se dinosaurus-termistö...... no, sehän se oli sitä 70-luvun progea se!

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tällästä vaivasta kantrin ystävää oikeen hirvittää, kun aina välillä jostain tulla tömähtää noita jumalallisia julkilausumia ulkomaan kielellä. Noh, jumalakin kai puhuu hepreaa, niin ei kai tossa ole mitään ihmeellistä..

    Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    KALEVALA page updated!
    You can now view in detail, the first CD track info at:

    www.colossus.fi

    (BTW only few box-sets still available for pre-ordering)
    :D

    COLOSSUS kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    and now you can view the second CD track info... enjoy!

    COLOSSUS kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    and finally the third one :D

    www.colossus.fi


    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Colossus has the right to reject any unwanted material"

    We allready apprehend that sir.



    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "The songs can be either instrumental or with vocals and all vocals should be in the native language of the band. "

    Hmmm... progeyösä tuli tämä Overheadin biisi ja mun mielestä ne laulo englanniksi??????? Mutta hyvältähän se kuulosti :)

    COLOSSUS kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    taken from the introduction to the Kalevala project:

    ...It was also hoped that the bands would sing in their native language and to provide the translation of the lyrics in English to be published in the booklet of the album. However, for artistic reasons, some bands wanted to use English instead of their native language...

    Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Musea's retail price for the KALEVALA Project box-set will be € 35 (including taxes) + postage. :)

    COLOSSUS' subscribers can still pre-order the box-set at a reduced price (delivered at home)... hurry up! :P
    Send an e-mail to: magazine@colossus.fi

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän tuota levyboksia innolla odotetaan, todella suurella mielenkiinnolla, kun ei ole kuin pari biisiä kuullut levyn kappaleista näin etukäteen vasta. Toinen kuulosti hienolta ja toisesta olen jäävi sanomaan mitään... :)

    Musean sivuilla lukee että boksi olisi ilmestymässä tammikuussa? Täällä on puhuttu helmi- maaliskuusta? No pääasia että tulee!

    Sunkka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuleeko Kalevalaa sitten myyntiin Colossuksen tilaisuuksissa? Voisi ajatella, että se olisi helpompi & halvempi ostaa sieltä kuin tilaamalla Ranskasta? Toivottavasti tulee myyntiin, eikä vai erikoistilaukseen.

    COLOSSUS kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    The pre-ordering of the KALEVALA Project via COLOSSUS is now over and all available box-sets have been reserved. :)

    If there is still someone interested please contact me at:
    magazine@colossus.fi

    The Chairman

    COLOSSUS kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Due to the great demand, we are trying to get more box-sets for our subscribers. Any late-comers can still contact me at:
    magazine@colossus.fi

    I suggest the others to reserve their copies via Musea, there is a tangible risk that the KALEVALA will be sold out right after its release.

    Good luck!

    The Chairman

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paljonko tuo poksi nyt maksoikaan varattuna ja millonka se tulee? Tuli vähän yllättäviä menoja ja tässä kuussa en ainakaan varmaan pysty maksamaan siitä vielä. Varaukseni kuitenkin haluan säilyttää.



    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä oon ainakin tilannut Ruotsiin 10 kpl KALEVA proj box.
    Siinä on paljon hyvää ruotsalasia bändeja,kylläkiin taitavaat noi Italialaiset olla eniten mukana.
    Siinä on esim "Museo Rosenbach" joka rumpali on "Matia Bazar"rista,jos joku tuntee tapausta.;)
    Ja onneksi on myös suomalainen "Haikara" ,vanha kunnon Vesa Lattunen vauhdissa.

    t: FANTOMAS