The uusi tunnistuskisa
Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten (53 kommenttia)
http://hezzu.palasokeri.com/kilpa.htm
Ajankuluks taas tämmöstä. Kansien tunnistelua. Jokasesta oikeesta vastauksesta saa yhen pisteen. Kierros kestää viikon. Vastaukset lomakkeella eikä esim. tähän ;)
Ajankuluks taas tämmöstä. Kansien tunnistelua. Jokasesta oikeesta vastauksesta saa yhen pisteen. Kierros kestää viikon. Vastaukset lomakkeella eikä esim. tähän ;)
+/- saldo : 0 | Tweet
No onpa helppo. En taaskaan tunnista ensimmäistäkään... :)
Oikeesti noin rumia kansia olekkaan?
Oikeesti noin rumia kansia olekkaan?
Tuossa toisesa kannessa näyttäisi olevan Idols-kisojen yksi tuomareista, mikä sen häiskän nimi nyt olikaan.
... ja vielä sekin ! Tai itse asiassa juuri se !
...vaan eipä taida nuo sedät olla oikein idols-kamaa enää nykyisin...? Eikä levyn musiikki.
...vaan eipä taida nuo sedät olla oikein idols-kamaa enää nykyisin...? Eikä levyn musiikki.
Ahaa ! Ne oli siis sittenkin Alwari Tuohitorvi pänti !Uusi kiekka & uuvet kuvat. Oli pari heleppua ja pari vaikeempaa. Nyt sitten vähä helepompi kiekka? :)
Ovatko nämä ihan oikeita levykansia, vai Hezzun omasta galleriasta :?:
Yhtään en ole vielä tunnistanut. :shock:
Kyllä ne ihan levyjen kansia on ;)
Ooh, pääsi sitten unohtumaan tuo visa. 2 pistettä voi laskea mulle kokonaistilastoilhin, W&W ja Yoshimin tiesin. Täältä noustaan silti; nyt kolme varmaa ja neljäskin vielä tunnistettavissa.
Uuvet guvat. Täysiä bojoja ei tullu tällä kertaa kellekään. Vaan nyt on sitte oikeesti helpommat ;)
Eikö kukaan muu tienny The Gatheringia ku minä? Vaarit herätkää! Tulkaa pois sieltä seiskytluvulta. Nyt eletään kakstuhatlukuu!
Heh! Minä en tunnista noita edellisen kierroksen levyjä edes nyt, kun vastaukset ovat näkyvillä. :mrgreen:
Kolmannelta kierrokselta taitaa jo tulla pisteitä. :P
The Gathering? jaa-a, missähän yhteydessä tuohon kuvaan on tullut törmättyä? Ikinä en oo koko bändistä kuullut.
Nyt 2 varmaa.. voipi jäädä siihen.
edit: eikun kyllä mää tiedänki kolme. jospa se neljäskin tulis sitte pikku pinnistelyllä.
Jos ei ole The Gatheringia kuullut niin kannattaapi tutustua. Progemiehille voinen suositella albumia How To Measure A Planet? Metallimiehet aloittakoot albumista Mandylion.
No onpa helppo. En taaskaan tunnista ensimmäistäkään... :)
En minäkään. Miltä vuosisadalta mhtavat olla?
3 tuttua taas... Taidan olla edelleen klassisen progen kannattaja...
Nyt mennee varmaan jo liianki helepoksi ;)
Nyt mennee varmaan jo liianki helepoksi ;)
Joo, tosiaan ;)
Edelleen sama tunnistusprosentti minulla...
Kas, mitenkä nyt taas tulee mieleen numero 3...?
Oho, neloinenhan on mielilevyni kakskytluvulta! :lol:
Nelonen on kova bändi! :o
Pakko heittää vastaukset jo tänään ku huomenna on niin kiiruspäivä: 2p vaan, vaikka loputkin on niin tutun näköisiä että todennäköisesti hävettää vastaukset nähdessä..
Melankoli ei sitte vastannu? Eikä janus? Vai onko postinkulusa ollu häikkää?
Noh, uuvet kuvatukset esillä nytten. ctc jatkaa voittokulkua.
Minä vastasin n. klo. 22 tänään (edit: siis eilen). Zero points, vaikka kaksi oli oikein!?
Samoihin aikoihin vastasin minäkin eikä pistettä näy :(
Ahaa, gmail siis tökkii :evil:
Joo, gmailin spämmiansasta löyty läjä vastauksia, korjaan ne tuloksiin. Viukkiksen vastausta ei tosin näkyny :( Kerro mitä tiesit niin korjaan :)
Mikäs hitto tuo Steel Mill on?
Tää uusi kierros taitaa laskea mun tasoa, heti en tiedä kuin 2...
Mikäs hitto tuo Steel Mill on?
Tää uusi kierros taitaa laskea mun tasoa, heti en tiedä kuin 2...
Jep jep, puoliväli ohitettu, kymmenen kiekkaa on tarkotus pittää.
Taas unohin vastata... Tosin pistemäärä ei ois muuttunu.
Uus kiekka.
Meikäläiselle senkun vaikeutuu...
Onkohan minulla jokin hahmottamisongelma. Tuttujakaan levyjä en ole aina tunnistanut.
Nyt sentään on kierros, josta yhden tunsin heti nähtyäni. Kisaan en tosin ole osallistunut.
Jaahas, täydet pointsit tulee tältäkin kierrokselta. Josko tässä olisi vielä mahdollisuudet kakkossijaan...
Uuvet guwat.
Uuvet kuvatukset on. Toiseks viimmenen kiekka alko.
Täydet pointsit tulee taas. Janus taitaa vaan olla jo karannut, ellei Hessu pistä loppuun superhypermegajättipottikierrosta... Mitäs muuten Ctc:lle tapahtui??
Ctc ilmotti keskeyttävänsä :(
Taisi pelästyä kisan jälkeen suoritettavaa doping-testiä. :shock:
Taitaa olla häröpappojen kisailua tämä *puuh* =)
Finaalikiekka alako!
Äskösellä kiekalla Third Ear Bandin levyn nimeksi ehoteltiin useelta taholta "Elements":iä, joten hyväksyin myös sen, vaikka eihän se levyn nimi oo...
Semmost mie vaan, notta onkos finaaliin oikeesti vastanneet vasta Bingo, Didja ja Janus vai onko systeemissä jotain mätää?
Just vastasin,tutuilta näyttivät vaan an muistanut....
Taitaa kyseisillä henkilöillä olla ainoat kappaleet finaalin levyistä... :mrgreen: Taitavat olla aika marginaali"päntejä" nämä tai sitten ajalta ennen syntymääni... =)
Kisa on ohi! Lopulliset tulokset nähtävillä, mutta pistetääs tähänkin kolmen kärki:
1. Janus ... 27p
2. Bingo ... 25p
3. K.P.Tikka-Ri ... 23p
Onnee ponnee! Palkinto lähtee lähiaikoina ;)
Nyt hävettää. Natikka olisi pitänyt tunnistaa. Kiva kisa, kiitokset Hezzun ja onnittelut Janusin suuntaan.
Jee, olin kymmenen parhaan joukossa.
Pistetään vanhaan ketjuun. Tunnista bändi. Kuvassa oli useita muita, rajasin kolmeen.

Grateful Deadhan se siinä, Pigpen riveissään.
Joo, Pigpen oli helppo. Käytin tätä jo muualla, ja ne ei olis saanut tätä pelkällä Garcian kuvalla.
Kyllä sun, Esa, pitää keksiä *vähän* pahempia kuin tämä GD-foto. Giveaway, thinks I...