Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Real blaeur

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (6 kommenttia)
Miksei Real Playerille ole mitään vaihtoehtoja? Real on tällä hetkellä mun systeemissä (Win 2000pro) ainut ohjelma, joka aiheuttaa näytön sekoamista. Toisaalta ilman sitä ei osaa olla, kun aika usein levyjen näytepätkät on ra:tä.

+/- saldo : 0 |

    KimmoVesajoki kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minua Realissa on aina eniten häirinnyt sen suuri koko ja kaikki oheiskikkulat joita asennusohjelma haluaa melkein väkisin asentaa. Varsinkin uusin Real on tosin paljon MS:n Media Playeriä parempi ja pystyy myös toistatamaan MP:n formaatteja. Kaikista eniten päähän otti se, että olin pakotettu asentamaan Quick Timen koneelleni jotta pystyin nauttimaan Sormusten Herran 2. osan trailerista! Kysyn vaan miksei sitä olisi tarjota myös muissa formaateissa?

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Työkoneessa joudun sattuneesta syystä käyttämään Microsoftin käyttistä ja siinä leikissä RealPlayerista on parasta pysyä loitolla, koska silloin kun se on asennettuna kone kaatuilee ja jökkii parin tunnin välein totaalisesti. Ainakin Visual C++:n helpit jumittuvat yleensä välittömästi avaamisen jälkeen. Ei hyvä.

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noh, lohduttavaa tietää että muillakin on ongelmia Realin kanssa. :) Koko ohjelmasta ei vois sanoa muuta positiivista kuin että se toimii joskus; kaikki muu on päin persettä: käyttöliittymä, päivityspolitiikka jne..

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on RealPlayeri toiminu kyllä ihan moitteetta :)

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaipa se Reali jollain laite- ja ohjelmistokonfiguraatiolla toimiikin, mutta jos yrittää tunkea muistiin samalla aikaa Realia ja jotain paljon muistia varaavaa ja monimutkaisia grafiikkatemppuja tekevää ohjelmaa (vaikka Photoshop. Corel, Dreamweaver), niin onkelmia on edessä. Emmä ainakaan sitä mihinkään tuotantotarkoitukseen varattuun koneeseen suosittele.

    jusu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Windows maailmassa noi on vielä hyvin. Linuxissa kun ei katsella noita Quick time filejä. Realista tulee binääri tiedosto ja kun en voi sietää niitä mutta minkäs teet toimii kyllä suht koht OK.