Jon Anderson, Yes & Punk
EberkJuho kirjoitti noin 20 vuotta sitten (11 kommenttia)
Classic Rock -lehden kesän numerosta.
Että sellasta asiaa Jonilla ollut.
Do you believe, as ELP do, that punk harmed your career?
We were punk. James Cagney was a punk. Punk music was just a collection of ideas. I mean, when Yes were first going, and The Who, we used to break our guitars on stage. And then punk came along and saw how to make more money, and how to blow it up into something more important than ketchup. The way to make it more important was to attack the things that were important at the time, the established bands like us. But we survived all that, and we're still going.
We were punk. James Cagney was a punk. Punk music was just a collection of ideas. I mean, when Yes were first going, and The Who, we used to break our guitars on stage. And then punk came along and saw how to make more money, and how to blow it up into something more important than ketchup. The way to make it more important was to attack the things that were important at the time, the established bands like us. But we survived all that, and we're still going.
Että sellasta asiaa Jonilla ollut.
+/- saldo : 0 | Tweet
Se on muuten Anderson, yhdellä s-kirjaimella.
Sekoja puhuu hän.
Se on muuten Anderson, yhdellä s-kirjaimella.
Noniin, oletko tyytyväinen :P
Niin ja itse artikkelista, että siis en kyllä itse pidä Yesiä protopunkkina, eikä tulisi mieleenkään yhdistää punkkiin. Ehkä Anderson hakee vain hyväksyntää tai jotain...no aika monta vuotta liian myöhään.
Kaikkihan tietää että Yes oli oikeasti proto-blackmetallia.
Yesiä ei kannata ottaa koskaan tosissaan-eikä Andersonin haastatteluita.
Yesiä ei kannata ottaa koskaan tosissaan-eikä Andersonin haastatteluita.
Yess! Boogie puhuu asiaa! Yes! :lol:
Joo mut tossa punkasiassa oon kyllä osapuilleen Jonin kanssa samaa mieltä. Noinhan se menee. Jumalahan se Pelle Miljoonakin on nykyään, tai vähintään Pyhä Mies...
Pelle Miljoona pyhä mies?! Jumala!?
Se mies on lähinnä pelle. :P
Pelle tekee hyvää musaa, Setä Samulin sirkus on yks viimme vuojen parhaista levyistä.
Pelle tekee hyvää musaa, Setä Samulin sirkus on yks viimme vuojen parhaista levyistä.
Sen verta oon tuota Pöllön viimevuotista kuullu, jotta en oikein jaksa ottaa tosissani Herra Hoota. Juksaat? 8)Tämä kommenttini Pellestä juontaa johonkin telkun keskusteluohjelmaan, jossa Pelle oli mukana; (Hänestä) nuorempi väkihän osapuilleen näytti olevan valmis nuolemaan miehen kenkiä. Ja vielä; Äijän kommentit olivat kyllä harkittuja...
Pop-lehdessä 4/05 arvioidaan Pellen demo & livekokoelmaa kovasti korkealle; Punkkia!