millanen olet?
Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten (45 kommenttia)
Palasokeri on kätevä
* leivontaan (3)* kahvin kanssa (13)
* totaaliportaali (14)
* ei missään (8)
* ei kiinnosta (4)
* tsippa (1)
Pieni äänestys ajankuluksi. Nyt testataan sokrulaisten todellinen olemus.
+/- saldo : 0 | Tweet
Tota siis erilainen tai normaali verrattuna mihin? Maapallon keskivertoihmiseen, joka puhuu puoleksi kiinaa, puoleksi jotain muuta aasialaista kieltä.
eli samaa tarkoittavan sanan eri merkityksiä ja niiden valitsemista psykologisessa testissä
omanlainen, siihen ei ole paljon lisättävää. 8)
plääh
omanlainen, siihen ei ole paljon lisättävää. 8)
Kyllä
Ai mää vai?
Erilaisten mielestä normaali. Normaalien mielestä erilainen.
Omasta mielestä omanlainen, ystävien mielestä persoonallinen, vihamiesten mielestä kummallinen.
Luullakseni menen miltei normaalista jollen kerro mitä ajatuksia päässäni pyörii.
Omanlainen joo, toivottavasti muut "omanlaiset" eivät ole sinnepäinkään kuin minä olen... :D Hyvässä siis...
Missä ovat kohdat "vittumainen" ja "älä mulle ala!"...?
Missä ovat kohdat "vittumainen" ja "älä mulle ala!"...?
Kisan laatija on äärimmäinen Herrasmies...tai vain kummallinen?
Olen normaali. Muut ovat erilaisia mutta eivät sitä ymmärrä, vastaan siis omanlainen.
Minua normaalimpaa ei ole.
Päivällä merkonomi, yöllä ninja.
Frodon kummi.
Ai mää vai?
Ai mää vai kummallinen?
Mää en osaa edes käyttää äänestystä. Eli oon kunnon Esa! Puuttu listalta.
Äänestys on ilmeisesti sulkeutunut.
Eikä ole .. justhan mä äänestin!! Mäkin oon omanlainen. Meitä taitaa olla suurin osa Palasokerin asiakaskunnasta? ;)
omanlainen, myös. (kas, en ollut aiemmin huomannutkaan tätä, taidankin olla kummallinen, ei kun skitzofreeninen...)
Olen atleettinen, kultturelli, huumotintajuinen, suvaitsevainen, avarakatseinen, humaani, pidetty, arvostettu ja vaatimaton. Lista on vain pintapuolinen, koska en keksi nyt äkkiseltään muuta.
Olen atleettinen, kultturelli, huumotintajuinen, suvaitsevainen, avarakatseinen, humaani, pidetty, arvostettu ja vaatimaton. Lista on vain pintapuolinen, koska en keksi nyt äkkiseltään muuta.
Ei tämä mikään seuranhakupalsta ole.
^Ei ole. jos olisi, niin olisin hieman liioitellut hyviä puoliani..
Pah, onko jotain hyvääkin? Noi yllämainitut ovat "hieman" liioiteltuja (sorry).
Erilaisten mielestä normaali. Normaalien mielestä erilainen.
Omasta mielestä omanlainen, ystävien mielestä persoonallinen, vihamiesten mielestä kummallinen.
täs on aika hjuvin ilmastu asia =) kokonaisuudessaa.. voin yhtyä ;)
Mie olen pyhän kolminaisuuden neljäs osapuoli.
Ulospäin suuntautuva, positiivinen, energinen tahtoihminen, tiimipelaaja, ahkera, hauska, huumorintajuinen ja kivannäköinen.
Olen urpo, fasisti ja hyvä kahvinkeittäjä
Täytyy vissiin vähän selittää.
Ulospäin suuntautuva = vatsan kohdalta ja joskus myös erektiivisesti
Positiivinen = allergiatestitulos koskien pujoa, leppää ja muuta heinää. Veriryhmä on myös O-positiivinen.
Energinen tahtoihminen = Minähän menen baariin silloin kun huvittaa
Tiimipelaaja = Pelaa kenet tahansa ulos tiimistä
Ahkera = Ahkera käymään kaljalla
Hauska = Välillä näytän samalta kuin se koirankakan keräyspussi
Huumorintajuinen = Omaa huumoria ymmärrän mainiosti
Kivannäköinen = Pimeässä
Luonnevikainen taidehomostelija.
Tai niin minulle on ainakin viime päivinä kerrottu. Netissä.
Anteeksi kcrimso se luonnevikaisuus-heitto mutta mitä tällaiselta urpolta nyt voi odottaa kuin kummaa höpötystä.
Täytyy vissiin vähän selittää.
ton perusteella ei tahota varmaa tiätää minkälainen kys. huumori on ;) (hauskoi oli viästit noi 3 vikaa) :D
Uusi testi
Laitan tämän tähän lähinnä tuon persoonallisuustestin vuoksi, mutta voi tietysti testata muutakin...
http://tieku.fi/sites/default/themes/ill_v1/iqtest/sf/index.htm
hmm... meikäläinenkö seikkailija?
Auttaja-seikkailija. Olis varmaan pitänyt ryhtyä matkaoppaaksi. :shock:
Auttaja-seikkailija. Olis varmaan pitänyt ryhtyä matkaoppaaksi. :shock:
Samat oli mulla vahvimmat.
Kun nakkas ärhäkän 50v-kriisin päälle en oikein enää tiedä millainen olen. :?:
Kun nakkas ärhäkän 50v-kriisin päälle en oikein enää tiedä millainen olen. :?:
Siinähän se viidenkympinvillityksessä testataan, millainen on... toivottavasti vaimo ei saa selville niitä ärhäköitä menoja.
Onhan se mukava huomata että vielä on nuoruuden taidot tallessa.
Edelleen sisäruokinnassa.
Kun aikanaan täytin tuon 50 niin nukuin puoli vuotta vaatteet päällä siltä varalta, että se villitys tulee yöllä ettei sitten mene aikaa pukemiseen. Eipä tullut villitystä ei, päinvastoin pelkkää alamäkeä sitten suuren vallankumouksen. Viimeinen levyhankintakin on: http://www.levykauppax.fi/artist/v_a/twist_in_der_ddr/
Mulla viidenkympin villitys oli siinä että Rooma piti nähdä. Eipä tuo nyt sitten niin ihmeellinen ollut. Siis Rooma.
Eipä tuo nyt sitten niin ihmeellinen ollut. Siis Rooma.
Johtu varmaan siitä että Rooma on paljon vanhempi ja viidenkympin villityksessä pyritään katselemaan nuorempaa.
Oonko mä muistanu sanua että oon nykyään pappa, siis pappamainen!
Mä olen kiva.